Diamond!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Incantrix het volgende:
Jimi
Mijn favorietste jongensnaam ever was Ash, maar dat mocht niet van mijn liefje
En KimberlyOf Kimber-li, die heb ik ook wel eens gezien. Of, voor een jongetje, Diamond
Hij heeft een tribal haaiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:49 schreef Mss het volgende:
Dolfijnentattoo's. Of een mooie aars-tribal
Neukstempelquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net te bedenken dat het wel ironie is om je kind chastity te noemen, terwijl je met zo'n naam al voorbestemd bent om een vieze pijphoer te worden
ash ketchum!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Incantrix het volgende:
Jimi
Mijn favorietste jongensnaam ever was Ash, maar dat mocht niet van mijn liefje
En KimberlyOf Kimber-li, die heb ik ook wel eens gezien. Of, voor een jongetje, Diamond
of jeany, van Falco.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had op de middelbare school ook van die figurenzitten met vage namen. Ene Jinie.. Ben de spelling daarna nooit meer tegengekomen. Denk dat ze Giny bedoelde. En natuurlijk een Pricilla.. En nog wat van die figuren.
vooral als ze het dan chrystal of bently makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
vergeet bentley en crystal en dat soort namen niet
Mickel? Geintje, toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een achterneefje, spreek uit als Maikel, schrijf: Mickel
OMGquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ken 2 zusjes Chainey en Jailey. Goeie comi ook
ik was ook heftig in shock toen mijn tienermoedernichtje haar zoon Caleb noemde. Ik had 50 euro ingezet op giovanni of valentinoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef Mss het volgende:
Misschien kunnen we de TT veranderen in tienermoederinspiratietopic!
jij bent echt een tokkie! Je kent ze ook nog allemaal!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ken 2 zusjes Chainey en Jailey. Goeie comi ook
Inspiratie was op zeker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kwam wel laatst een echte Ludo tegen, das dan wel weer een heldennaam hoor!
2 broertjes die Mohammed en Mohamed heten daarentegen.....
en de derde mehmet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kwam wel laatst een echte Ludo tegen, das dan wel weer een heldennaam hoor!
2 broertjes die Mohammed en Mohamed heten daarentegen.....
Arm kind .. zometeen een beer van een vent. Heet hij Theotje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens kreeg ik laatst een geboortekaartje van Theotje (serieus, de voornaam), vond ik ook niet zo
Ja fuck man, hele kolonies in mijn kennissenkringquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent echt een tokkie! Je kent ze ook nog allemaal!
jaysonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:57 schreef Mss het volgende:
Mijn buurmeisje heeft wel aan de verwachtingen voldaan door haar zoon Jayson te noemen.
Caleb???quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was ook heftig in shock toen mijn tienermoedernichtje haar zoon Caleb noemde. Ik had 50 euro ingezet op giovanni of valentino
klopt, alhoewel ik eerder denk dat het naar een personage uit AtWT is ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Caleb???![]()
Klinkt meer als een soort Chriet Titulaer uitziende Amish hehehe
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja fuck man, hele kolonies in mijn kennissenkring
Nu je het zegt, ik een van die poepseries zit wel een Calebquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, alhoewel ik eerder denk dat het naar een personage uit AtWT is ofzo
Nee de rest van de kids was mislukt, dat waren meisjes gewordenquote:
Wel de namen laten tatoeëren he!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik ben er nu dus uit, mijn dochter wordt Rock-Sanne en mijn zoon Jay's Son.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik ben er nu dus uit, mijn dochter wordt Rock-Sanne en mijn zoon Jay's Son.
fatima, fatma en fahteema?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee de rest van de kids was mislukt, dat waren meisjes geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |