quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef Cooki het volgende:
spewey ik hoop t ook voor je![]()
en anders zet je een paar van deze erop?
Ik heb al weken om dat vestje heen gedraaid, maar vond het te duur, tis meer een extra dingske voor als het echt koud is, of als vestje in de MC (maar daar heeft ze er ook al 3 van)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:56 schreef MamaPurk het volgende:
Leuk Juud!! ik zit nog te twijfelen over zo een jumpsuit voor Saar, hij heeft al een paar keer in mijn onlinemandje gezetenEn dat vest vind ik ook geweldig maar ben bang dat het zo warm is en Saar is al zo actief met kruipen enzo, dus niet helemaal praktisch vermoed ik.
Maar helemaal super geslaagd!
Ja ik denk dat ik die jumpsuit wel wil, maar ik wil nog zoveel!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb al weken om dat vestje heen gedraaid, maar vond het te duur, tis meer een extra dingske voor als het echt koud is, of als vestje in de MC (maar daar heeft ze er ook al 3 van)
Maar met kruipen zou ik het ook niet doen, hij is echt dik. Maar die van mij ligt nog, en dat zie ik voorlopig nog niet veranderen.![]()
Die suit zou ik zeker doen, ik heb twee jumpsuits nu voor haar, in maat 74, ze draagt 68 gewone kleertjes. Maar zo'n suit is lekker voor een dagje thuis of om in te slapen als het heel koud is. Ik heb zelfs zitten twijfelen of ik er niet nog een zou bestellen.
O ja, wat schattigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef MamaPurk het volgende:
Het allerleukste van dat bloesje van Jaël vind ik trouwens dat ze hem zelf gekozen heeft
Ow, het zijn dus wel sokken ook! Jaah die willik!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:58 schreef Cooki het volgende:
online kun je die sokken kopen,deze toch of niet? alleen die sokken vind ik weer errug dik...![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 95129 85027 78 6327 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
leuk!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:08 schreef Twinkly het volgende:
Leuk dat Name It spul!
Ik heb voor Niels net bij de H&M wel een trui en een vest in maat 86 gekocht. Ze zijn even groot als een vest in maat 86/92 wat ik ook gekocht heb. Er moet nog wel iets terug, want anders heeft hij wel erg veel truien, maar passen in de H&M zag ik niet zitten
De kleuren zijn een stuk feller dan op de foto
[ afbeelding ]
De shirtjes waren in de opruiming, Niels heeft het kermitshirt al goedgekeurd
en maillots van dit thema, vergeten op de foto te zetten
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90%2095129%2085027%2078%206327%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oh Puckquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey kiek dan![]()
[ afbeelding ]
*koopquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:49 schreef Twinkly het volgende:
Wollen broekje in de sale!
[ afbeelding ]
Dat rugzakjeIvan heeft daar de pinguin van.
heb je gepmd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kunnen BJ, Sonnetje en Bodpa nog even hun adres pmen?
Je zoekt zeker maat 80? Ik heb ze namelijk ook van de Primark, maar die draagt Yaro nu zelf in maat 80. Ik heb ze nog wel liggen in maatje 74.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die boxers cooki
Ik ben op zoek naar korte mouwen rompers. Zie overal alleen maar lange mouw of zonder.mouw...nja bij primark hadden ze t wel, maar alleen per 7...
Doe er een zwarte legging bij aan en je hebt Ninjagirlquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef mignonne het volgende:
voor mn grote, allebei 2,95. Bivakmuts omdat ik een strenge winter verwacht
eigenlijk zou voor haar wel zo'n Russische muts willen, lekker warm![]()
voor mn kleine hopelijk een skipakje van DeLiedje's Elin, en dan zijn we winterklaar
Dan zal je toch zelf naar de primark moeten. Ik vind ze echt heel fijn en ze blijven heerlijk zacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
nee ik moet 80, 86 hebben idd
Alvast voor straksHij past nu nog 74/80
Oh ze zijn echt gaaf en goedkoop. En maat 22 heeft mijn kind gewoon alquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
check facebook, daar heb ik ze naar geupload
scheelt weer even moeilijk doen
Vanaf maat 22, das dan wel weer jammer, maar he de winter is nog nret begonnen. En had ik al gezegd dat ze maar 3 euro waren
pics!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb een gevoerde pilotenmuts voor Puck gekocht
Die van de Hema? Ik heb voor Niels de donkerblauwequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb een gevoerde pilotenmuts voor Puck gekocht
Ow, ik heb het gewoon in de kast gehangen, met de kaartjes er nog aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:17 schreef Spewey het volgende:
Foto's!!
Vestje ligt hier te nu te drogen, 't zal mij benieuwen of ze morgen nog vindt dat de knopen stinken. :'')
ik zat er net naar te kijken op de Hema website! Hij is superleuk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb ook de donkerblauwe van de Hema
ooohquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:22 schreef Spewey het volgende:
Voor Polle Lex -->
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/boys/newborn-boys/23/2
oooohhhh wowwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:22 schreef Spewey het volgende:
Voor Polle Lex -->
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/boys/newborn-boys/23/2
+1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:20 schreef flugeltje het volgende:
Nu wil ik dus helemáál een meisje...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:00 schreef Spewey het volgende:
Het was de bedoeling dat je in dit topic even een reactie als 'lieve slofjes' of 'puke' zou plaatsen en dan zou ik ze gaan bestellen (of niet), niet dat je ze meteen zelf ging kopen.
Toch fijn dat ze in de smaak vielen.
Het was idd een stuk minder gezellig. (diplomatiek hè)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
het is nooit genoeg, nooit.
ik heb hier 12 broekjes liggen die ik nog niet kan combineren
quote:
vertel nsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:00 schreef Spewey het volgende:
Het was idd een stuk minder gezellig. (diplomatiek hè)
Lex is een blotebillenspuiter gelukkigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef Twinkly het volgende:
Haha, dus kom maar op met de spuitluiers tot aan je nek Lexje!
80/86 is allemaal al een tijdje weg..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:34 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zeg KD doe de Elin kleertjes maat 80/86 eens op de foto zetten dan kunnen wij jou weer sponsoren voor nieuwe Elin kleertjes
Ow maar langer dan die 88 cm is Dyon volgens mij nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:00 schreef lily het volgende:
of lange armen (heb ik ook wel)
Leah is 88 cm en weegt 13,5 kilo
Oh, das echt jammer, dus schaap heeft er ook geen eentje nu?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:13 schreef miss_sly het volgende:
LeahLeuk setje heeft ze aan!
Cooki en Spewey, de schaapjes waren uitverkocht. Al een tijdje, het was erg snel gegaan, zei ze
voor nu welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:36 schreef pessie het volgende:
Staat Floris goed! Maar is het niet te warm?
Thee tegen beeldscherm.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef mignonne het volgende:
en dr zat zo'n grote pompon op dat het leek of er een bol wol over die muts gekotst had
ja nou echt hoor...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
[..]
Thee tegen beeldscherm.
Pilotenmuts heb ik in het groen voor oudste gekocht, precies de kleur van 1 van z'n jasjes.
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:03 schreef mignonne het volgende:
hehe héél vervelend zulke dingen Son! Heb je al wat op t oog?
helemaal leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:08 schreef Cooki het volgende:
ik ben mn meisjesshoppingskills aan het updaten: is dit leuk voor meisjes?![]()
[ afbeelding ]
nja dat dus, vooral omdat ie dus zo simpel is..is ie nog ene beetje bijzonder..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef Cooki het volgende:
lily, ja leuk voor leah!![]()
sonnetje die jas ziet er wel heel fijn uit, maar ik geef ook geen 55 euro uit voor een jasje![]()
haha.. ruitjes.. doet me denken aan de autostoel die ik online had gekocht... klikkerdeklik.. wordt bezorgd, blij, doe ik de doos open: met ruitjes(teruglezen, ja als je de foto uitvergroot kon je t met moeite wel zien) .. ach ja... toch maar gehouden.. te lam voor actie
klopt, ik heb er 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:42 schreef miss_sly het volgende:
King Louie heeft ook hele leuke damesjurken
Ik denk dat ik bijna weer zover in model ben dat ik er ook weer een kan kopen. Over een tijdje dan, want na vandaag mag ik echt even geen geld aan kleding uitgeven...voor mezelf dan hequote:
oeh ja, dat herken ik ja.. en dan besluiten dat je toch nog echt wat nieuws moet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik mag binnenkort weer voor mijO+
tís heel ernstig..heb nog maar 1 kast volen een hele meterkast volgepropt met alles wat ik de afgelopen maanden niet kon aantrekken ivm spek en buik
maar na 9 mnd is het weer een soort van shoppen maar dan in je eigen garderobe
Ik ook niet, kleine man wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef Kleurdoos het volgende:
dat soort molo's vind ik zelf trouwens helemaal niet mooi!
Oh ik dacht dat jij al uitgekinderd wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:49 schreef Spewey het volgende:
Hahaha dat wordt vechten PJ *stroopt mouwen op*
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bij Primark hadden ze ook rendierenpyama, met knuffeltje en badjas(en ook met aap, maar om in t kerstthema te blijven).
Had m bijna meegenomen, maar toch maar niet ivm overschot aan pyama's...
En bij een volgende wil ik ook zo'n kidscase pakjeik ivnd ze zo geweldig
Oh en ik ben tegenwooridg al zo ver heen, dat ik zelfs een 2e jongetje wel leuk zou vinden
amen !quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
En bij een volgende wil ik ook zo'n kidscase pakjeik ivnd ze zo geweldig
Oh en ik ben tegenwooridg al zo ver heen, dat ik zelfs een 2e jongetje wel leuk zou vinden
tis echt zo! Ik wilde vroeger nooit jongetjes, want wat moet je ermee..Maar tis best leuk enzoquote:
je man ook?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:55 schreef Spewey het volgende:
Ja dat dacht manlief ook..
Ik ben bezig met ronde 3
Groooooot meisjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:48 schreef lily het volgende:
Ik kan ook weer langzaam rondkijken voor Leah. In maat 92 heeft ze nog haast niks maar vooralsnog past ze in 86.
Ik heb wel weer een nieuw H&M setje voor haar:
idd en omdat ie best vroeg was, slaapt ie eigenlijk altijd en is maar 10 minuten per dag echt klaarwakker en dan kijkt ie met enorme ogen om zich heen terwijl ie heel zachtjes met zijn vingertjes wappertquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh KD wat doe je![]()
Sowieso zo'n hoopje baby
Er is gewoon niets fijners dan dat eigenlijk..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd en omdat ie best vroeg was, slaapt ie eigenlijk altijd en is maar 10 minuten per dag echt klaarwakker en dan kijkt ie met enorme ogen om zich heen terwijl ie heel zachtjes met zijn vingertjes wappert
[ afbeelding ]
en als ik m probeer aan te kleden..dan buigt ie altijd zijn polsen, zodat zijn enorme vingers klem komen te zitten![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ja en dan vergeet ik die geluidjes nog
ik was dolblij met elin..maar die roze wolk heb ik nu pas gevonden
oke ontopic
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
elke keer hoor ik zo'n gnorfje naast me of hij doet SKRIEK als een klein biggetje als ik zn borst te vroeg afpaken dan schiet ik helemaal vol.
vanmiddag lag ie op schoot en toen wierp ie die schrielbeentjes omhoog en liet ie allemaal scheetjes en dan met zo'n HNGGGGGGNORFgeluid
oke ontopic
OoooOh, hij roept me!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
elke keer hoor ik zo'n gnorfje naast me of hij doet SKRIEK als een klein biggetje als ik zn borst te vroeg afpaken dan schiet ik helemaal vol.
Ik heb 'm al in maat 92 Pessie (die is nu uitgeleend aan mijn nichtje), maar het duurt nog zo lang voor ze daar in pastquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:12 schreef pessie het volgende:
Spewey wat leuk![]()
KD, nu wil ik ook weer![]()
TM: linkje
Ik ga tegen de tijd dat het echt koud wordt wel even kijken of ik nog een dikkere jas voor Nathan nodig heb. Heb nu 2 jassen en een skipak voor em.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:27 schreef Orea het volgende:
Oh my waarom kijk ik nu weer bij DPAM......![]()
[ afbeelding ]
MUST HAVE!
Muppet heeft nu maat 80, maar denk dat ik hem beter in 86 (23 maanden) kan bestellen dan....
Toevallig zei ik dat gisteren geloof ik ook hierquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:40 schreef het-is-mij het volgende:
Kom ik weer aan hoor..........zoveel shop ik niet dus hier ff advies
Vooral aan de jongensmama's zoals van twinkly, claudia,meimel etc. graag
Ik wil ff wat truien erbij voor tijn.
Hij heeft nog een trui van 86/92 van vorig jaar van h&m maar ja die is hem wat klein.
Maar de eerstolgende maat die je kunt bestellen is 98/104, hebben ze helemaal geen gewoon 98 zeg maar?
Die 98/104 lijkt me zo groot.
Hoe is jullie ervaring hiermee?
Hmm, ik zou het dpam jasje niet doen dan, is enorm getailleerd en geen rekening met spekkies gehouden. (echt fransquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:27 schreef Orea het volgende:
Hij staat heel leuk!maar ik kreeg hem moeilijk aan, haar armen erin krijgen was best een drama
En nou is ze een lekkere stevige baby dreumes, maar ook weer niet zo stevig
En 't zijn beenwarmers, helemaal leuk zijn ze! (de China beenwarmers2,5 euro incl. verzenden ofzo en het zijn precies dezelfde als de echte babylegs
![]()
)
En bedankt..quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:05 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.incadream.nl/index.php?page=categories&group=57
Hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die zijn tofquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:48 schreef Spewey het volgende:
Ik twijfelde ook heel erg tussen die 2, ik heb gewoon een zwak voor groen.
Erg jammer dat die kindermutsen niet groter dan maat 2 zijn, geweldige exemplaren gezien.
Jammer dat Ranja slaapt, zou willen weten of hij dit mooi zou vinden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
+1quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:05 schreef pessie het volgende:
Missdie foto kan zo in een folder oid, geweldig!
Hij doet hetquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:34 schreef becky27 het volgende:
Kleerjes.com
Van maandag 10 oktober 12.00 uur t/m vrijdag 14 oktober 2011 krijg je als vaste klant maar liefst 20% korting op de gehele collectie! Plaats je bestelling gedurende deze dagen en vul de actiecode vka101011 in tijdens het bestelproces. De 20% korting is van toepassing op alle artikelen, dus ook op artikelen die al afgeprijsd zijn!
Ik zou zeggen gooi ze in V&Aquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:49 schreef Orea het volgende:
Ik heb gewoon alweer een mandje volKan ik mijn kind niet in een glazen potje stoppen zodat ze voorlopig even lang in deze maat blijft?
helemaal mee eens!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:52 schreef kaatjejannie het volgende:
ik zou ze in elke maat doen. Ze zijn zo fijn.
Maar ik gok dat ik je met dit advies niet echt help?
Die had ik laatst ook al besteldquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:59 schreef kaatjejannie het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92931 52013 74 5391 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92931 07000 74 5390 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
de gestreepte variant had ik al, die viel zo leuk, dat ik deze ook maar gedaan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |