De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
TR gemaaktquote:
Hmm, mag ik een likje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Er loopt snot uit mijn neus over mijn hele gezicht en stroomt door naar mijn armen en benen. Ik smeer het even uit.
Klinkt dit wel lekker boterbart?
ehm nee niet echtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Er loopt snot uit mijn neus over mijn hele gezicht en stroomt door naar mijn armen en benen. Ik smeer het even uit.
Nastyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
hihiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:53 schreef Boterbartje het volgende:
maar thuis blijven voor verkoudheid
Jammer want ik ben wel een perfect nederlands/zweeds mengsel prachtig meisjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ehm nee niet echt
Maar ik heb bij jou nog niet echt het beeld van perfect nederlands/zweeds mengsel prachtig meisje want geen pics gezien enzo
ZIEEENquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Jammer want ik ben wel een perfect nederlands/zweeds mengsel prachtig meisje
Ik draag momenteel geen make-up, zit in een joggingsbroek en een hoodie met zo'n muts, een zak borrel nootjes op te schransen en cola te drinken, daarbij poep ik ook nog eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vind het echt vet ordinair als je zoiets gewoon verkondigd. tevens raar idee dat mooie vrouwen poepen, sorry can't imagine it and don't want to
Als een baasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik draag momenteel geen make-up, zit in een joggingsbroek en een hoodie met zo'n muts, een zak borrel nootjes op te schransen en cola te drinken, daarbij poep ik ook nog eens.
It's just the way it is, baby.
Tegelijkertijd?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik draag momenteel geen make-up, zit in een joggingsbroek en een hoodie met zo'n muts, een zak borrel nootjes op te schransen en cola te drinken, daarbij poep ik ook nog eens.
Dat mag ook op z'n tijd, altijd de mooie chick uithangen is ook vermoeiend!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja maar ik durf niet hoor ik ben bang dat iedereen mij zomaar gaat uitlachen enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:59 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Niet schamen, ik heb ook het lef om mezelf op FOK! te zetten!
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar ik durf niet hoor ik ben bang dat iedereen mij zomaar gaat uitlachen enzo
Trustequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:01 schreef coban het volgende:
Oke genoeg getrolld voor vandaag.
Ik ga slapen bitchens.![]()
en wat snot voor BBQ
Yo,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:01 schreef coban het volgende:
en wat snot voor BBQ
Ik denk dat jij er gewoon zo goed uitziet, dat je meteen gestalkt word!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar ik durf niet hoor ik ben bang dat iedereen mij zomaar gaat uitlachen enzo
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:01 schreef coban het volgende:
en wat snot voor BBQ
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:01 schreef coban het volgende:
en wat snot voor BBQ
quote:
yeah!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tegelijkertijd?
Multitasken ftw !
Trustenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:01 schreef coban het volgende:
en wat snot voor BBQ
Make up soberzo ( wel mascara anders lijk je ziekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dit doe ik alleen maar omdat ik alleen thuis ben hoor, zodra ik de straat op moet maak ik mezelf wel toonbaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Make up soberzo ( wel mascara anders lijk je ziek) maar lekker toch joggingsbroek en hoodie (wat dus een pleonasme is want hoodie zonder muts?).
Cola is lekker en borrelnootjes ook
Poepen is wel chill maar daar dan wel de tijd voor nemen
dit was mijn commentaar op jou post
Ik herken hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dit doe ik alleen maar omdat ik alleen thuis ben hoor, zodra ik de straat op moet maak ik mezelf wel toonbaar.
Slaapze!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:06 schreef Dientje12 het volgende:
ja man, het is middernacht ik denk dat ik ook zo maar me nest ga opzoeken
Welterusten allemaal![]()
Ohja, aight, ik moest jou nog wat vragen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:07 schreef aight1 het volgende:
OOOOOOHOOOOOOOOO SOMETIMES
I GET A GOOD FEELING
YEAAAAAAH
Nu ook?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:07 schreef aight1 het volgende:
OOOOOOHOOOOOOOOO SOMETIMES
I GET A GOOD FEELING
YEAAAAAAH
okiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, aight, ik moest jou nog wat vragen.
Kun je misschien mijn foto van je fobo afhalen?
quote:
Hij luistert nietquote:
Hoofdpijn, wil je astjeblieeeeeeeeft weg?quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:19 schreef Bokkepootje het volgende:
Het was weer een eer om met jullie gepraat te hebben,
Maar ik ga me bedje opzoeken!
Weltrusten!
Gekke aightquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:19 schreef aight1 het volgende:
ik walg van je hoofdpijn
mensen als hij zijn onkruid van samenleving ok
ok kusjesnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:15 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Je maakt een report, je doet het niet.
Patje!quote:
Okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Patje!
We hebben een basis-opzet, dus als je kan kijken of je een simpele lay-out in elkaar kunt flansen,
Er komt vast nog een hoop bij, maar zolang er maar een begin-opzetje is.
Ik zal je de link wel even DM'en.
DM hem mij ook maar, ik kan wel even kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
Patje!
We hebben een basis-opzet, dus als je kan kijken of je een simpele lay-out in elkaar kunt flansen,
Er komt vast nog een hoop bij, maar zolang er maar een begin-opzetje is.
Ik zal je de link wel even DM'en.
Slaap lekkerquote:
Jij ook en ik hoop dat je hoofdpijn snel weggaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik ga zo ook maar eens slapen, maar eerst eten !
Dankje en ik ook..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij ook en ik hoop dat je hoofdpijn snel weggaat
Welterustenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:32 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen van het goede leven enzo, ik ga naar bedje toe want werken morgen
DANKU GOD HET IS VRIJDAG, nog 1 dagje!
Welterusten
Wie dit leest!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:41 schreef 92Merel het volgende:
Oke ik ben ook slapen.
Dag iemand die dit nog leest nu![]()
Slapenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat dacht je van mensen die slapen
Echt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MENSEN DIE 6:00 MOETEN OPSTAAN MORGEN
5:00 ook goed?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MENSEN DIE 6:00 MOETEN OPSTAAN MORGEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2011 08:27:05 ]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:26 schreef LompeHork het volgende:
Mogge.
P_z naamtopic gespot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:26 schreef LompeHork het volgende:
Mogge.
P_z naamtopic gespot!Ik hoorde het op het nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dus echt niet in een zakje plassen
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Dat durf ik niet. Die hebben allemaal zo'n badge op hun outfit in de vorm van een vuist. Dat betekent toch dat zijn geweld mogen gebruiken indien zij dit nodig achten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:08 schreef LompeHork het volgende:
In de pet van de conducteur natuurlijk.
Nee gekkie! Dát is een fisting-permitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Die hebben allemaal zo'n badge op hun outfit in de vorm van een vuist. Dat betekent toch dat zijn geweld mogen gebruiken indien zij dit nodig achten?
Dat kan je wel even ophouden toch? En dan lekker naar de wc op Utrecht Centraalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:59 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, een plaszak. Leuk en aardig. Wat als ik een grote boodschap moet doen, een Number Two?
Boh, wat een nare, vieze mannetjes zijn het dan. Reden 89246372 om niet met het OV te reizen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee gekkie! Dát is een fisting-permit
QFTquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boh, wat een nare, vieze mannetjes zijn het dan. Reden 89246372 om niet met het OV te reizen.
En als je diarree hebt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat kan je wel even ophouden toch? En dan lekker naar de wc op Utrecht Centraal
Dat is inderdaad een lastige situatie. Maar dat kan denk ik wel gewoon in het plaszakje.quote:
True, true.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet zo much, wachten tot het weekend is.
is dit echtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Ynske het volgende:
Zijn hier nog rolluikspotters
Rolluiken fotowedstrijd
Wheheh, goeie. Eens kijken of ik hier wat mee kan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Ynske het volgende:
Zijn hier nog rolluikspotters
Rolluiken fotowedstrijd
Vuigaard!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef coban het volgende:
Ik heb 2 blikjes coca cola vanilla. Ik ga straks voor de eerste keer in mijn leven het drinken.
Gaarne.quote:
Oké dan zie ik je zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:02 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom zo even langs. Met het blikje.
Ik zou niet meer gaan en vakantie vieren.quote:
Hoe weet je dat ik niet op school zit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zou niet meer gaan en vakantie vieren.
Ik bedoel weekend.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | elseif(!empty($_POST['leeftijd'])){ if(!is_numeric($_POST['leeftijd'])){ echo 'Je leeftijd moet natuurlijk wel een getal zijn he. <a href="register.php">Klik hier om het nogmaals te proberen...</a>'; } } elseif(!empty($_POST['website'])){ if(!stristr($_POST['website'], 'http://')){ echo 'Je website moet http:// bevatten, anders is het geen volledige link. <a href="register.php">Klik hier om het nogmaals te proberen...</a>'; } } |
Hi there!quote:
Ik wil ook kunnen touwtjespringen in mijn appartement.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:30 schreef BBQSausage het volgende:
Daar ga ik toch even vrolijk van touwtje springen.
[ afbeelding ]
Hallo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo liefies
hoe is het met jullie vandaag
Prima, met jou?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo liefies
Goed hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo liefies
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo.Gaat wel goed met mij.
En met jou?
Nicequote:
Nee nog niet.quote:
Ja ik heb meer te doenquote:
Ik snap het wel.quote:
Vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wat is het toch smerig weer
Jij ook al?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
Ben ik even blij dat ik me vandaag ziek heb gemeld, anders had ik door dit weer moeten reizen.
vin dr niks anquote:
Oja dat is wel een beetje naar jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vin dr niks an
ik moet op de fiets boodschappen en alles gelukkig heb ik nog 2 dagen voedsel in huis enzo
Verwend jongquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja dat is wel een beetje naar ja
Maarja ik doe alles met de auto
Ik ben al 4 dagen `ziek`quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
Ben ik even blij dat ik me vandaag ziek heb gemeld, anders had ik door dit weer moeten reizen.
Ik heb ook een fiets hoorquote:
Ik begin ook ziek te wordenquote:
Boodschappen bestellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vin dr niks an
ik moet op de fiets boodschappen en alles gelukkig heb ik nog 2 dagen voedsel in huis enzo
Die ziek is? Jaquote:
Ook ja. Gewoon bahquote:
Hahhaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook een fiets hoormaar ik ben lui
Ja leuk joh!quote:
Ik ben niet ziek.quote:
Skklquote:
Onderschat mij niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik niet op school zit?
Heb je het gevonden dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef coban het volgende:
Wat vinden jullie zo geweldig aan coca cola vanilla? Het is niet lekker maar ook niet vies.
Bij welke winkel dan? En hoeveel was je kwijt?quote:
Spar. 1.25 per blikjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij welke winkel dan? En hoeveel was je kwijt?
We hebben hier niet eens een Spar in de buurt en ¤1,25 per blikje is wel duur ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef coban het volgende:
[..]
Spar. 1.25 per blikje
Nee hoor vast geen afzetterij.
Ik wacht nog op mijn blikje.quote:
Is goed.quote:
Heb je jezelf weer eens buitengesloten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef coban het volgende:
Jemig ben he le maal nat en helemaal koud pff
Ik stuur echt op. Even kijken hoe ze gaan kijken dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is goed.
Rezania FOK!
Cel 245
Rijksstraatweg 24
2171 AL Sassenheim
Oké nog langer wachten, maar vooruit.quote:
Nee, ik ben ergens anders. Wist niet hoe de bussen werken hier dus ging ik 2 km lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je jezelf weer eens buitengesloten?
Moet je doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ik stuur echt op. Even kijken hoe ze gaan kijken dan.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:56 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, ik ben ergens anders. Wist niet hoe de bussen werken hier dus ging ik 2 km lopen.
eenschquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef coban het volgende:
En ik had geen jas aan.
en mijn batterij is bijna leeg.
IK BEN ZO ZIELUG.
Arme coban, kan ze niet meer FOK!ken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef coban het volgende:
En ik had geen jas aan.
en mijn batterij is bijna leeg.
IK BEN ZO ZIELUG.
Eens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef summer2bird het volgende:
Niets is zo heerlijk als om 13:00 in je bed liggen en luisteren naar de regen en de wind
Jaaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
eensch
Het is namelijk ZIELIG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wordt genegertHallo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*kuch* *kuch* aandachtshoer *kuch*Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo.
*kuch* *kuch* aandachtshoer *kuch*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef coban het volgende:
Pizza negeren he, ik zeg ook genegert altijd.
Volgens mij kennen wij elkaar.
Dit kwam in ene in mij op.Ben jij die lekkere chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef coban het volgende:
Pizza negeren he, ik zeg ook genegert altijd.
Volgens mij kennen wij elkaar.
Dit kwam in ene in mij op.Kutwijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje de spot drijven met mijn taalgebruik.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik ging om 7:30 fietsen, op school stond ik daar zeik en zeik nat, stink ik naar die rotregen, moet ik om 14:00 naar huis, zit ik 5 minuten op de fiets regent het gvd weer!!!!!!!11111!!!!!11!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik was vanochtend ook heel zielig
Om 7:10 bij het station staan na 30 minuten door de regen hebben gefietst.
Helemaal doorweekt.
En die enge dronken man stond iedereen in de trein te bedreigen
Maar... om 9:30 alweer vrij
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ging om 7:30 fietsen, op school stond ik daar zeik en zeik nat, stink ik naar die rotregen, moet ik om 14:00 naar huis, zit ik 5 minuten op de fiets regent het gvd weer!!!!!!!11111!!!!!11!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb me ook ziek gemeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef Rezania het volgende:
Ik heb me vandaag gewoon ziek gemeld omdat het kutweer was.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:12 schreef coban het volgende:
Hey even serieus he![]()
Soms heb ik best lullige of eigendunkerige opmerkingen enzo maar ik meen het allemaal niet he![]()
Nee rez dit gaat niet in het archief
Jawel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:12 schreef coban het volgende:
Hey even serieus he![]()
Soms heb ik best lullige of eigendunkerige opmerkingen enzo maar ik meen het allemaal niet he![]()
Nee rez dit gaat niet in het archief
Denk jij, dat ik, ik bedoel IK, coban, met jou, JIJ, pizza, ga tongen?quote:
Later als jij opa en bejaard bent ga je mij hiermee confronteren.quote:
Als je echt lekker ben en ik je niet heb getongd ken ik je dus niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:14 schreef coban het volgende:
[..]
Denk jij, dat ik, ik bedoel IK, coban, met jou, JIJ, pizza, ga tongen?
I dont think so dude
De verandering van coban in mijn gedachten:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ja straks denken jullie nog zo van arrogante bitch![]()
Wie zegt dat ik kinderen wil?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef coban het volgende:
[..]
Later als jij opa en bejaard bent ga je mij hiermee confronteren.
Nee johquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ja straks denken jullie nog zo van arrogante bitch![]()
Je weet dat je nu eigenlijk impliceert dat je geen mens bent, toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:18 schreef coban het volgende:
HAHHha mensen worden ouder coban wordt jonger
Sterkte! Hier schijnt de zon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef BBQSausage het volgende:
Hoi.
PizzaGa ik zometeen eten, maar nu eerst door de regen fietsen
Sterkte, mag de regen je genade tonen en je ontzien van haar kwaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef BBQSausage het volgende:
Hoi.
PizzaGa ik zometeen eten, maar nu eerst door de regen fietsen
mquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:31 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik deed het al voor het mainstream werd.
Check me holster zijn.
watwatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie ook het nieuws over Tegelen gehoord?
wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien omdat jij steeds nazi plaatjes naar mij stuurt ?
Jou heb ik nog gegeten tussen de middagquote:
MKquote:
Strandquote:
P_zquote:
Rezaniaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
SV.
[..]
MK.
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)n-woning-tegelen.xml
hHAHAHAHAHA omg tegelen gangstertownquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
SV.
[..]
MK.
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)n-woning-tegelen.xml
iets voor jou?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wtfff illuminatie in venlo
http://www.omroepvenlo.nl(...)_terug_in_Venlo.html
En Sassem dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hHAHAHAHAHA omg tegelen gangstertown.
quote:Mogelijk wantoestanden in Teylingereind
SASSENHEIM - Er komt een spoeddebat in de Tweede Kamer over vermoedelijke wantoestanden in de Sassenheimse jeugdgevangenis. Jongeren zouden niet alleen ontevreden zijn over huisregels en het eten, maar zouden ook aan de lopende band alcohol drinken en drugs gebruiken. Volgens Heleen Bos, advocaat jeugdstrafrecht, is de opstand die daar maandagavond was, een teken aan de wand.
Bos, die vaak in jeugdgevangenissen komt, zegt dat opstanden amper voorkomen in Nederlandse jeugdgevangenissen. De negen jongeren die meededen, hebben een flink risico genomen door zich op te sluiten in een groepsruimteen zullen dat dus ook niet zomaar doen, is haar redenatie. ,,Teylingereind kan beslissen een sanctie op te leggen, maar ze kunnen hier ook nog eens voor berecht worden. Dat risico neem je niet zomaar. In Teylingereind is vast wel iets aan de hand.’’
Volgens Bos is het in alle jeugdgevangenissen in Nederland, ook Teylingereind dus, niet moeilijk voor jongeren om drugs en alcohol naar binnen te krijgen. ,,Ik heb zelfs mee gemaakt dat er een complete wietplantage in een gevangenis gevonden werd. Telefoons worden over de muur gegooid. Eerst even oefenen met bijvoorbeeld citroenen. Eigenlijk heel makkelijk.’’
In het tv-programma Pownews vertelden twee jongeren die in Teylingereind zitten dat ze ontevreden zijn over de behandeling die ze krijgen. Eén anonieme crimineel zegt slechter uit de gevangenis te komen dan hij erin ging en dat komt omdat hij slechts een kwartier per week recht heeft op een gesprek en hulp. Dat gelooft de juriste echter niet.
OMG we gaan allemaal dood!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat zijn Vrijmetselaars, niet Illuminatie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is het zelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn Vrijmetselaars, niet Illuminatie.
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi, weet iemand of de overheid invloeden kan hebben qua technische ontwikkelingen in een land?
Ik denk door technische projecten te subsidiëren, geld geven voor investeringen etc
Klopt dit?
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi, weet iemand of de overheid invloeden kan hebben qua technische ontwikkelingen in een land?
Ik denk door technische projecten te subsidiëren, geld geven voor investeringen etc
Klopt dit?
Dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn Vrijmetselaars, niet Illuminatie.
Ik smeer alleen tijgerbalsem over mijn genitaliën.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
sometimes when everyones asleep i like to rub vaseline on my body and pretend im slug
Doen jullie dit ook?
Doet dat geen pijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik smeer alleen tijgerbalsem over mijn genitaliën.
Je went eraan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn?
XXx anoniempje.
heyquote:
hele kinkyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Serieus?
Wat heb jij voor gedachtes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |