RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee maar ik ben ziek, snap dat dannn
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here, dus ik weet wat het is. Meestal zuip ik tot een uur of 4 en sta ik om 7 uur weer fris en fruitig op het station, dus bitch please.
als alcoholist zou ik me ook geen zorgen maken over mijn slapeloosheidquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here, dus ik weet wat het is. Meestal zuip ik tot een uur of 4 en sta ik om 7 uur weer fris en fruitig op het station, dus bitch please.
Moet je misschien eens eerder gaan slapen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gast, als ik geen slapeloosheid had was et niet zo erg. Toon medeleven
Gewoon een kwestie van jouw echte naam plus Utrecht intypen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef coban het volgende:
[..]
EUH WAT?
Vind je toch niethb jij ook?
Ik wil ook zijn FB.quote:
tazz en dan wil je linkje naar die van cob en mij?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laten we dat nou maar even niet doen
Ja datquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
1.4 kilometer tegenover mijn huis in Zoetermeer?
Ik slaap elke avond max. 4 uur en ik ga meestal niet slapen voor een uur of 3, dusja..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]ik sliep vandaag van 2 tot 10, EN DAN NOG WAS IK ZOMBIE
Ik slaap 11 uur per dag.. en nog de hele dag moe!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]ik sliep vandaag van 2 tot 10, EN DAN NOG WAS IK ZOMBIE
Ik denk dat ik MK heb gevonden, maar ik weet het niet zeker.quote:
JIJ HEBT BEST VEEL MP3quote:
doe eens dmquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat ik MK heb gevonden, maar ik weet het niet zeker.
doe eens dmquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je ligt dan ook gewoon te lang in bed, dan krijg je dat. Max. 8 uur aanhouden, geloof me, dan gaat het een stuk beter. Het is schadelijker om te lang te slapen dan te kort.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik slaap 11 uur per dag.. en nog de hele dag moe!
ik had 80 gb en toen dacht ik, het was wel weer leuk. nu heb ik niets meerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
JA KLOPT JA, MAAR ER STAAN OOK ALBUMCOVERSTUSSEN.
Oh....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat ging dus om een open dir van de PO
Dm haar naam?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |