of of of!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat staat los van mijn mening over die naam
Namen op -ey zijn bij jongens ook vaak zo fout. Jeffrey, Wesley enz
Maar de topper blijft natuurlijk Jayden!
Maikelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik allemaal erg fout vind:
Wesley, jeffrey, danny, davy, mikey, maikel () en de -o namen natuurlijk. Milan, Levi...
Meisjes:
dubbele engelse namensammy-jo, lizzy-may, dat soort crap.
En negernamen als Shaneyney, Cheerfull (met dubbell ll), Chardineeka, etc
't is ook allemaal hetzelfde type.quote:
lollerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MaikelZo heet de broer van Patje
en OWEEE als je denkt dat het als Michael gespeld wordt
wat ik dus dacht, Patje wist me net op tijd tegen te houden anders had ik het tegen Maikel gezegd
mensen die zelf creatieve spellingen verzinnen, ook al zoietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een achterneefje, spreek uit als Maikel, schrijf: Mickel
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
't is ook allemaal hetzelfde type.
gemillimeterd haar, voetablshirtje, en oorbel in het oor.
ook al zijn ze 3
Dat is gewoon om te huilenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die zelf creatieve spellingen verzinnen, ook al zoiets
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:43 schreef Mss het volgende:
Oorbellen bij kleine kinders. Ons Romy had ook al een paar prachtige gouden oorbellen.
En een naamketting!!!!!
het ligt wel een beetje aan de naam. Lindy of Mandy ofzo trek ik nog welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:41 schreef Mss het volgende:
Ik vind sowieso Engelse namen bij Nederlandse kinderen niet zo. Het is niet kamp, maar als zo'n naam ineens met een gigantisch Limburgs accent uitgesproken wordt verliest het toch een groot deel van zijn charme
Hehehe, born to kampquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:43 schreef Mss het volgende:
Oorbellen bij kleine kinders. Ons Romy had ook al een paar prachtige gouden oorbellen.
En een naamketting!!!!!
Ik bedoel meer een naam als Dean ofzo, best een okay naam, maar niet met een Limbo accent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ligt wel een beetje aan de naam. Lindy of Mandy ofzo trek ik nog wel
Hoewel ik Samantha dan weer echt gruwelijk vind. Of Kelly.
Roksanna, ge wit dat 'r heul veul manna zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een keer een niet zo snuggere patiënt gehad die zijn dochter Roxanna had genoemd omdat hij het liedje van Sting zo mooi vond. Hij kon alleen geen Engels maar hij vond het een mooi liedje.
Verkondigde ook aan iedereen dat hij haar daarnaar vernoemd had... Toen ze 11 was issie er pas achter gekomen waarom sommige mensen er zo om lachten![]()
Waargebeurd hè, ik verzin hier echt NIETS aan
Ik ben heul geen kampertquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij hebben een Samantha op het werk, maar als je het zo uitspreekt wordt ze boos. Het moet Sementha zijn. Iedereen blijft stug samantha zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roksanna, ge wit dat 'r heul veul manna zijn.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roksanna, ge wit dat 'r heul veul manna zijn.
en een beetje fout ben je welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hadden het over engelse namen, streuf!
Mijn kienders:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:41 schreef Mss het volgende:
Ik vind sowieso Engelse namen bij Nederlandse kinderen niet zo. Het is niet kamp, maar als zo'n naam ineens met een gigantisch Limburgs accent uitgesproken wordt verliest het toch een groot deel van zijn charme
gedeeld door 119 keer 100.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:46 schreef Lindytje het volgende:
Mensen, help...
Hoe kom ik van een bedrag van 75 incl btw.. wat is dan het btw-loze bedrag? Hoe reken ik dat uit?
*mijn hoofd slaapt nog...*
En ja, deze vraag is om te huilen![]()
Euwjaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hadden het over engelse namen, streuf!
Jimi vind ik echt heel tof, maar vooral door de spelling want dan weet je meteen naar wie hij vernoemd is!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn kienders:
Mitchel (ja een L te weinig, wist ik niet)
Etienne (Frans...is dat ook fout?)
Jimi (niet verkeerd gespeld, gewoon vernoemd naar de held)
Maarja ik ben dan ook een aso, kamp, vieze alto en wathebjealnietmeer
klopt, met je plastic tieten en je taatoo'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn kienders:
Mitchel (ja een L te weinig, wist ik niet)
Etienne (Frans...is dat ook fout?)
Jimi (niet verkeerd gespeld, gewoon vernoemd naar de held)
Maarja ik ben dan ook een aso, kamp, vieze alto en wathebjealnietmeer
en blond haarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, met je plastic tieten en je taatoo's
Aarsgeweienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:49 schreef Mss het volgende:
Dolfijnentattoo's. Of een mooie aars-tribal
Diamond!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Incantrix het volgende:
Jimi
Mijn favorietste jongensnaam ever was Ash, maar dat mocht niet van mijn liefje
En KimberlyOf Kimber-li, die heb ik ook wel eens gezien. Of, voor een jongetje, Diamond
Hij heeft een tribal haaiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:49 schreef Mss het volgende:
Dolfijnentattoo's. Of een mooie aars-tribal
Neukstempelquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net te bedenken dat het wel ironie is om je kind chastity te noemen, terwijl je met zo'n naam al voorbestemd bent om een vieze pijphoer te worden
ash ketchum!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Incantrix het volgende:
Jimi
Mijn favorietste jongensnaam ever was Ash, maar dat mocht niet van mijn liefje
En KimberlyOf Kimber-li, die heb ik ook wel eens gezien. Of, voor een jongetje, Diamond
of jeany, van Falco.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had op de middelbare school ook van die figurenzitten met vage namen. Ene Jinie.. Ben de spelling daarna nooit meer tegengekomen. Denk dat ze Giny bedoelde. En natuurlijk een Pricilla.. En nog wat van die figuren.
vooral als ze het dan chrystal of bently makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
vergeet bentley en crystal en dat soort namen niet
Mickel? Geintje, toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een achterneefje, spreek uit als Maikel, schrijf: Mickel
OMGquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ken 2 zusjes Chainey en Jailey. Goeie comi ook
ik was ook heftig in shock toen mijn tienermoedernichtje haar zoon Caleb noemde. Ik had 50 euro ingezet op giovanni of valentinoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef Mss het volgende:
Misschien kunnen we de TT veranderen in tienermoederinspiratietopic!
jij bent echt een tokkie! Je kent ze ook nog allemaal!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ken 2 zusjes Chainey en Jailey. Goeie comi ook
Inspiratie was op zeker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kwam wel laatst een echte Ludo tegen, das dan wel weer een heldennaam hoor!
2 broertjes die Mohammed en Mohamed heten daarentegen.....
en de derde mehmet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kwam wel laatst een echte Ludo tegen, das dan wel weer een heldennaam hoor!
2 broertjes die Mohammed en Mohamed heten daarentegen.....
Arm kind .. zometeen een beer van een vent. Heet hij Theotje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens kreeg ik laatst een geboortekaartje van Theotje (serieus, de voornaam), vond ik ook niet zo
Ja fuck man, hele kolonies in mijn kennissenkringquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent echt een tokkie! Je kent ze ook nog allemaal!
jaysonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:57 schreef Mss het volgende:
Mijn buurmeisje heeft wel aan de verwachtingen voldaan door haar zoon Jayson te noemen.
Caleb???quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was ook heftig in shock toen mijn tienermoedernichtje haar zoon Caleb noemde. Ik had 50 euro ingezet op giovanni of valentino
klopt, alhoewel ik eerder denk dat het naar een personage uit AtWT is ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Caleb???![]()
Klinkt meer als een soort Chriet Titulaer uitziende Amish hehehe
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja fuck man, hele kolonies in mijn kennissenkring
Nu je het zegt, ik een van die poepseries zit wel een Calebquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, alhoewel ik eerder denk dat het naar een personage uit AtWT is ofzo
Nee de rest van de kids was mislukt, dat waren meisjes gewordenquote:
Wel de namen laten tatoeëren he!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik ben er nu dus uit, mijn dochter wordt Rock-Sanne en mijn zoon Jay's Son.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik ben er nu dus uit, mijn dochter wordt Rock-Sanne en mijn zoon Jay's Son.
fatima, fatma en fahteema?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee de rest van de kids was mislukt, dat waren meisjes geworden
Die heten dus allemaal Vat Me?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee de rest van de kids was mislukt, dat waren meisjes geworden
Wat vindt bleiblei daarvan, dat jij een zoon gaat krijgen met Jay?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond mijn spelling beterquote:
bokje!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:02 schreef milka82 het volgende:
Heeeerlijk topic dit! Ik had mijn broertje wijsgemaakt dat de oudste (toen nog inpandig) Bokje-Tytsje ging heten..... Krijg ik jaren later een Lio stagiaire die dus echt zo heet! Men,ik heb me echt goed moeten houden toen....
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
En heeft iemand oooooit weleens van de naam Mariken gehoord?
da's middeleeuws mariekequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Yup, ken ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat ergquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en dan zo'n gedichtje op het geboortekaartje als "papa heeft goed zijn best gedaan, er zit bij mij een wormpje aan"
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en dan zo'n gedichtje op het geboortekaartje als "papa heeft goed zijn best gedaan, er zit bij mij een wormpje aan"
en dan van die pillen tegen aarsmaden als kraamkado gevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef Incantrix het volgende:
Oh my... Ik lollerde!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef Incantrix het volgende:
Maar wel Belsequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Namen !!! Ik ken geen echte tokkie namen.. eigenlijk... hmmm...
belgen kennen ook meer fatsoenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Namen !!! Ik ken geen echte tokkie namen.. eigenlijk... hmmm...
Geen idee, heb het maar niet gevraagdquote:
Waarom doen mensen dat??quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, heb het maar niet gevraagd
Ik ken wel 1 meisje met 2 broers, ze heten Gail, Gaylen en Guilliyan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar wel Belsedie kunnen er ook wat van
Had laatst een gebooortekaartje met iets erop als in de trand van. Ooievaar niks geen Ooievaar. Papa en mama hebben gestoeit. En toen kwam jij.. Vreselijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef Incantrix het volgende:
geil, geilen en geile janquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, heb het maar niet gevraagd
Ik ken wel 1 meisje met 2 broers, ze heten Gail, Gaylen en Guilliyan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had laatst een gebooortekaartje met iets erop als in de trand van. Ooievaar niks geen Ooievaar. Papa en mama hebben gestoeit. En toen kwam jij.. VreselijkMaar weet hem niet pressies meer,. Misschien maar goed ook.
Zegt niks. Ik deed VWOquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik had geen kampers in de klas (categoriaal gymnasium ftw!) maar ik had wel een Jetje en een Jannemieke en een Berthe
jean-baptiste ! Dan heet je gewoon johannes d'n doper!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Half franse
Jean-nogwat... etc...
Ohja, zulke shizzle..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had laatst een gebooortekaartje met iets erop als in de trand van. Ooievaar niks geen Ooievaar. Papa en mama hebben gestoeit. En toen kwam jij.. Vreselijk
Hoe stoer is datquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jean-baptiste ! Dan heet je gewoon johannes d'n doper!
Jah snapte het ook niet hoor. Maar t meisje was vroeger al een aparte.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, zulke shizzle..mooi voor in het babyboek later
Oei.. Das bij mijn schoonzus' familie zoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:09 schreef Mss het volgende:
Of van die mensen die alle kinderen namen geven met dezelfde letter beginnen. Dan heb je dus een gezin met Jinny, Jeffrey en Jero
Dat vind ik echt de prachtigste Belse naamquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jean-baptiste ! Dan heet je gewoon johannes d'n doper!
Mijn oudste broertje en ik hebben ook allebei een naam met de M, en geen doopnamen. Dus het was nog wel eens lastig met post, die kon voor ons beiden zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn broertje en ik begonnen allebei toevallig met een C. Maar das meer toeval dan gepland.
gisteren bij True Life op MTV, gezinnen met meer dan tien kinderen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oei.. Das bij mijn schoonzus' familie zo![]()
het klinkt wel gay.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
Jean-PierreKlinkt ook veel beter dan Jan-Peter
vergeet die hele kardashian kliek niet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gisteren bij True Life op MTV, gezinnen met meer dan tien kinderen...
En die hadden clusters van 3 kinderen, en dat ging dan zo:
Chardelle, Cheldon en China
Japan, Jardell en Jayden
Romany, Ross en Rocco
etc
mijn juf heette vroeger zo, en die was heel streng, dus die noemden we altijd juf Trut-yquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb alleen naamgenoten van 60 of ouder, nogal een ouderwetse naam![]()
Bij mij in de klas zaten ook namen als Hugo, Alix, Bregje, Valentijn, Lianne-Mathilde. Anne-Marije enzo... En ja, dat was dus ook Gymnasium, verrassend genoeg komt je die namen niet tegen op de Mavo
Ik zal het aan mijn oom doorgevenquote:
Die hebben wij dan gelukkig weer wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn oudste broertje en ik hebben ook allebei een naam met de M, en geen doopnamen. Dus het was nog wel eens lastig met post, die kon voor ons beiden zijn.
dat worden scheve gezichten als jij jullie koter anders wilt noemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:16 schreef Mss het volgende:
Overigens is mijn vriend naar zijn vader genoemd, en die weer naar zijn vader, en die weer naar zijn vader. Hij is de vijfde generatie met die naam. Daar kun je alleen aan de voorletters zien om wie het gaat. Dat vind ik dus ook helemaal niks
Jan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:16 schreef Mss het volgende:
Overigens is mijn vriend naar zijn vader genoemd, en die weer naar zijn vader, en die weer naar zijn vader. Hij is de vijfde generatie met die naam. Daar kun je alleen aan de voorletters zien om wie het gaat. Dat vind ik dus ook helemaal niks
Hij wil de naam doorgeven, ik zie het niet zitten. Ik vind het een boers gebruik en de naam vind ik bij hem al niet meer van deze tijd, laat staan bij een kind dat nog niet geboren isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat worden scheve gezichten als jij jullie koter anders wilt noemen
herman?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij wil de naam doorgeven, ik zie het niet zitten. Ik vind het een boers gebruik en de naam vind ik bij hem al niet meer van deze tijd, laat staan bij een kind dat nog niet geboren is
Ik vind dat ook zo'n bullshit. Het is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei en ik hebben al collectief besloten dat er niet vernoemd wordt, net als mijn ouders en die van hem. Niemand heeft ook doopnamen hier. Lekker simpel
mijn ex wilde dat wel, en zijn ouders heten Jan en Jeanine. Ben je ook snel klaar met je keuzesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n bullshit. Het is nergens voor nodig.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn juf heette vroeger zo, en die was heel streng, dus die noemden we altijd juf Trut-y![]()
kutje!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:21 schreef Ooi86 het volgende:
Ik vind Yoni/Joni echt een vrij kansloze naam
jij bent toch met que, zoals het hoort?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:25 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn ouders wel een keer gezegd dat ik blij ben dat ik een normale naam heb, dat ik geen kampnaam heb. Wel heb ik de minder voorkomende schrijfwijze, dus ik moet mensen constant verbeteren.
Nee, met -iek. Zie facebookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent toch met que, zoals het hoort?
ik schrijf het altijd zo. Mensen schrijven mijn naam ook altijd op z'n hollandsch zonder T, zeer irritant
Jouw naam zonder t vind ik echt heel lelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent toch met que, zoals het hoort?
ik schrijf het altijd zo. Mensen schrijven mijn naam ook altijd op z'n hollandsch zonder T, zeer irritant
ik had vroeger een jongen in de klas die Wiet heette, dat schijnt een verbastering van Lodewijk te zijnquote:
Haha ik had een Wietse.. Vindt ik dan op zich weer wel een leuke naam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had vroeger een jongen in de klas die Wiet heette, dat schijnt een verbastering van Lodewijk te zijn
of of, wat helemaal briljant is:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jouw naam zonder t vind ik echt heel lelijk
Ik vind met -iek wel mooier, maar dat zal wel komen omdat het mijn eigen naam is. Mensen schrijven het alleen constant met -que, en dan zeg ik dat het -iek is en dan zie je ze echt helemaal glazig kijken en dan moet ik letter voor letter spellenquote:
Lolwhut? Zo ga ik mijn kind noemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of of, wat helemaal briljant is:
Margeaux.
Ja, dat heb ik ook wel eens gezegd, maar mensen vinden Monique ook Nederlands. In het Duits is het al snel Monica. Ik word door mn verre Duitse familie nog wel eens Monica genoemdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gezellig!Ik zeg altijd 'Ik heet Moniek, op zijn Nederlands (of Duits).'
Ik ken ook een Wietse (bels jongetje)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik had een Wietse.. Vindt ik dan op zich weer wel een leuke naam.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gezegd, maar mensen vinden Monique ook Nederlands. In het Duits is het al snel Monica. Ik word door mn verre Duitse familie nog wel eens Monica genoemd.
Werk-ze! En veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Weer aan het werk. Doeg
Vanavond trouwens naar de effenaar.. Naar ExtinceJe weetz toch !!!!!!
![]()
Vanavond naar O'Sheas staat een u2 tribute bandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Weer aan het werk. Doeg
Vanavond trouwens naar de effenaar.. Naar ExtinceJe weetz toch !!!!!!
![]()
Wieteke is ook een lieve naam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ken ook een Wietse (bels jongetje)
En een Wieteke (vriendinnetje van mij)
Ah, Linda, nog zo'n mooie beautybloggertquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Is dit de zus van die irritante masha ofzo?
aparte brieven? inlog en w8w wordt nooit samen gestuurd mocht het onderschept wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:02 schreef Lindytje het volgende:
Ook fijn van den belastingdienst... voor de omzetbelasting wel je gebruikersnaam opsturen, maar niet je wachtwoord. Hendig!
Ja maar brief 2 is er nooit gekomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aparte brieven? inlog en w8w wordt nooit samen gestuurd mocht het onderschept worden
OMG ONDERSCHEPT!! ZE PROBEREN JE TE HACKEN!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja maar brief 2 is er nooit gekomen
OH GOD!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG ONDERSCHEPT!! ZE PROBEREN JE TE HACKEN!!
SNEL ONDER BANK VERSTOPPEN !!!!!11!!!
O help.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Is dit de zus van die irritante masha ofzo?
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG .. die ene is 2 jaar ofzo?WTFFFFF
/gaat kijken
de fuck ... 2 in een weekend? vanaf half jaar oud?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Veel plezierIk zit ook weer te genieten
Nee, dat geld dat ze er al aan gespendeerd hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck ... 2 in een weekend? vanaf half jaar oud?
jep!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck ... 2 in een weekend? vanaf half jaar oud?
En maar schreeuwen en janken en tieren die kindersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep!
Die kinderen worden echt zo verneukt he, als je vanaf baby af aan al keihard krijgt aangeleerd dat alles om uiterlijke schijn draait
Ja... net weer...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
dat kind dat al ezgt dat ze die kroon moet winnen voor dr moeder
Dat denk ik wel ja... sad..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ze heeft de concentratie van een vlieg ...
je moeder zegt dat maar ffvolgnes mij als ze zonder kroon thuis komt is die moeder nog teleurgesteld ook
gefixtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij keken er hier ook weleens naar. Die kinderen zijn zoooo verwend verpest
Ja... dat mens is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die moeder van die Teeghan.. of hoe schrijf je het?
Ze leeft gewoon via haar dochterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... dat mens is echt verschrikkelijk
Om my....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Mijn amerikaanse oma wou ook dat ik aan die dingen mee ging doen toen ik jong was!
Die krijgen jullie vrijdag, als ik helemaal dressed up ben. Maar hij zit een beetje raar. Ik heb deze:quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Mijn amerikaanse oma wou ook dat ik aan die dingen mee ging doen toen ik jong was!
Zien ze er tenminste altijd mooi uit!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Niks mee mis hoor, je kinderen vanaf jongs af aan aanleren ze zich moeten verzorgen, opmaken en kleden. Je kunt er m.i. Niet vroeg genoeg mee beginnen. Dan zijn ze tenminste voorbereid voor ze de wereld in gaan later.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:53 schreef princess-a het volgende:
LADIES!!!
I have a jobHele leuke ook nog
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:53 schreef princess-a het volgende:
LADIES!!!
do tell!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:53 schreef princess-a het volgende:
LADIES!!!
Precies!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zien ze er tenminste altijd mooi uit!
Hoe: via Nationalevacaturebank.nlquote:
feli!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe: via Nationalevacaturebank.nl
Wat: Nieuwe media/online business consultant
Waar: De telefoongids
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe: via Nationalevacaturebank.nl
Wat: Nieuwe media/online business consultant
Waar: De telefoongids
Ja, echt he!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
er zijn elke leeftijdscategorie 3 prijzen en er zijn 4 deelnemers maar?
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
feli!
wanneer beginnen?
waar waar?
Gefeliciteerd babequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
JaaaaaaIk was flabbergasted net omdat ze me binnen 10 minuten aannamen, de andere 10 minuten hebben ze mij zitten overhalen om het te doen
Ik heb gevraagd om bedenktijd en snap echt niet meer waarom, dus snel al gebeld om gewoon ja te zeggen
17 oktober beginnen, 14 oktober eigenlijk met een kick-off feestDe dependance zit in Groningen, 4 kilometer fietsen vanaf mn huis wat fijn is voor mijn dieet
![]()
Dit is de vacature! Ik, als starter, zie dit echt als een mooie carrierestart
Thanksquote:
ah keiharde sales. Is het een belfunctie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
JaaaaaaIk was flabbergasted net omdat ze me binnen 10 minuten aannamen, de andere 10 minuten hebben ze mij zitten overhalen om het te doen
Ik heb gevraagd om bedenktijd en snap echt niet meer waarom, dus snel al gebeld om gewoon ja te zeggen
17 oktober beginnen, 14 oktober eigenlijk met een kick-off feestDe dependance zit in Groningen, 4 kilometer fietsen vanaf mn huis wat fijn is voor mijn dieet
![]()
Dit is de vacature! Ik, als starter, zie dit echt als een mooie carrierestart
Jupquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah keiharde sales. Is het een belfunctie?
succes iig!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
JupIk vind het niet erg.. Het product vind ik leuk, bellen gaat me makkelijk af, verkopen ook, en het is gewoon een opstapje naar iets wat ik echt wil
Grappig is dat hé. Heb het er ook vaak over met een vriendin, zij is sociotherapeutisch medewerker in een tbs kliniek, ik hoor dan haar verhalen en denk whuuuuutquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
succes iig!
ik zou het echt niet kunnen, dus voor mij ook moeilijk voor te stellen dat iemand dat leuk kan vinden. Maar ik ben ook raar
gewoon lekker boven targets scoren jij!
omg, it's a dude!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Omy my! Gay-lord-peagant-visagist
Ik vind het meer een "het" hoor, twijfelgevalletjequote:
Wat een glad voorhoofd voor een dudequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Omy my! Gay-lord-peagant-visagist
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de vraag is, weet hij dat zelf ook?
ach, als je de oortjes een beetje bijknipt kan ie zo Lothlorién inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het meer een "het" hoor, twijfelgevalletje
Whehehe, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, als je de oortjes een beetje bijknipt kan ie zo Lothlorién in
het heeft iets hamsterachtigs...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij heeft wel een zeikbek... roept agressie bij mij op maar dat kan ook aan mij liggen vrees is
Ik wilde het niet zeggen eigenlijk, maar het was mijn eerste gedachte toen ik hem zagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het heeft iets hamsterachtigs...
[ afbeelding ]
Oh, nu zijn ze aan tafel alweer aan het schreeuwen tegen elkaar... het zal weer eens nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is nu een programma op NL 2, "De halve maan" en ze hebben het over succes Marokkanen (kansloos op zich). Over het succes van Najib Amhali, omdat 80-90% van zijn publiem blanke Nederlanders zijn.
Heb je überhaupt ooit Marokkanen gezien die naar een cabaretvoorstelling gaan???
Verrekquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het heeft iets hamsterachtigs...
[ afbeelding ]
marokkanen hebben ook geen gevoel voor humor. Die steken je meteen neer als je een grap maaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is nu een programma op NL 2, "De halve maan" en ze hebben het over succes Marokkanen (kansloos op zich). Over het succes van Najib Amhali, omdat 80-90% van zijn publiem blanke Nederlanders zijn.
Heb je überhaupt ooit Marokkanen gezien die naar een cabaretvoorstelling gaan???
Ik dacht exact hetzelfde maar durfde het niet te tikkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
marokkanen hebben ook geen gevoel voor humor. Die steken je meteen neer als je een grap maakt
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
marokkanen hebben ook geen gevoel voor humor. Die steken je meteen neer als je een grap maakt
Ik zou het er niet op kunnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh my
Gelukkig zijn zijn tanden niet gebleekt..
[ afbeelding ]
ik lolde hardopquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Inderdaad.
Voorstelling begint![]()
Cabaretier: "Your momma is so fat...."
WHAP, mes tussen de ribben
Ik lollerde met tranen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh my
Gelukkig zijn zijn tanden niet gebleekt..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |