nee, diue moeten ze ritueel slachten en daarna de zusterpangang voeren aan Dikebquote:
Vet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou een vriendin (lees:gewoonfaye) van mij heeft geschreven dat haar vriend (lees: naatje_1) radiogek is en DJ wil worden en altijd naar 3FM luistert naar zo'n beetje iedere producer bij 3FM. Uiteindelijk reageerde Jelmer met een uitnodiging voor de quiz. Nu is enkel de vraag of zij en ik mee mogen in de aanhang.
heb ik ook gedaanquote:
volgens mij vindt Stenders dat prettigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef Evertjan het volgende:
die studio is veels te klein voor Stenders Late Vermaak!
Ga je schamen!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
Straycats? nooit van gehoord![]()
maar klinkt lekker
ja, maar ik ken dan weer 1000 Clowns!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ga je schamen!!!!
Check onmiddelijk Youtube!
Die ken ik niet, maar daar hoef ik mij niet voor te schamenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik ken dan weer 1000 Clowns!
ik ben de torrentboer al opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar daar hoef ik mij niet voor te schamen
ze spelen translatevermaak met vertalingen naar Russisch en Duits voor kaartjes voor Footloose2. verder is Freek gepest en hebben ze de regisseur van All Stars 2 gebeld, en een eruitgeknipte figurant uit die filmquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:46 schreef CindieY het volgende:
Zo, even midden in Stenders binnen vallen. Waar gaat 't over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |