Heb je jezelf weer eens buitengesloten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef coban het volgende:
Jemig ben he le maal nat en helemaal koud pff
Ik stuur echt op. Even kijken hoe ze gaan kijken dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is goed.
Rezania FOK!
Cel 245
Rijksstraatweg 24
2171 AL Sassenheim
Oké nog langer wachten, maar vooruit.quote:
Nee, ik ben ergens anders. Wist niet hoe de bussen werken hier dus ging ik 2 km lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je jezelf weer eens buitengesloten?
Moet je doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ik stuur echt op. Even kijken hoe ze gaan kijken dan.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:56 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, ik ben ergens anders. Wist niet hoe de bussen werken hier dus ging ik 2 km lopen.
eenschquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef coban het volgende:
En ik had geen jas aan.
en mijn batterij is bijna leeg.
IK BEN ZO ZIELUG.
Arme coban, kan ze niet meer FOK!ken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef coban het volgende:
En ik had geen jas aan.
en mijn batterij is bijna leeg.
IK BEN ZO ZIELUG.
Eens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef summer2bird het volgende:
Niets is zo heerlijk als om 13:00 in je bed liggen en luisteren naar de regen en de wind
Jaaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
eensch
Het is namelijk ZIELIG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wordt genegertHallo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*kuch* *kuch* aandachtshoer *kuch*Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo.
*kuch* *kuch* aandachtshoer *kuch*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef coban het volgende:
Pizza negeren he, ik zeg ook genegert altijd.
Volgens mij kennen wij elkaar.
Dit kwam in ene in mij op.Ben jij die lekkere chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef coban het volgende:
Pizza negeren he, ik zeg ook genegert altijd.
Volgens mij kennen wij elkaar.
Dit kwam in ene in mij op.Kutwijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje de spot drijven met mijn taalgebruik.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik ging om 7:30 fietsen, op school stond ik daar zeik en zeik nat, stink ik naar die rotregen, moet ik om 14:00 naar huis, zit ik 5 minuten op de fiets regent het gvd weer!!!!!!!11111!!!!!11!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik was vanochtend ook heel zielig
Om 7:10 bij het station staan na 30 minuten door de regen hebben gefietst.
Helemaal doorweekt.
En die enge dronken man stond iedereen in de trein te bedreigen
Maar... om 9:30 alweer vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |