Check DM.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:08 schreef coban het volgende:
Ik denk dat mk vinden makkelijker is dan mij vinden op fb
Bitch please.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan niet, 1.4 kilometer vanaf mijn huis is het geen Zoetermeer meer.
/* Index verwijderd, blanco = veel beter. gr gr BBQ. */quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef Dalando het volgende:
Oja nog een bericht aan de devvers, als je aanpassingen maakt aan een script graag dat erbij zetten op de aangegeven plek en dan zeggen wie je bent en wat je hebt aangepast, om het makkelijk te houden.
Oke.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
/* Index verwijderd, blanco = veel beter. gr gr BBQ. */
Niet mijn idee.quote:
HALLO HALLO DIT IS DE RADIO. DM komt er aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hallo hallo, database gegevens?
ok ok tyvm.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
HALLO HALLO DIT IS DE RADIO. DM komt er aan.
Straks zijn het neppertsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb vandaag sennheiser oordopjes van 15 euro gefixt
Kom op, Oerbeer had ook de ballen om een berichtje te sturen.quote:
Ik ga niet eens vragen hoe.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
Ik heb vamdaag portomonnee met 376 euro gefikst
Ah jij hebt hem dus!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
Ik heb vamdaag portomonnee met 376 euro gefikst
zie deze post nu pas, lang leven de spy-toolquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We zijn er druk mee, ontwerp wordt hopelijk binnenkort ook aan gewerkt, en we gaan uit van een groot succes.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah jij hebt hem dus!
Ik ben mijn portemonnee net verloren gek genoeg 376 euro
Dief!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |