quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef Cooki het volgende:
spewey ik hoop t ook voor je![]()
en anders zet je een paar van deze erop?
Ik heb al weken om dat vestje heen gedraaid, maar vond het te duur, tis meer een extra dingske voor als het echt koud is, of als vestje in de MC (maar daar heeft ze er ook al 3 van)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:56 schreef MamaPurk het volgende:
Leuk Juud!! ik zit nog te twijfelen over zo een jumpsuit voor Saar, hij heeft al een paar keer in mijn onlinemandje gezetenEn dat vest vind ik ook geweldig maar ben bang dat het zo warm is en Saar is al zo actief met kruipen enzo, dus niet helemaal praktisch vermoed ik.
Maar helemaal super geslaagd!
Ja ik denk dat ik die jumpsuit wel wil, maar ik wil nog zoveel!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb al weken om dat vestje heen gedraaid, maar vond het te duur, tis meer een extra dingske voor als het echt koud is, of als vestje in de MC (maar daar heeft ze er ook al 3 van)
Maar met kruipen zou ik het ook niet doen, hij is echt dik. Maar die van mij ligt nog, en dat zie ik voorlopig nog niet veranderen.![]()
Die suit zou ik zeker doen, ik heb twee jumpsuits nu voor haar, in maat 74, ze draagt 68 gewone kleertjes. Maar zo'n suit is lekker voor een dagje thuis of om in te slapen als het heel koud is. Ik heb zelfs zitten twijfelen of ik er niet nog een zou bestellen.
O ja, wat schattigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef MamaPurk het volgende:
Het allerleukste van dat bloesje van Jaël vind ik trouwens dat ze hem zelf gekozen heeft
Ow, het zijn dus wel sokken ook! Jaah die willik!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:58 schreef Cooki het volgende:
online kun je die sokken kopen,deze toch of niet? alleen die sokken vind ik weer errug dik...![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 95129 85027 78 6327 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
leuk!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:08 schreef Twinkly het volgende:
Leuk dat Name It spul!
Ik heb voor Niels net bij de H&M wel een trui en een vest in maat 86 gekocht. Ze zijn even groot als een vest in maat 86/92 wat ik ook gekocht heb. Er moet nog wel iets terug, want anders heeft hij wel erg veel truien, maar passen in de H&M zag ik niet zitten
De kleuren zijn een stuk feller dan op de foto
[ afbeelding ]
De shirtjes waren in de opruiming, Niels heeft het kermitshirt al goedgekeurd
en maillots van dit thema, vergeten op de foto te zetten
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90%2095129%2085027%2078%206327%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oh Puckquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey kiek dan![]()
[ afbeelding ]
*koopquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:49 schreef Twinkly het volgende:
Wollen broekje in de sale!
[ afbeelding ]
Dat rugzakjeIvan heeft daar de pinguin van.
heb je gepmd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kunnen BJ, Sonnetje en Bodpa nog even hun adres pmen?
Je zoekt zeker maat 80? Ik heb ze namelijk ook van de Primark, maar die draagt Yaro nu zelf in maat 80. Ik heb ze nog wel liggen in maatje 74.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die boxers cooki
Ik ben op zoek naar korte mouwen rompers. Zie overal alleen maar lange mouw of zonder.mouw...nja bij primark hadden ze t wel, maar alleen per 7...
Doe er een zwarte legging bij aan en je hebt Ninjagirlquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef mignonne het volgende:
voor mn grote, allebei 2,95. Bivakmuts omdat ik een strenge winter verwacht
eigenlijk zou voor haar wel zo'n Russische muts willen, lekker warm![]()
voor mn kleine hopelijk een skipakje van DeLiedje's Elin, en dan zijn we winterklaar
Dan zal je toch zelf naar de primark moeten. Ik vind ze echt heel fijn en ze blijven heerlijk zacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
nee ik moet 80, 86 hebben idd
Alvast voor straksHij past nu nog 74/80
Oh ze zijn echt gaaf en goedkoop. En maat 22 heeft mijn kind gewoon alquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
check facebook, daar heb ik ze naar geupload
scheelt weer even moeilijk doen
Vanaf maat 22, das dan wel weer jammer, maar he de winter is nog nret begonnen. En had ik al gezegd dat ze maar 3 euro waren
pics!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb een gevoerde pilotenmuts voor Puck gekocht
Die van de Hema? Ik heb voor Niels de donkerblauwequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb een gevoerde pilotenmuts voor Puck gekocht
Ow, ik heb het gewoon in de kast gehangen, met de kaartjes er nog aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:17 schreef Spewey het volgende:
Foto's!!
Vestje ligt hier te nu te drogen, 't zal mij benieuwen of ze morgen nog vindt dat de knopen stinken. :'')
ik zat er net naar te kijken op de Hema website! Hij is superleuk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb ook de donkerblauwe van de Hema
ooohquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:22 schreef Spewey het volgende:
Voor Polle Lex -->
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/boys/newborn-boys/23/2
oooohhhh wowwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:22 schreef Spewey het volgende:
Voor Polle Lex -->
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/boys/newborn-boys/23/2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |