jou heb ik al gevonden, dus mk komt vanzelf begrijp ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
MK heeft niet de ballen om mij een berichtje op FB te sturen.
srryquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
MK heeft niet de ballen om mij een berichtje op FB te sturen.
Legendarische posts uit deze reeks worden daar verzameld, er is een chat, een tettenhoek, een gastenboek, downloads, en er komt waarschijnlijk nog veel meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
zie deze post nu pas, lang leven de spy-tool
Waar gaat de site over, behalve dit topic? Ben benieuwd.
ik heb niet eens gezocht. maar mk is nu al bang. eigenlijk is het puur terrorisme wak doequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:20 schreef Rezania het volgende:
Iedereen claimt mij gevonden te hebben, toch heb ik geen enkel berichtje gekregen.
Het is toch geen vriendschapsverzoek, berichtjes zijn gewoon privé.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez als ik je berichtje op fb stuur dan weten gelijk fokkers mijn fb
Is het dan een site ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Legendarische posts uit deze reeks worden daar verzameld, er is een chat, een tettenhoek, een gastenboek, downloads, en er komt waarschijnlijk nog veel meer.
We zijn natuurlijk wel altijd opzoek naar ideeën, want tsja, je moet toch wat, met zo'n domein.
Wat voor wil je?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:20 schreef Rezania het volgende:
Iedereen claimt mij gevonden te hebben, toch heb ik geen enkel berichtje gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |