Hahaha! Prettehquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
Oh trouwens!
OT:
[ afbeelding ]
Dukfeez I haz
Ik vind het een beetje een suffe opdracht. Zolang je goed kijkt en geen stoepjes raakt is er niks an.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]Daar had ik nog nooit van gehoord!
gij dronken smots!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
Oh trouwens!
OT:
[ afbeelding ]
Dukfeez I haz
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
Oh trouwens!
OT:
[ afbeelding ]
Dukfeez I haz
gij verzuurde klaagbaak!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:26 schreef Diconnected het volgende:
Pff sommige mensen hadden niet geboren hoeven te worden
Ik moest lachen!quote:
You fish-feeder!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat mijn vissers vanavond nog leven.
Ik mikte er met mijn duffe ochtendhoofd wat voer bij, maar ik had het dopje bij het grote gat opengemaakt ipv het strooigat
Obese vissen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat mijn vissers vanavond nog leven.
Ik mikte er met mijn duffe ochtendhoofd wat voer bij, maar ik had het dopje bij het grote gat opengemaakt ipv het strooigat
Het zijn down-vissenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
en die stomme beesten vreten ook gewoon door he. Niet dat je stopt als je vol zit ofzo
Daar is meneer Snorremans aan doodgegaan, hij kon niet stoppen met eten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
en die stomme beesten vreten ook gewoon door he. Niet dat je stopt als je vol zit ofzo
nah, pas gedaan en heb een goed filter. En ik heb guppen, die staan wel zo'n beetje onderaan de evolutionaire ladderquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:47 schreef Incantrix het volgende:
Als het goed is betekent dat vooral dat je zeer binnekort je aquarium schoon kan maken, SQvolgens mij eten vissen redelijk gedoseerd (gezien het feit dat al mijn Bello's hetbleven doen, ookal kregen ze te eten van een 4/5/6/7-jarige
)
ik denk hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:48 schreef Incantrix het volgende:
Echt? Ik leerde van mijn paps dat je niet teveel eten moet geven omdat dat anders gaat rotten op de bodem enzo. Misschien bedoelde hij de massive amounts of vissenpoep die daaruit voorkomt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |