abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:34:17 #126
5428 crew  miss_sly
pi_102853361
Het was ook hard nodig. Waar Senna uit haar kleren groeit, worden mijn kleren te armoedig om aan te doen met missende knopen en doorgestikte naadjes die niet meer helemaal doorgestikt zijn en stof die gaat pillen. Dus ik was ook hard aan wat nieuws toe. We zijn nu allemaal een beetje in het nieuw, dat mag ook wel eens. En natuurlijk is het goed als we goed voor onszelf zorgen :Y Senna wil natuurlijk geen slonzen als ouders :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:36:10 #127
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102853409
Staat Floris goed! Maar is het niet te warm?
pi_102853422
haha, lekker geshopt dus sly :D
Moet af en toe ook :)

Hij was nogal aan t mopperen, dus deed de tv even aan en er was muziek dus hop springen en dansen O+ Hij is zo leuk O+
En die trui vind ik m idd ook erg O+ staan! Lijkt me ook heerlijk voor t najaar/winter.
pi_102853463
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:36 schreef pessie het volgende:
Staat Floris goed! Maar is het niet te warm?
voor nu wel :Y
Hoewel in t vandaag maar koud vind, verwarming is voor t eerst aangegaan. En ik had blauwe lippen zei mn schoonzusje, dus had longsleeve+fleecetrui aan..
maar was ook alleen even om te passen ;)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:41:13 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102853547
Hm, ziet ernaar uit dat ik dus nog even een bruine kabeltrui voor Nathan moet scoren bij de H&M O-) . Voor de winter en kou enzo... >:)
pi_102853592
ik zeg doen!
Hij is ook heerlijk zacht.
pi_102853749
Staat hem echt ontzettend goed, Son. (wat is Floris toch een lekker mannetje O+ )

2 weken terug ongeveer samen met Keshet bij Boden besteld, haar broekje was als eerste binnen, daarna wat voor Ranja en vandaag lagen er 2 longsleeves voor Zoë in de bus die ik helemaal vergeten was. :@
Leuke verassing wel, nu alleen nog haar regenlaarsjes.
pi_102853751
staat hem super Son! leuk :Y
lekker winters O+

ik heb vandaag met de Hema pilotenmuts in mn handen gestaan en bij H&M met een soortgelijke variant, maar mn meneer vond hem oerlelijk voor een meisje dus t is em niet geworden. En hij stond nog wel zo leuk ;(
Verder nog een witte muts gepast bij H&M, zo'n Noorse met flappen aan de zijkant. Maar dat model was een beetje gek en dr zat zo'n grote pompon op dat het leek of er een bol wol over die muts gekotst had :{
:)
pi_102853819
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef mignonne het volgende:
en dr zat zo'n grote pompon op dat het leek of er een bol wol over die muts gekotst had :{
Thee tegen beeldscherm.

Pilotenmuts heb ik in het groen voor oudste gekocht, precies de kleur van 1 van z'n jasjes.
pi_102853853
Valt die trui groot Sonnetje? Ik vind het ook wel een Niels trui O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_102853907
Het is een maat 80 en hij zit nog ruim (zie je op die foto niet zo, maar zn mouwen zijn nog te lang enzo)

Spewey thanks O+
pi_102854011
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:

[..]

Thee tegen beeldscherm.

Pilotenmuts heb ik in het groen voor oudste gekocht, precies de kleur van 1 van z'n jasjes.
ja nou echt hoor...

het was deze:

en zo op het plaatje vind ik die pompon reuze meevallen, zoiets had ze twee jaar terug ook, maar in het echt was dat ding buitenproportioneel groot. Zag er heel raar uit.
pi_102854087
Op t plaatje ziet ie er leuk uit ja.
Stom is dat als ze anders vallen dan je zou denken..

Oh en ik heb bedacht dat ik toch wel echt een wat dikkere winterjas nodig heb voor Floris,..Vervelend ;)
pi_102854146
ow echt he.. als ik die mega schattige foto's zie van die kleintjes.. zou je bijna willen dat ze zo klein blijven.. so cute... O+

mignonne: mega ? ja? _O-
ik ben btw benieuwd hoe die bivakmuts gaat staan (heb dezelfde voor lucas) en ik ben benieuwd wat mn vriend er dan van zegt :7 *;

en die trui moet ik ook hubbu w/
pi_102854236
hehe héél vervelend zulke dingen Son! Heb je al wat op t oog?

Voor jongste heb ik deze twee mutsen nog:

zo fijn met van die flappen die gewoon over die oortjes heen gaan en dat je het vast kunt maken enzo. Dat zoek ik voor oudste ook dus. Liefst zoiets als de laatste foto, dus als iemand een tip heeft (denk aan mijn budget ;) ) dan heel graag.

Die bivakmuts heb ik trouwens gekocht voor op de fiets of voor als het echt steenkoud is om onder een muts te dragen bij het buitenspelen. Eigenlijk zou ze nog wel een soort ski-jas achtige jas mogen hebben om mee in buiten te kunnen spelen maar k vind t wel goed zo. Geld is op :P
pi_102854243
Wat jammer want ik vind die muts wel heel erg snoepig.
Kun je die pompon niet bijknippen? :D
pi_102854435
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:03 schreef mignonne het volgende:
hehe héél vervelend zulke dingen Son! Heb je al wat op t oog?

Nee ;(
Heb eigenlijk ook niet zoveel zin om er veel geld aan uit te geven..maar vrees dat k er niet onderuit kom ;)
pi_102854440
ik ben mn meisjesshoppingskills aan het updaten: is dit leuk voor meisjes? O+

pi_102854477
Ik vind hem heel gaaf Cooki helaas is hij voor mijn dochter te donker
pi_102854537
ja, donker he? voor grote van mignonne ms leuk!

en deuze?

en deze niet denk ik :?
pi_102854666
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:08 schreef Cooki het volgende:
ik ben mn meisjesshoppingskills aan het updaten: is dit leuk voor meisjes? O+

[ afbeelding ]
helemaal leuk ^O^ ik zou hem zo kopen
pi_102854725

Deze jas vind ik wel grappig, maar niet voor 55 euro...
En wat is mud grey voor een kleur...in mijn ogen is die jas gewoon zwart...En volgens de beschrijving heeft ie ruitjes :?
Water- en windafstotend klinkt wel fijn iig :)

Nja ik zoek gewoon een simpele, warme jas.
pi_102855054
lily, ja leuk voor leah! O+

sonnetje die jas ziet er wel heel fijn uit, maar ik geef ook geen 55 euro uit voor een jasje :N

haha.. ruitjes.. doet me denken aan de autostoel die ik online had gekocht... klikkerdeklik.. wordt bezorgd, blij, doe ik de doos open: met ruitjes :? (teruglezen, ja als je de foto uitvergroot kon je t met moeite wel zien) .. ach ja... toch maar gehouden.. te lam voor actie :@
pi_102855091
Burberry, ik hield ervan.

Ticootje had er ook zo'n geweldige jas van voor Jen. O+
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:29:27 #150
5428 crew  miss_sly
pi_102855138
Wij waren vandaag bij Sissy-Boy (voor mij) maar die hebben dus ook kinderkleding! Helaas wel pas vanaf 4 jaar, dus dat is nog even wachten, maar ik vind dat wel mooi spul. King Louie heeft wel kleinere jurkjes, ik denk dat ik er daar een van wil voor de feestdagen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')