Ik moest lachen!quote:
You fish-feeder!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat mijn vissers vanavond nog leven.
Ik mikte er met mijn duffe ochtendhoofd wat voer bij, maar ik had het dopje bij het grote gat opengemaakt ipv het strooigat
Obese vissen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat mijn vissers vanavond nog leven.
Ik mikte er met mijn duffe ochtendhoofd wat voer bij, maar ik had het dopje bij het grote gat opengemaakt ipv het strooigat
Het zijn down-vissenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
en die stomme beesten vreten ook gewoon door he. Niet dat je stopt als je vol zit ofzo
Daar is meneer Snorremans aan doodgegaan, hij kon niet stoppen met eten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
en die stomme beesten vreten ook gewoon door he. Niet dat je stopt als je vol zit ofzo
nah, pas gedaan en heb een goed filter. En ik heb guppen, die staan wel zo'n beetje onderaan de evolutionaire ladderquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:47 schreef Incantrix het volgende:
Als het goed is betekent dat vooral dat je zeer binnekort je aquarium schoon kan maken, SQvolgens mij eten vissen redelijk gedoseerd (gezien het feit dat al mijn Bello's hetbleven doen, ookal kregen ze te eten van een 4/5/6/7-jarige
)
ik denk hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:48 schreef Incantrix het volgende:
Echt? Ik leerde van mijn paps dat je niet teveel eten moet geven omdat dat anders gaat rotten op de bodem enzo. Misschien bedoelde hij de massive amounts of vissenpoep die daaruit voorkomt?![]()
* IJsdraakje schuift Lin bed uit.quote:
Die had ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, pas gedaan en heb een goed filter. En ik heb guppen, die staan wel zo'n beetje onderaan de evolutionaire ladder
die van mij heten allemaal kutvisquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die had ik ookEn ze heetten allemaal Bello
Lollerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij heten allemaal kutvis
I'm upquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje schuift Lin bed uit.
ja, maar jij bent al 30 en al helemaal een ouwe zuurpruimquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij heten allemaal kutvis
jij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ja, maar jij bent al 30 en al helemaal een ouwe zuurpruim![]()
Ik was een 4/5/6/7-jarig fladdermeisje met roze behang met vlindertjes erop
Tering zeg.... ik moest net ook helemaal naar beneden om achter de pc te gaan zitten... Sterkte met de reis!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:08 schreef Incantrix het volgende:
Buh, moet ik hélemaal naar beneden om de laptop te pakken
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tering zeg.... ik moest net ook helemaal naar beneden om achter de pc te gaan zitten... Sterkte met de reis!
NEEEEEEE!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar wel gelukt dus?
Uiteindelijk was het nog veeeeeel erger, want toen ik beneden kwam bleek de laptop helemaal bķven te liggen juist, dus toen moest ik ook nog naar de zolderThe horror! *rug van hand tegen voorhoofd en ogen dramatisch ter hemel gewend*
en zwanger van Delano, kamper #3?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:17 schreef Mss het volgende:
So he, ik was even in het centrum en ik kwam een basisschool klasgenootje tegen. Wat is die achteruit gegaan zeg. Ze had al maanden een dagje uit gepland, winkelen in Amsterdam. Ze woont nog altijd in Limburg, dus vond naar Amsterdam komen ook een hele onderneming.
Maar echt, wat een kampwijf. Ze liep in joggingbroek en uggs over straat, haar slordig bij elkaar. Uitgroei in haar haar, en behangen met gouden sieraden.
En achter de buggy natuurlijk. Waar kamper #2 inzit.
Ik kon het vroeger best wel goed met haar vinden, maar we hebben nu zo'n verschillende levens.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NEEEEEEE!!!!!!!!!!!![]()
Wat een drama
Ja, gelukt, al was het wel met mijn laatste krachten... Gelukkig heb ik het overleefd!
dus jij staat straks op je trouwfoto's met lang blond haar en maatje 34?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben ook weer wakker, kon vannacht niet stoppen met Family Guy kijken whehehe (ben vandaag toch vrij).
Incantrix: waarom heb je in godesnaam toestemming nodig van je vriend voor het kopen van een tas? Of teer je op zijn zak, dat zou natuurlijk kunnen.
SQ: ik heb nog geen picca's van het trouwen, fotograaf zegt nog een week nodig te hebben ongeveer. Weet niet hoeveel hij moet fotoshoppen![]()
![]()
![]()
We'll see! Maar wel jammer want ik onderhand ook wel benieuwd.
Mijn doelen voor vandaag:
Naar de kapper (dooie zooi eraf) en winkels afstruinen om de kaboutervriendin terug te pakken, die gaat namelijk zelf over een week trouwen
Dat niet. Papa van kampkoter #1quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en zwanger van Delano, kamper #3?
En een bak zonlicht erbij, want ook dat was er niet die dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij staat straks op je trouwfoto's met lang blond haar en maatje 34?
Nou, toestemming niet per sé, maar als ik hem maan om rustigaan te doen met de centjes (we zijn duurder gaan wonen en ik ben minder gaan werken) kan ik moeilijk elke dag weer een andere aankoop doen. Ik moet nog even leren om met mijn nieuwe status van arme sloeber* om te gaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben ook weer wakker, kon vannacht niet stoppen met Family Guy kijken whehehe (ben vandaag toch vrij).
Incantrix: waarom heb je in godesnaam toestemming nodig van je vriend voor het kopen van een tas? Of teer je op zijn zak, dat zou natuurlijk kunnen.
SQ: ik heb nog geen picca's van het trouwen, fotograaf zegt nog een week nodig te hebben ongeveer. Weet niet hoeveel hij moet fotoshoppen![]()
![]()
![]()
We'll see! Maar wel jammer want ik onderhand ook wel benieuwd.
Mijn doelen voor vandaag:
Naar de kapper (dooie zooi eraf) en winkels afstruinen om de kaboutervriendin terug te pakken, die gaat namelijk zelf over een week trouwen
kijk uit he, de dochter van mirannie heet ook romyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat niet. Papa van kampkoter #1romy
was wel alweer buiten beeld. En daarmee lag ze in voogdijstrijd want ze wilde de volledige voogdij. Ik weet dus niet wanneer Delano komt
More examples we want!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk uit he, de dochter van mirannie heet ook romy
Jongensnamen met 3 of meer lettergrepen en eindigend op een -o zijn, nu ik het zo bedenk, altijd fout kamp.
Haha, jah, mijn liefje koopt niet echt heel veel voor zichzelf, maar die kan wel terugkomen van 'een uurtje een biertje doen met een vriend' met een bon van 75 of 100 euro, want ja, ze waren toch maar aan de whisky gegaan enzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Aha, vandaar. Ja het stond er een beetje dubieus vond ik.
Mijn vent moet het ook af en toe rustig aan doen hoor, die kan soms inenns 5 pokerboeken, 20 DVD's en een paar harde schijven van 2 terabyte ofzo kopen... Tussendoor
Dat staat los van mijn mening over die naamquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk uit he, de dochter van mirannie heet ook romy
Jongensnamen met 3 of meer lettergrepen en eindigend op een -o zijn, nu ik het zo bedenk, altijd fout kamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |