Lex is een blotebillenspuiter gelukkigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef Twinkly het volgende:
Haha, dus kom maar op met de spuitluiers tot aan je nek Lexje!
80/86 is allemaal al een tijdje weg..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:34 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zeg KD doe de Elin kleertjes maat 80/86 eens op de foto zetten dan kunnen wij jou weer sponsoren voor nieuwe Elin kleertjes
Ow maar langer dan die 88 cm is Dyon volgens mij nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:00 schreef lily het volgende:
of lange armen (heb ik ook wel)
Leah is 88 cm en weegt 13,5 kilo
Oh, das echt jammer, dus schaap heeft er ook geen eentje nu?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:13 schreef miss_sly het volgende:
LeahLeuk setje heeft ze aan!
Cooki en Spewey, de schaapjes waren uitverkocht. Al een tijdje, het was erg snel gegaan, zei ze
voor nu welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:36 schreef pessie het volgende:
Staat Floris goed! Maar is het niet te warm?
Thee tegen beeldscherm.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef mignonne het volgende:
en dr zat zo'n grote pompon op dat het leek of er een bol wol over die muts gekotst had
ja nou echt hoor...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
[..]
Thee tegen beeldscherm.
Pilotenmuts heb ik in het groen voor oudste gekocht, precies de kleur van 1 van z'n jasjes.
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:03 schreef mignonne het volgende:
hehe héél vervelend zulke dingen Son! Heb je al wat op t oog?
helemaal leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:08 schreef Cooki het volgende:
ik ben mn meisjesshoppingskills aan het updaten: is dit leuk voor meisjes?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |