dat worden scheve gezichten als jij jullie koter anders wilt noemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:16 schreef Mss het volgende:
Overigens is mijn vriend naar zijn vader genoemd, en die weer naar zijn vader, en die weer naar zijn vader. Hij is de vijfde generatie met die naam. Daar kun je alleen aan de voorletters zien om wie het gaat. Dat vind ik dus ook helemaal niks
Jan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:16 schreef Mss het volgende:
Overigens is mijn vriend naar zijn vader genoemd, en die weer naar zijn vader, en die weer naar zijn vader. Hij is de vijfde generatie met die naam. Daar kun je alleen aan de voorletters zien om wie het gaat. Dat vind ik dus ook helemaal niks
Hij wil de naam doorgeven, ik zie het niet zitten. Ik vind het een boers gebruik en de naam vind ik bij hem al niet meer van deze tijd, laat staan bij een kind dat nog niet geboren isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat worden scheve gezichten als jij jullie koter anders wilt noemen
herman?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij wil de naam doorgeven, ik zie het niet zitten. Ik vind het een boers gebruik en de naam vind ik bij hem al niet meer van deze tijd, laat staan bij een kind dat nog niet geboren is
Ik vind dat ook zo'n bullshit. Het is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei en ik hebben al collectief besloten dat er niet vernoemd wordt, net als mijn ouders en die van hem. Niemand heeft ook doopnamen hier. Lekker simpel
mijn ex wilde dat wel, en zijn ouders heten Jan en Jeanine. Ben je ook snel klaar met je keuzesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n bullshit. Het is nergens voor nodig.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn juf heette vroeger zo, en die was heel streng, dus die noemden we altijd juf Trut-y![]()
kutje!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:21 schreef Ooi86 het volgende:
Ik vind Yoni/Joni echt een vrij kansloze naam
jij bent toch met que, zoals het hoort?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:25 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn ouders wel een keer gezegd dat ik blij ben dat ik een normale naam heb, dat ik geen kampnaam heb. Wel heb ik de minder voorkomende schrijfwijze, dus ik moet mensen constant verbeteren.
Nee, met -iek. Zie facebookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent toch met que, zoals het hoort?
ik schrijf het altijd zo. Mensen schrijven mijn naam ook altijd op z'n hollandsch zonder T, zeer irritant
Jouw naam zonder t vind ik echt heel lelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent toch met que, zoals het hoort?
ik schrijf het altijd zo. Mensen schrijven mijn naam ook altijd op z'n hollandsch zonder T, zeer irritant
ik had vroeger een jongen in de klas die Wiet heette, dat schijnt een verbastering van Lodewijk te zijnquote:
Haha ik had een Wietse.. Vindt ik dan op zich weer wel een leuke naam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had vroeger een jongen in de klas die Wiet heette, dat schijnt een verbastering van Lodewijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |