nja dat dus, vooral omdat ie dus zo simpel is..is ie nog ene beetje bijzonder..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef Cooki het volgende:
lily, ja leuk voor leah!![]()
sonnetje die jas ziet er wel heel fijn uit, maar ik geef ook geen 55 euro uit voor een jasje![]()
haha.. ruitjes.. doet me denken aan de autostoel die ik online had gekocht... klikkerdeklik.. wordt bezorgd, blij, doe ik de doos open: met ruitjes(teruglezen, ja als je de foto uitvergroot kon je t met moeite wel zien) .. ach ja... toch maar gehouden.. te lam voor actie
klopt, ik heb er 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:42 schreef miss_sly het volgende:
King Louie heeft ook hele leuke damesjurken
Ik denk dat ik bijna weer zover in model ben dat ik er ook weer een kan kopen. Over een tijdje dan, want na vandaag mag ik echt even geen geld aan kleding uitgeven...voor mezelf dan hequote:
oeh ja, dat herken ik ja.. en dan besluiten dat je toch nog echt wat nieuws moet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik mag binnenkort weer voor mijO+
tís heel ernstig..heb nog maar 1 kast volen een hele meterkast volgepropt met alles wat ik de afgelopen maanden niet kon aantrekken ivm spek en buik
maar na 9 mnd is het weer een soort van shoppen maar dan in je eigen garderobe
Ik ook niet, kleine man wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef Kleurdoos het volgende:
dat soort molo's vind ik zelf trouwens helemaal niet mooi!
Oh ik dacht dat jij al uitgekinderd wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:49 schreef Spewey het volgende:
Hahaha dat wordt vechten PJ *stroopt mouwen op*
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bij Primark hadden ze ook rendierenpyama, met knuffeltje en badjas(en ook met aap, maar om in t kerstthema te blijven).
Had m bijna meegenomen, maar toch maar niet ivm overschot aan pyama's...
En bij een volgende wil ik ook zo'n kidscase pakjeik ivnd ze zo geweldig
Oh en ik ben tegenwooridg al zo ver heen, dat ik zelfs een 2e jongetje wel leuk zou vinden
amen !quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
En bij een volgende wil ik ook zo'n kidscase pakjeik ivnd ze zo geweldig
Oh en ik ben tegenwooridg al zo ver heen, dat ik zelfs een 2e jongetje wel leuk zou vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |