je man ook?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:55 schreef Spewey het volgende:
Ja dat dacht manlief ook..
Ik ben bezig met ronde 3
Groooooot meisjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:48 schreef lily het volgende:
Ik kan ook weer langzaam rondkijken voor Leah. In maat 92 heeft ze nog haast niks maar vooralsnog past ze in 86.
Ik heb wel weer een nieuw H&M setje voor haar:
idd en omdat ie best vroeg was, slaapt ie eigenlijk altijd en is maar 10 minuten per dag echt klaarwakker en dan kijkt ie met enorme ogen om zich heen terwijl ie heel zachtjes met zijn vingertjes wappertquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh KD wat doe je![]()
Sowieso zo'n hoopje baby
Er is gewoon niets fijners dan dat eigenlijk..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd en omdat ie best vroeg was, slaapt ie eigenlijk altijd en is maar 10 minuten per dag echt klaarwakker en dan kijkt ie met enorme ogen om zich heen terwijl ie heel zachtjes met zijn vingertjes wappert
[ afbeelding ]
en als ik m probeer aan te kleden..dan buigt ie altijd zijn polsen, zodat zijn enorme vingers klem komen te zitten![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ja en dan vergeet ik die geluidjes nog
ik was dolblij met elin..maar die roze wolk heb ik nu pas gevonden
oke ontopic
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
elke keer hoor ik zo'n gnorfje naast me of hij doet SKRIEK als een klein biggetje als ik zn borst te vroeg afpaken dan schiet ik helemaal vol.
vanmiddag lag ie op schoot en toen wierp ie die schrielbeentjes omhoog en liet ie allemaal scheetjes en dan met zo'n HNGGGGGGNORFgeluid
oke ontopic
OoooOh, hij roept me!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
elke keer hoor ik zo'n gnorfje naast me of hij doet SKRIEK als een klein biggetje als ik zn borst te vroeg afpaken dan schiet ik helemaal vol.
Ik heb 'm al in maat 92 Pessie (die is nu uitgeleend aan mijn nichtje), maar het duurt nog zo lang voor ze daar in pastquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:12 schreef pessie het volgende:
Spewey wat leuk![]()
KD, nu wil ik ook weer![]()
TM: linkje
Ik ga tegen de tijd dat het echt koud wordt wel even kijken of ik nog een dikkere jas voor Nathan nodig heb. Heb nu 2 jassen en een skipak voor em.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |