De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, wordt het wat?quote:Zoals sommigen wel weten komt er een website voor onze bazenreeks. Hebben jullie nog suggesties, ideeën, en hoe zouden jullie het willen hebben met wat erop?
mijn lapo even zo dat iedereen weet dat ik water ga drinkenquote:Auditorium; Mijn dank voor deze genoeglijke respons
Op deze wijze deel ik met genoegen mijn rijmende chansons
Ik ga nu even schielijk wat water consumeren
En hoop u mettertijd met meerdere rijmen te enthousiasmeren
Ik zit bijna aan de 10.000quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:56 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn volgende post is post 1337 in dit topic.
Niet want de laatste update was meer dan een uur geleden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:56 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn volgende post is post 1337 in dit topic.
Ja, maar je kunt ze wel alvast uploaden, gewoon in een aparte map ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:56 schreef Dalando het volgende:
BBQ moet je nou nog mijn script vermooiereren?
Ik vandaag mr werd 7 wakker nja morgen 8 uurquote:
Ik heb al meer dan een uur niet gepost hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet want de laatste update was meer dan een uur geleden.
¨quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ach ik heb wel een paar liedjes kunnen downloaden
Ohquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef coban het volgende:
@dimens: dat ben ik jadaten?
@dientje: ik weet nieteens waar zoetermeer is man
@ rez: zal wel een school zijn in anadolu
Het is een school in Utrecht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef coban het volgende:
@dimens: dat ben ik jadaten?
@dientje: ik weet nieteens waar zoetermeer is man
@ rez: zal wel een school zijn in anadolu
lang leve in dorpen wonenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, sigaretten gehaaldAf en toe haat ik het echt om in een studentenstad te wonen. Overal dronken studenten die denken dat ze lollig zijn
Trap in de ballen werkt altijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, sigaretten gehaaldAf en toe haat ik het echt om in een studentenstad te wonen. Overal dronken studenten die denken dat ze lollig zijn
Bitchslap ze!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Vertel wat is het verhaalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |