klopt, alhoewel ik eerder denk dat het naar een personage uit AtWT is ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Caleb???![]()
Klinkt meer als een soort Chriet Titulaer uitziende Amish hehehe
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja fuck man, hele kolonies in mijn kennissenkring
Nu je het zegt, ik een van die poepseries zit wel een Calebquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, alhoewel ik eerder denk dat het naar een personage uit AtWT is ofzo
Nee de rest van de kids was mislukt, dat waren meisjes gewordenquote:
Wel de namen laten tatoeëren he!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik ben er nu dus uit, mijn dochter wordt Rock-Sanne en mijn zoon Jay's Son.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik ben er nu dus uit, mijn dochter wordt Rock-Sanne en mijn zoon Jay's Son.
fatima, fatma en fahteema?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee de rest van de kids was mislukt, dat waren meisjes geworden
Die heten dus allemaal Vat Me?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee de rest van de kids was mislukt, dat waren meisjes geworden
Wat vindt bleiblei daarvan, dat jij een zoon gaat krijgen met Jay?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond mijn spelling beterquote:
bokje!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:02 schreef milka82 het volgende:
Heeeerlijk topic dit! Ik had mijn broertje wijsgemaakt dat de oudste (toen nog inpandig) Bokje-Tytsje ging heten..... Krijg ik jaren later een Lio stagiaire die dus echt zo heet! Men,ik heb me echt goed moeten houden toen....
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
En heeft iemand oooooit weleens van de naam Mariken gehoord?
da's middeleeuws mariekequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Yup, ken ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat ergquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en dan zo'n gedichtje op het geboortekaartje als "papa heeft goed zijn best gedaan, er zit bij mij een wormpje aan"
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en dan zo'n gedichtje op het geboortekaartje als "papa heeft goed zijn best gedaan, er zit bij mij een wormpje aan"
en dan van die pillen tegen aarsmaden als kraamkado gevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef Incantrix het volgende:
Oh my... Ik lollerde!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef Incantrix het volgende:
Maar wel Belsequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Namen !!! Ik ken geen echte tokkie namen.. eigenlijk... hmmm...
belgen kennen ook meer fatsoenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Namen !!! Ik ken geen echte tokkie namen.. eigenlijk... hmmm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |