Arme coban, kan ze niet meer FOK!ken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef coban het volgende:
En ik had geen jas aan.
en mijn batterij is bijna leeg.
IK BEN ZO ZIELUG.
Eens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef summer2bird het volgende:
Niets is zo heerlijk als om 13:00 in je bed liggen en luisteren naar de regen en de wind
Jaaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
eensch
Het is namelijk ZIELIG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wordt genegertHallo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*kuch* *kuch* aandachtshoer *kuch*Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo.
*kuch* *kuch* aandachtshoer *kuch*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef coban het volgende:
Pizza negeren he, ik zeg ook genegert altijd.
Volgens mij kennen wij elkaar.
Dit kwam in ene in mij op.Ben jij die lekkere chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef coban het volgende:
Pizza negeren he, ik zeg ook genegert altijd.
Volgens mij kennen wij elkaar.
Dit kwam in ene in mij op.Kutwijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje de spot drijven met mijn taalgebruik.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik ging om 7:30 fietsen, op school stond ik daar zeik en zeik nat, stink ik naar die rotregen, moet ik om 14:00 naar huis, zit ik 5 minuten op de fiets regent het gvd weer!!!!!!!11111!!!!!11!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik was vanochtend ook heel zielig
Om 7:10 bij het station staan na 30 minuten door de regen hebben gefietst.
Helemaal doorweekt.
En die enge dronken man stond iedereen in de trein te bedreigen
Maar... om 9:30 alweer vrij
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ging om 7:30 fietsen, op school stond ik daar zeik en zeik nat, stink ik naar die rotregen, moet ik om 14:00 naar huis, zit ik 5 minuten op de fiets regent het gvd weer!!!!!!!11111!!!!!11!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb me ook ziek gemeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef Rezania het volgende:
Ik heb me vandaag gewoon ziek gemeld omdat het kutweer was.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:12 schreef coban het volgende:
Hey even serieus he![]()
Soms heb ik best lullige of eigendunkerige opmerkingen enzo maar ik meen het allemaal niet he![]()
Nee rez dit gaat niet in het archief
Jawel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:12 schreef coban het volgende:
Hey even serieus he![]()
Soms heb ik best lullige of eigendunkerige opmerkingen enzo maar ik meen het allemaal niet he![]()
Nee rez dit gaat niet in het archief
Denk jij, dat ik, ik bedoel IK, coban, met jou, JIJ, pizza, ga tongen?quote:
Later als jij opa en bejaard bent ga je mij hiermee confronteren.quote:
Als je echt lekker ben en ik je niet heb getongd ken ik je dus niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:14 schreef coban het volgende:
[..]
Denk jij, dat ik, ik bedoel IK, coban, met jou, JIJ, pizza, ga tongen?
I dont think so dude
De verandering van coban in mijn gedachten:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ja straks denken jullie nog zo van arrogante bitch![]()
Wie zegt dat ik kinderen wil?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef coban het volgende:
[..]
Later als jij opa en bejaard bent ga je mij hiermee confronteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |