of of, wat helemaal briljant is:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jouw naam zonder t vind ik echt heel lelijk
Ik vind met -iek wel mooier, maar dat zal wel komen omdat het mijn eigen naam is. Mensen schrijven het alleen constant met -que, en dan zeg ik dat het -iek is en dan zie je ze echt helemaal glazig kijken en dan moet ik letter voor letter spellenquote:
Lolwhut? Zo ga ik mijn kind noemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of of, wat helemaal briljant is:
Margeaux.
Ja, dat heb ik ook wel eens gezegd, maar mensen vinden Monique ook Nederlands. In het Duits is het al snel Monica. Ik word door mn verre Duitse familie nog wel eens Monica genoemdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gezellig!Ik zeg altijd 'Ik heet Moniek, op zijn Nederlands (of Duits).'
Ik ken ook een Wietse (bels jongetje)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik had een Wietse.. Vindt ik dan op zich weer wel een leuke naam.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gezegd, maar mensen vinden Monique ook Nederlands. In het Duits is het al snel Monica. Ik word door mn verre Duitse familie nog wel eens Monica genoemd.
Werk-ze! En veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Weer aan het werk. Doeg
Vanavond trouwens naar de effenaar.. Naar ExtinceJe weetz toch !!!!!!
![]()
Vanavond naar O'Sheas staat een u2 tribute bandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Weer aan het werk. Doeg
Vanavond trouwens naar de effenaar.. Naar ExtinceJe weetz toch !!!!!!
![]()
Wieteke is ook een lieve naam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ken ook een Wietse (bels jongetje)
En een Wieteke (vriendinnetje van mij)
Ah, Linda, nog zo'n mooie beautybloggertquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Is dit de zus van die irritante masha ofzo?
aparte brieven? inlog en w8w wordt nooit samen gestuurd mocht het onderschept wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:02 schreef Lindytje het volgende:
Ook fijn van den belastingdienst... voor de omzetbelasting wel je gebruikersnaam opsturen, maar niet je wachtwoord. Hendig!
Ja maar brief 2 is er nooit gekomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aparte brieven? inlog en w8w wordt nooit samen gestuurd mocht het onderschept worden
OMG ONDERSCHEPT!! ZE PROBEREN JE TE HACKEN!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja maar brief 2 is er nooit gekomen
OH GOD!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG ONDERSCHEPT!! ZE PROBEREN JE TE HACKEN!!
SNEL ONDER BANK VERSTOPPEN !!!!!11!!!
O help.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Is dit de zus van die irritante masha ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |