quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:27 schreef Orea het volgende:
Oh my waarom kijk ik nu weer bij DPAM......![]()
[ afbeelding ]
MUST HAVE!
Muppet heeft nu maat 80, maar denk dat ik hem beter in 86 (23 maanden) kan bestellen dan....
Toevallig zei ik dat gisteren geloof ik ook hierquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:40 schreef het-is-mij het volgende:
Kom ik weer aan hoor..........zoveel shop ik niet dus hier ff advies
Vooral aan de jongensmama's zoals van twinkly, claudia,meimel etc. graag
Ik wil ff wat truien erbij voor tijn.
Hij heeft nog een trui van 86/92 van vorig jaar van h&m maar ja die is hem wat klein.
Maar de eerstolgende maat die je kunt bestellen is 98/104, hebben ze helemaal geen gewoon 98 zeg maar?
Die 98/104 lijkt me zo groot.
Hoe is jullie ervaring hiermee?
Hmm, ik zou het dpam jasje niet doen dan, is enorm getailleerd en geen rekening met spekkies gehouden. (echt fransquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:27 schreef Orea het volgende:
Hij staat heel leuk!maar ik kreeg hem moeilijk aan, haar armen erin krijgen was best een drama
En nou is ze een lekkere stevige baby dreumes, maar ook weer niet zo stevig
En 't zijn beenwarmers, helemaal leuk zijn ze! (de China beenwarmers2,5 euro incl. verzenden ofzo en het zijn precies dezelfde als de echte babylegs
![]()
)
En bedankt..quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:05 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.incadream.nl/index.php?page=categories&group=57
Hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die zijn tofquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:48 schreef Spewey het volgende:
Ik twijfelde ook heel erg tussen die 2, ik heb gewoon een zwak voor groen.
Erg jammer dat die kindermutsen niet groter dan maat 2 zijn, geweldige exemplaren gezien.
Jammer dat Ranja slaapt, zou willen weten of hij dit mooi zou vinden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |