Veel plezierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG .. die ene is 2 jaar ofzo?WTFFFFF
/gaat kijken
de fuck ... 2 in een weekend? vanaf half jaar oud?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Veel plezierIk zit ook weer te genieten
Nee, dat geld dat ze er al aan gespendeerd hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck ... 2 in een weekend? vanaf half jaar oud?
jep!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck ... 2 in een weekend? vanaf half jaar oud?
En maar schreeuwen en janken en tieren die kindersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep!
Die kinderen worden echt zo verneukt he, als je vanaf baby af aan al keihard krijgt aangeleerd dat alles om uiterlijke schijn draait
Ja... net weer...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
dat kind dat al ezgt dat ze die kroon moet winnen voor dr moeder
Dat denk ik wel ja... sad..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ze heeft de concentratie van een vlieg ...
je moeder zegt dat maar ffvolgnes mij als ze zonder kroon thuis komt is die moeder nog teleurgesteld ook
gefixtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij keken er hier ook weleens naar. Die kinderen zijn zoooo verwend verpest
Ja... dat mens is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die moeder van die Teeghan.. of hoe schrijf je het?
Ze leeft gewoon via haar dochterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... dat mens is echt verschrikkelijk
Om my....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Mijn amerikaanse oma wou ook dat ik aan die dingen mee ging doen toen ik jong was!
Die krijgen jullie vrijdag, als ik helemaal dressed up ben. Maar hij zit een beetje raar. Ik heb deze:quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Mijn amerikaanse oma wou ook dat ik aan die dingen mee ging doen toen ik jong was!
Zien ze er tenminste altijd mooi uit!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Niks mee mis hoor, je kinderen vanaf jongs af aan aanleren ze zich moeten verzorgen, opmaken en kleden. Je kunt er m.i. Niet vroeg genoeg mee beginnen. Dan zijn ze tenminste voorbereid voor ze de wereld in gaan later.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:53 schreef princess-a het volgende:
LADIES!!!
I have a jobHele leuke ook nog
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:53 schreef princess-a het volgende:
LADIES!!!
do tell!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:53 schreef princess-a het volgende:
LADIES!!!
Precies!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zien ze er tenminste altijd mooi uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |