quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:26 schreef LompeHork het volgende:
Mogge.
P_z naamtopic gespot!Ik hoorde het op het nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dus echt niet in een zakje plassen
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Dat durf ik niet. Die hebben allemaal zo'n badge op hun outfit in de vorm van een vuist. Dat betekent toch dat zijn geweld mogen gebruiken indien zij dit nodig achten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:08 schreef LompeHork het volgende:
In de pet van de conducteur natuurlijk.
Nee gekkie! Dát is een fisting-permitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Die hebben allemaal zo'n badge op hun outfit in de vorm van een vuist. Dat betekent toch dat zijn geweld mogen gebruiken indien zij dit nodig achten?
Dat kan je wel even ophouden toch? En dan lekker naar de wc op Utrecht Centraalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:59 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, een plaszak. Leuk en aardig. Wat als ik een grote boodschap moet doen, een Number Two?
Boh, wat een nare, vieze mannetjes zijn het dan. Reden 89246372 om niet met het OV te reizen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee gekkie! Dát is een fisting-permit
QFTquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boh, wat een nare, vieze mannetjes zijn het dan. Reden 89246372 om niet met het OV te reizen.
En als je diarree hebt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat kan je wel even ophouden toch? En dan lekker naar de wc op Utrecht Centraal
Dat is inderdaad een lastige situatie. Maar dat kan denk ik wel gewoon in het plaszakje.quote:
True, true.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet zo much, wachten tot het weekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |