Diamond!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Incantrix het volgende:
Jimi
Mijn favorietste jongensnaam ever was Ash, maar dat mocht niet van mijn liefje
En KimberlyOf Kimber-li, die heb ik ook wel eens gezien. Of, voor een jongetje, Diamond
Hij heeft een tribal haaiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:49 schreef Mss het volgende:
Dolfijnentattoo's. Of een mooie aars-tribal
Neukstempelquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net te bedenken dat het wel ironie is om je kind chastity te noemen, terwijl je met zo'n naam al voorbestemd bent om een vieze pijphoer te worden
ash ketchum!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Incantrix het volgende:
Jimi
Mijn favorietste jongensnaam ever was Ash, maar dat mocht niet van mijn liefje
En KimberlyOf Kimber-li, die heb ik ook wel eens gezien. Of, voor een jongetje, Diamond
of jeany, van Falco.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had op de middelbare school ook van die figurenzitten met vage namen. Ene Jinie.. Ben de spelling daarna nooit meer tegengekomen. Denk dat ze Giny bedoelde. En natuurlijk een Pricilla.. En nog wat van die figuren.
vooral als ze het dan chrystal of bently makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
vergeet bentley en crystal en dat soort namen niet
Mickel? Geintje, toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een achterneefje, spreek uit als Maikel, schrijf: Mickel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |