De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
TR gemaaktquote:
Hmm, mag ik een likje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Er loopt snot uit mijn neus over mijn hele gezicht en stroomt door naar mijn armen en benen. Ik smeer het even uit.
Klinkt dit wel lekker boterbart?
ehm nee niet echtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Er loopt snot uit mijn neus over mijn hele gezicht en stroomt door naar mijn armen en benen. Ik smeer het even uit.
Nastyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
hihiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:53 schreef Boterbartje het volgende:
maar thuis blijven voor verkoudheid
Jammer want ik ben wel een perfect nederlands/zweeds mengsel prachtig meisjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ehm nee niet echt
Maar ik heb bij jou nog niet echt het beeld van perfect nederlands/zweeds mengsel prachtig meisje want geen pics gezien enzo
ZIEEENquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Jammer want ik ben wel een perfect nederlands/zweeds mengsel prachtig meisje
Ik draag momenteel geen make-up, zit in een joggingsbroek en een hoodie met zo'n muts, een zak borrel nootjes op te schransen en cola te drinken, daarbij poep ik ook nog eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vind het echt vet ordinair als je zoiets gewoon verkondigd. tevens raar idee dat mooie vrouwen poepen, sorry can't imagine it and don't want to
Als een baasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik draag momenteel geen make-up, zit in een joggingsbroek en een hoodie met zo'n muts, een zak borrel nootjes op te schransen en cola te drinken, daarbij poep ik ook nog eens.
It's just the way it is, baby.
Tegelijkertijd?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik draag momenteel geen make-up, zit in een joggingsbroek en een hoodie met zo'n muts, een zak borrel nootjes op te schransen en cola te drinken, daarbij poep ik ook nog eens.
Dat mag ook op z'n tijd, altijd de mooie chick uithangen is ook vermoeiend!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja maar ik durf niet hoor ik ben bang dat iedereen mij zomaar gaat uitlachen enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:59 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Niet schamen, ik heb ook het lef om mezelf op FOK! te zetten!
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar ik durf niet hoor ik ben bang dat iedereen mij zomaar gaat uitlachen enzo
Trustequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:01 schreef coban het volgende:
Oke genoeg getrolld voor vandaag.
Ik ga slapen bitchens.![]()
en wat snot voor BBQ
Yo,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:01 schreef coban het volgende:
en wat snot voor BBQ
Ik denk dat jij er gewoon zo goed uitziet, dat je meteen gestalkt word!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar ik durf niet hoor ik ben bang dat iedereen mij zomaar gaat uitlachen enzo
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:01 schreef coban het volgende:
en wat snot voor BBQ
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:01 schreef coban het volgende:
en wat snot voor BBQ
quote:
yeah!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tegelijkertijd?
Multitasken ftw !
Trustenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:01 schreef coban het volgende:
en wat snot voor BBQ
Make up soberzo ( wel mascara anders lijk je ziekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dit doe ik alleen maar omdat ik alleen thuis ben hoor, zodra ik de straat op moet maak ik mezelf wel toonbaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Make up soberzo ( wel mascara anders lijk je ziek) maar lekker toch joggingsbroek en hoodie (wat dus een pleonasme is want hoodie zonder muts?).
Cola is lekker en borrelnootjes ook
Poepen is wel chill maar daar dan wel de tijd voor nemen
dit was mijn commentaar op jou post
Ik herken hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dit doe ik alleen maar omdat ik alleen thuis ben hoor, zodra ik de straat op moet maak ik mezelf wel toonbaar.
Slaapze!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:06 schreef Dientje12 het volgende:
ja man, het is middernacht ik denk dat ik ook zo maar me nest ga opzoeken
Welterusten allemaal![]()
Ohja, aight, ik moest jou nog wat vragen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:07 schreef aight1 het volgende:
OOOOOOHOOOOOOOOO SOMETIMES
I GET A GOOD FEELING
YEAAAAAAH
Nu ook?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:07 schreef aight1 het volgende:
OOOOOOHOOOOOOOOO SOMETIMES
I GET A GOOD FEELING
YEAAAAAAH
okiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, aight, ik moest jou nog wat vragen.
Kun je misschien mijn foto van je fobo afhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |