Nice, enjoy.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef Timo20 het volgende:
Zo mensen. Ik ben er vandoor![]()
![]()
Vertrek morgen naar Londen, mini vakantie t/m donderdag![]()
![]()
![]()
Tot dan!
have fun!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tot dan!
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tot dan!
[insert oud-grieks] Wil je weten wat dat betekent?quote:
wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
Ivo Niehe hangt gewoon op![]()
![]()
Freek is baas!
hij heeft gewoon met Ivo Niehe gesproken! nouja...Ivo noemde zijn naam, zei "ja" en hing op....13seconden radiogeschiedenis!quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 07-10-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Waarom staat Ivo zo in de belangstelling de laatste dagen? Domme vraag misschien, weinig nieuws ed gekekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heeft gewoon met Ivo Niehe gesproken! nouja...Ivo noemde zijn naam, zei "ja" en hing op....13seconden radiogeschiedenis!
En hij lulde iets in het Frans. Omdat 'toute Paris' bij zijn show was in Parijs.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heeft gewoon met Ivo Niehe gesproken! nouja...Ivo noemde zijn naam, zei "ja" en hing op....13seconden radiogeschiedenis!
geen idee...hij schijnt zichzelf nogal hebben opgehemeld bij Pauw en Witteman...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom staat Ivo zo in de belangstelling de laatste dagen? Domme vraag misschien, weinig nieuws ed gekeken
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom staat Ivo zo in de belangstelling de laatste dagen? Domme vraag misschien, weinig nieuws ed gekeken
epicquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee...hij schijnt zichzelf nogal hebben opgehemeld bij Pauw en Witteman...
Sjonge...quote:
jemig. gooi er een stuiver in en hij lult voor 2 geeltjes! kan die man niet naar Frankrijk emigreren en daar de mensen lastig vallen?quote:
twitter:rebecca_th twitterde op zaterdag 08-10-2011 om 00:07:10wat een kut muziek op #3fm -_-' reageer retweet
de achtergrond laadt bij mij nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:09 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:rebecca_th twitterde op zaterdag 08-10-2011 om 00:07:10wat een kut muziek op #3fm -_-' reageer retweet
Check even haar background op twitter en haar 'bio'.
Kijk... Dat soort dingen durf ik dus helemaal niet in mijn bio te zetten...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:09 schreef Paul-89 het volgende:
Check even haar background op twitter en haar 'bio'.
Bikkel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks dat de wekker om 06:55 gaat, pak ik toch nog even het laatste uurtje van Rob mee.
Bikkel!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks dat de wekker om 06:55 gaat, pak ik toch nog even het laatste uurtje van Rob mee.
Bravo!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef Sersjee het volgende:
mij wel, ik zit hier met een dampende liefdeskroket!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
Nee... Dit nummer gaat mij niet pakken, ook niet na een paar keer horen... Ik krijg er geen stijfjes van
Ik heb alleen nog Wilkinsons, krijg je niet uit elkaar en er zitten tralies voorquote:
en daarmee kun jij je stukje vlees of je prei snijden? vast niet! naar de keuken jij!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog Wilkinsons, krijg je niet uit elkaar en er zitten tralies voor
Ik kan er hooguit een jeugdpuistje mee afratsenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarmee kun jij je stukje vlees of je prei snijden? vast niet! naar de keuken jij!
Da's mooi, heb ik wat om te kijken voor ik naar de voetbal ga.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
9:30 Engeland - Frankrijk op het WK Rugby. Live op de NOS.![]()
aha, dank voor de tip! ik stond net met een tomatenmesje in mijn klauwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan er hooguit een jeugdpuistje mee afratsen![]()
En keukengerei vind ik onhygienisch en je krijgt van die rafelende wonden...![]()
(dit laatste heb ik trouwens een tijd terug echt van iemand te horen gekregen, ze wilde alleen maar rechte lijntjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |