quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb eventueel ook nog twee professionele fotografes aan weerszijden wonen
Kijk, gaat helemaal goed komen! En het is geen must, maar stel dat ik nou een prachtige zombie maak, is het wel leuk portfolio-materiaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zelf ook een eos 500D trouwens. Anders wordt het misschien te veel gesjouw allemaal
Oh vriendlief zal vast ook wel foto's maken voor we vertrekkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen![]()
Oh, neem jij je fototoestel mee? Dan heb ik meteen foto's van jullie bloederige taferelen, mocht ik ze bij jullie alle twee maken. Kunnen jullie in mijn visagie-album op FB
nou, dan mag jij schieten met mijn camquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik neem ook echt mijn goede camera niet mee hoor. Veel teveel gesjouw
Ik heb nog wel een Samsungetje die goed genoeg is. Platflitsen FTW!!
Fileparkeren en omkeren.quote:
En ook nog in een straat waar ik al eens geoefend had.quote:
Mja, verder kunnen hellingproef of stopopdracht nog en die zijn helemaal simpel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij is dat het standaard TTT riedeltje
Nice! Kijk, scheelt alweer op je examenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ook nog in een straat waar ik al eens geoefend had.
Fileparkeren was ik ook blij mee trouwens, ben ik goed in.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice! Kijk, scheelt alweer op je examen
ik kan nog steeds niet hellingtrekken en ik heb al 5 jaar mijn rijbewijsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, verder kunnen hellingproef of stopopdracht nog en die zijn helemaal simpel.
ik kan ook niet fileparkeren trouwensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan nog steeds niet hellingtrekken en ik heb al 5 jaar mijn rijbewijs
Da's toch dat middelste pedaal? Of was het nou die rechter?quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga achter een geparkeerd voertuig stilstaan en rij weer verder. Versimpeld fileparkeren zogezegd.quote:
Ik vond de eerste keer in een parkeergarage doodengquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan ook niet fileparkeren trouwens
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga achter een geparkeerd voertuig stilstaan en rij weer verder. Versimpeld fileparkeren zogezegd.
Ik vind nog steeds parkeergarages met zo'n vet smalle spiraal-afdaling engquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vond de eerste keer in een parkeergarage doodeng
De auto waar ik les blijft niet lekker op de koppeling hangen, dus ik doe 'm niet helemaal zoals het moet. Maar fileparkeren is een eitje. (Instructeur was 'm vergeten, dus gisteren nog even snel geleerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |