Hoe: via Nationalevacaturebank.nlquote:
feli!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe: via Nationalevacaturebank.nl
Wat: Nieuwe media/online business consultant
Waar: De telefoongids
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe: via Nationalevacaturebank.nl
Wat: Nieuwe media/online business consultant
Waar: De telefoongids
Ja, echt he!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
er zijn elke leeftijdscategorie 3 prijzen en er zijn 4 deelnemers maar?
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
feli!
wanneer beginnen?
waar waar?
Gefeliciteerd babequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
JaaaaaaIk was flabbergasted net omdat ze me binnen 10 minuten aannamen, de andere 10 minuten hebben ze mij zitten overhalen om het te doen
Ik heb gevraagd om bedenktijd en snap echt niet meer waarom, dus snel al gebeld om gewoon ja te zeggen
17 oktober beginnen, 14 oktober eigenlijk met een kick-off feestDe dependance zit in Groningen, 4 kilometer fietsen vanaf mn huis wat fijn is voor mijn dieet
![]()
Dit is de vacature! Ik, als starter, zie dit echt als een mooie carrierestart
Thanksquote:
ah keiharde sales. Is het een belfunctie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
JaaaaaaIk was flabbergasted net omdat ze me binnen 10 minuten aannamen, de andere 10 minuten hebben ze mij zitten overhalen om het te doen
Ik heb gevraagd om bedenktijd en snap echt niet meer waarom, dus snel al gebeld om gewoon ja te zeggen
17 oktober beginnen, 14 oktober eigenlijk met een kick-off feestDe dependance zit in Groningen, 4 kilometer fietsen vanaf mn huis wat fijn is voor mijn dieet
![]()
Dit is de vacature! Ik, als starter, zie dit echt als een mooie carrierestart
Jupquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah keiharde sales. Is het een belfunctie?
succes iig!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
JupIk vind het niet erg.. Het product vind ik leuk, bellen gaat me makkelijk af, verkopen ook, en het is gewoon een opstapje naar iets wat ik echt wil
Grappig is dat hé. Heb het er ook vaak over met een vriendin, zij is sociotherapeutisch medewerker in een tbs kliniek, ik hoor dan haar verhalen en denk whuuuuutquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
succes iig!
ik zou het echt niet kunnen, dus voor mij ook moeilijk voor te stellen dat iemand dat leuk kan vinden. Maar ik ben ook raar
gewoon lekker boven targets scoren jij!
omg, it's a dude!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Omy my! Gay-lord-peagant-visagist
Ik vind het meer een "het" hoor, twijfelgevalletjequote:
Wat een glad voorhoofd voor een dudequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Omy my! Gay-lord-peagant-visagist
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de vraag is, weet hij dat zelf ook?
ach, als je de oortjes een beetje bijknipt kan ie zo Lothlorién inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het meer een "het" hoor, twijfelgevalletje
Whehehe, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, als je de oortjes een beetje bijknipt kan ie zo Lothlorién in
het heeft iets hamsterachtigs...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij heeft wel een zeikbek... roept agressie bij mij op maar dat kan ook aan mij liggen vrees is
Ik wilde het niet zeggen eigenlijk, maar het was mijn eerste gedachte toen ik hem zagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het heeft iets hamsterachtigs...
[ afbeelding ]
Oh, nu zijn ze aan tafel alweer aan het schreeuwen tegen elkaar... het zal weer eens nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is nu een programma op NL 2, "De halve maan" en ze hebben het over succes Marokkanen (kansloos op zich). Over het succes van Najib Amhali, omdat 80-90% van zijn publiem blanke Nederlanders zijn.
Heb je überhaupt ooit Marokkanen gezien die naar een cabaretvoorstelling gaan???
Verrekquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het heeft iets hamsterachtigs...
[ afbeelding ]
marokkanen hebben ook geen gevoel voor humor. Die steken je meteen neer als je een grap maaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is nu een programma op NL 2, "De halve maan" en ze hebben het over succes Marokkanen (kansloos op zich). Over het succes van Najib Amhali, omdat 80-90% van zijn publiem blanke Nederlanders zijn.
Heb je überhaupt ooit Marokkanen gezien die naar een cabaretvoorstelling gaan???
Ik dacht exact hetzelfde maar durfde het niet te tikkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
marokkanen hebben ook geen gevoel voor humor. Die steken je meteen neer als je een grap maakt
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
marokkanen hebben ook geen gevoel voor humor. Die steken je meteen neer als je een grap maakt
Ik zou het er niet op kunnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh my
Gelukkig zijn zijn tanden niet gebleekt..
[ afbeelding ]
ik lolde hardopquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Inderdaad.
Voorstelling begint![]()
Cabaretier: "Your momma is so fat...."
WHAP, mes tussen de ribben
Ik lollerde met tranen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh my
Gelukkig zijn zijn tanden niet gebleekt..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |