Ik ken er niet veel van, maar wat ik wel heb gehoord is tofquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
prodigal sons ken ik echt alleen van naam, maar dit klinkt best lekker
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:26 schreef Evertjan het volgende:
ik heb trouwens een nieuwe naam voor de superprovincie van Donner
Flevoland, Utrecht, Noord-Holland.
Flutland.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:26 schreef Evertjan het volgende:
Flutland.
Strak plan!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:26 schreef Evertjan het volgende:
Flutland.
Ik denk persoonlijk niet dat ze de namen gaan wijzigen van de provincies.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:26 schreef Evertjan het volgende:
Flutland.
Dit soort muziek moet je live zien spelen, dan is het tofferquote:
Precies... In een studio klinkt het niet zoals het zou moetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit soort muziek moet je live zien spelen, dan is het toffer
misschien wel, maar dan zou er toevallig tegenaan moeten lopen want er uit mezelf heen gaan doe ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens live gezien en het is idd goed hoor, maar na een halfuur werd ik wel behoorlijk zat van die toeterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toen al toeter ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens live gezien en het is idd goed hoor, maar na een halfuur werd ik wel behoorlijk zat van die toeter
ik ben er al ff klaar mee. dat ellenlange gedoe zonder zang. ik houd er niet vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens live gezien en het is idd goed hoor, maar na een halfuur werd ik wel behoorlijk zat van die toeter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |