abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102882938
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:27 schreef Orea het volgende:
Hij staat heel leuk! O+ maar ik kreeg hem moeilijk aan, haar armen erin krijgen was best een drama :D En nou is ze een lekkere stevige baby dreumes, maar ook weer niet zo stevig :P

En 't zijn beenwarmers, helemaal leuk zijn ze! (de China beenwarmers :o 2,5 euro incl. verzenden ofzo en het zijn precies dezelfde als de echte babylegs :o O+)
Hmm, ik zou het dpam jasje niet doen dan, is enorm getailleerd en geen rekening met spekkies gehouden. (echt frans :')) Ik krijg er net een trui onder bij Z. en die is lichter en langer.
pi_102883565
quote:
En bedankt.. :P nu heb ik deze besteld :')

O+

Wel in 110/116 maar hij is maar 5 cm breder dan de 86/92 :o en maar 6 cm langer :o en met mijn zwaargewichtje O+ liever dat ie iets te groot is dan gelijk al precies pas ;) het moet nog écht koud worden O+
pi_102883858
Spewey: heb je die dino muurstickers en het bedovertrek bij de Hema gezien? staan in de nieuwe folder!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102884208
:D

Nee, nu met z'n verjaardag in het verschiet niet. (zelfs de site dinoworld dankzij Fok ontdekt :'))

Ik ga de nieuwe folder eens bekijken voor het dekbedovertrek. :*
pi_102884239
Wat ontzettend leuk Orea! O+

Deze besteld in maat 98-104:

[ Bericht 37% gewijzigd door Spewey op 09-10-2011 19:34:33 ]
pi_102884619
Tussen die en degene die ik nu heb besteld twijfelde ik al :D maar muppet heeft al veel groen kleuren, dus iets 'knallends' kon ze wel gebruiken :P

Maar leuk Spew! O+
pi_102885148
Ik twijfelde ook heel erg tussen die 2, ik heb gewoon een zwak voor groen. :')

Erg jammer dat die kindermutsen niet groter dan maat 2 zijn, geweldige exemplaren gezien. :D

Jammer dat Ranja slaapt, zou willen weten of hij dit mooi zou vinden. :D

[ Bericht 33% gewijzigd door Spewey op 09-10-2011 19:56:40 ]
pi_102885445
Leuk die ''panfluitersvestjes'' Ssserpente! O+ Wolf heeft er 1 gehad in het donkerblauw/wit en eentje in oranje/wit. Ook allebei tweedehands
En voor nu een oranje/bruine alleen is daar niks opgeborduurd en deze is nieuw, inderdaad niet heel goedkoop.editL zie dat ze daar 34,95 kosten :o ik had de mijne voor 18 euro
Die jurkjesversie vind ik dan weer niet zo

Leuk jurkje wat ze daar aanheeft in de box, Orea O+ Wat jammer dat het nu al krap valt.
Ik vind H&M ruim vallen trouwens en ze is volgens mij zwaarder/even zwaar als Wolf :o :D

Ben benieuwd naar je eerste babyaankoop Oeke!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102885566
Ja, Spewey, die bovenste! O+ O+ O+ smeer hem die maar aan :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102885729
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:48 schreef Spewey het volgende:
Ik twijfelde ook heel erg tussen die 2, ik heb gewoon een zwak voor groen. :')

Erg jammer dat die kindermutsen niet groter dan maat 2 zijn, geweldige exemplaren gezien. :D

Jammer dat Ranja slaapt, zou willen weten of hij dit mooi zou vinden. :D
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Oh die zijn tof O+

En ja groen is mijn favo kleur O+ O+ liefst heb ik ALLES in het groen, maar dat wordt weer ziekelijk huh :P

Bruin heb ik ook een mega zwak voor!

Poppejans :D echt? Tja.. ze is gewoon heavy boned/big boned ala cartman :7

Overigens valt de rest vaak ook prima hoor, van de H&M ;) maar dit jurkje minder..
pi_102885946
Ah, ze worden gemaakt die die Indiaanse panfluiters?! Nu valt het kwartje!
pi_102886013
Waar zity je dna te kijken Spewey, ik zie alleen de babymaten en grotere kindermaten.

Die bruine is leuk!

Deze vind ik ook leuk:
pi_102886043
Hoe vallen die threadless shirtjes? Ik zie een paar zulke leuke die ik alvast ga bestellen voor volgend voorjaar. Dan is Anne ruim anderhalf... 2T kan dan toch wel?
pi_102886262
Dan zou ik voor 3T gaan, sommige vallen heel klein en sommige wat groter, geen pijl op te trekken Fannetje.

Ik snap je niet Meimeltje? Ik zit ook gewoon bij jasjes voor kinderen te kijken en die bruine schreeuwt echt Ryan, ben alleen bang dat Ryan "Neeeee" terug gaat schreeuwen. ;(
pi_102886370
Ik zie ze al staan :D
pi_102886455
3T? Dat lijkt me dan wel weer érg groot... toch? Anne is redelijk gemiddeld qua maat...
pi_102886466

Trouwens Fannetje, zou er niet meer dan 3 bestellen want anders krijg je te maken met
mr. invoerrechten en mr. btw. :(

3t is ong. maat 98 dus 2t zou dan idd beter zijn.
pi_102886531
Dit zijn Dyon z'n kleuren ;)

pi_102886696
Maat 98 is echt nog wel veel te groot in het voorjaar hoor, of ze moet een énorme groeispurt gaan doormaken :D

Ik denk dat ze dan eerder maat 86/92 zal dragen.

Ik bestel gewoon 2T en anders verkoop ik ze wel weer.
En ik zal er niet meer dan 3 bestellen, tnx :*
pi_102886944
Ja 2T lijkt me beter, ik projecteerde even op mijn eigen reuze dreumes. :')

Welke ga je bestellen? *nieuwsgierig is* :D
pi_102887336
Grmbl, ik wil er 4!
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:25:21 #247
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102887345
Ohhhhhhhhhhh jullie zijn heel erg ;) Ik ben beetje peru gek en ik durf niet op de link te klikken nu ;) (2 jaar geleden een rondreis gemaakt door Peru)

En zag ook Treadless voorbij komen.. Geweldige site!!

Oona heeft vandaag 2 paar allstars gekregen van opa en oma O+ (en ik ook eentje :D)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102887528
1 keer geen problemen gehad met 4 en 1 keer wel (en met 5 ook een fijne rekening die ik aan de postbode mocht betalen) dus je kunt het erop gokken.

Wat voor kleur allstars? O+
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:30:09 #249
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_102887697
Saar krijgt het panfluitjasje van haar neefje, ik hoef dus gelukkig niet te bestellen :D. Wat zullen ze daar blij zijn met Fok _O-.

Voor wie nog wat bij V&D wil bestellen, met de code extra15 krijg je (hoe spannend) 15% extra korting.
pi_102887755
Wat moest je toen betalen Spewey?

Welke zal ik wegdoen? Kan niet kiezen :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')