Mja, verder kunnen hellingproef of stopopdracht nog en die zijn helemaal simpel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij is dat het standaard TTT riedeltje
Nice! Kijk, scheelt alweer op je examenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ook nog in een straat waar ik al eens geoefend had.
Fileparkeren was ik ook blij mee trouwens, ben ik goed in.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice! Kijk, scheelt alweer op je examen
ik kan nog steeds niet hellingtrekken en ik heb al 5 jaar mijn rijbewijsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, verder kunnen hellingproef of stopopdracht nog en die zijn helemaal simpel.
ik kan ook niet fileparkeren trouwensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan nog steeds niet hellingtrekken en ik heb al 5 jaar mijn rijbewijs
Da's toch dat middelste pedaal? Of was het nou die rechter?quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga achter een geparkeerd voertuig stilstaan en rij weer verder. Versimpeld fileparkeren zogezegd.quote:
Ik vond de eerste keer in een parkeergarage doodengquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan ook niet fileparkeren trouwens
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga achter een geparkeerd voertuig stilstaan en rij weer verder. Versimpeld fileparkeren zogezegd.
Ik vind nog steeds parkeergarages met zo'n vet smalle spiraal-afdaling engquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vond de eerste keer in een parkeergarage doodeng
De auto waar ik les blijft niet lekker op de koppeling hangen, dus ik doe 'm niet helemaal zoals het moet. Maar fileparkeren is een eitje. (Instructeur was 'm vergeten, dus gisteren nog even snel geleerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahaha! Prettehquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
Oh trouwens!
OT:
[ afbeelding ]
Dukfeez I haz
Ik vind het een beetje een suffe opdracht. Zolang je goed kijkt en geen stoepjes raakt is er niks an.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]Daar had ik nog nooit van gehoord!
gij dronken smots!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
Oh trouwens!
OT:
[ afbeelding ]
Dukfeez I haz
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
Oh trouwens!
OT:
[ afbeelding ]
Dukfeez I haz
gij verzuurde klaagbaak!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:26 schreef Diconnected het volgende:
Pff sommige mensen hadden niet geboren hoeven te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |