De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, wordt het wat?quote:Zoals sommigen wel weten komt er een website voor onze bazenreeks. Hebben jullie nog suggesties, ideeën, en hoe zouden jullie het willen hebben met wat erop?
mijn lapo even zo dat iedereen weet dat ik water ga drinkenquote:Auditorium; Mijn dank voor deze genoeglijke respons
Op deze wijze deel ik met genoegen mijn rijmende chansons
Ik ga nu even schielijk wat water consumeren
En hoop u mettertijd met meerdere rijmen te enthousiasmeren
Ik zit bijna aan de 10.000quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:56 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn volgende post is post 1337 in dit topic.
Niet want de laatste update was meer dan een uur geleden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:56 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn volgende post is post 1337 in dit topic.
Ja, maar je kunt ze wel alvast uploaden, gewoon in een aparte map ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:56 schreef Dalando het volgende:
BBQ moet je nou nog mijn script vermooiereren?
Ik vandaag mr werd 7 wakker nja morgen 8 uurquote:
Ik heb al meer dan een uur niet gepost hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet want de laatste update was meer dan een uur geleden.
¨quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ach ik heb wel een paar liedjes kunnen downloaden
Ohquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef coban het volgende:
@dimens: dat ben ik jadaten?
@dientje: ik weet nieteens waar zoetermeer is man
@ rez: zal wel een school zijn in anadolu
Het is een school in Utrecht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef coban het volgende:
lang leve in dorpen wonenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, sigaretten gehaaldAf en toe haat ik het echt om in een studentenstad te wonen. Overal dronken studenten die denken dat ze lollig zijn
Trap in de ballen werkt altijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, sigaretten gehaaldAf en toe haat ik het echt om in een studentenstad te wonen. Overal dronken studenten die denken dat ze lollig zijn
Bitchslap ze!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Vertel wat is het verhaalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Neequote:
We zijn er druk mee, ontwerp wordt hopelijk binnenkort ook aan gewerkt, en we gaan uit van een groot succes.quote:
Troll, tegenover mijn huis zijn geen huizen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef coban het volgende:
Deze keer was het een redelijk beschonken doch aantrekkelijke studente. Met dr irritante vragen, volgens mij had ze een weddenschap verlorenquote:
Dus je woont wel in utrechtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef coban het volgende:
[..]
Nee
REZANIA LUL HOEVAAK MOET IK NOG ZEGGEN DAT IK EEN UTREGGER BEN?
Ik neem je nooit serieus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef coban het volgende:
[..]
Nee
REZANIA LUL HOEVAAK MOET IK NOG ZEGGEN DAT IK EEN UTREGGER BEN?
Een studente kwam naar me toe met de vraag of ik aan haar vriendje wilde vragen wat zijn adres was, want dat wilde hij niet zeggenquote:
Toch iets meer gaan posten dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik sta nog steeds al niet als baas in het lijstje
Wel ergens. Ik bedoel die ene op afstand van 1.4 kilometer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Troll, tegenover mijn huis zijn geen huizen.
Ach gossie, mevrouw moet een keer vroeg opstaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik zeg jullie alvast dat ik na morgen niet meer leef
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus je woont wel in utrecht
Ik had gewoon gelijk
/sevillaugh
Dat mag jij dan doen, ik moet vandaag vroeg naar bed. Staat over een paar sec in je DM.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt ze wel alvast uploaden, gewoon in een aparte map ofzo.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
linkje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
En nu ga ik MK en coban op FB zoeken.
Gast, als ik geen slapeloosheid had was et niet zo erg. Toon medelevenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach gossie, mevrouw moet een keer vroeg opstaan
Ik ga je missenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
EUH WAT?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
En nu ga ik MK en coban op FB zoeken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat mag jij dan doen, ik moet vandaag vroeg naar bed. Staat over een paar sec in je DM.
minder cola, vroeger je pc uit, boekje lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gast, als ik geen slapeloosheid had was et niet zo erg. Toon medeleven
Nee maar ik ben ziek, snap dat dannnquote:
Same here, dus ik weet wat het is. Meestal zuip ik tot een uur of 4 en sta ik om 7 uur weer fris en fruitig op het station, dus bitch please.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
1.4 kilometer tegenover mijn huis in Zoetermeer?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Wel ergens. Ik bedoel die ene op afstand van 1.4 kilometer.
Zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga je missen
Je bent de slagader van deze reeks
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee maar ik ben ziek, snap dat dannn
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here, dus ik weet wat het is. Meestal zuip ik tot een uur of 4 en sta ik om 7 uur weer fris en fruitig op het station, dus bitch please.
als alcoholist zou ik me ook geen zorgen maken over mijn slapeloosheidquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here, dus ik weet wat het is. Meestal zuip ik tot een uur of 4 en sta ik om 7 uur weer fris en fruitig op het station, dus bitch please.
Moet je misschien eens eerder gaan slapen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van jouw echte naam plus Utrecht intypen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef coban het volgende:
[..]
EUH WAT?
Vind je toch niethb jij ook?
Ik wil ook zijn FB.quote:
tazz en dan wil je linkje naar die van cob en mij?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laten we dat nou maar even niet doen
Ja datquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
1.4 kilometer tegenover mijn huis in Zoetermeer?
Ik slaap elke avond max. 4 uur en ik ga meestal niet slapen voor een uur of 3, dusja..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]ik sliep vandaag van 2 tot 10, EN DAN NOG WAS IK ZOMBIE
Ik slaap 11 uur per dag.. en nog de hele dag moe!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]ik sliep vandaag van 2 tot 10, EN DAN NOG WAS IK ZOMBIE
Ik denk dat ik MK heb gevonden, maar ik weet het niet zeker.quote:
JIJ HEBT BEST VEEL MP3quote:
doe eens dmquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat ik MK heb gevonden, maar ik weet het niet zeker.
doe eens dmquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je ligt dan ook gewoon te lang in bed, dan krijg je dat. Max. 8 uur aanhouden, geloof me, dan gaat het een stuk beter. Het is schadelijker om te lang te slapen dan te kort.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik slaap 11 uur per dag.. en nog de hele dag moe!
ik had 80 gb en toen dacht ik, het was wel weer leuk. nu heb ik niets meerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
JA KLOPT JA, MAAR ER STAAN OOK ALBUMCOVERSTUSSEN.
Oh....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat ging dus om een open dir van de PO
Dm haar naam?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je ligt dan ook gewoon te lang in bed, dan krijg je dat. Max. 8 uur aanhouden, geloof me, dan gaat het een stuk beter. Het is schadelijker om te lang te slapen dan te kort.
Ik heb de basis af, maar BBQ mag de puntjes op de i zetten. Ik heb vooral slaap nodig.quote:
Zonde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik had 80 gb en toen dacht ik, het was wel weer leuk. nu heb ik niets meeraanrader
Mooi. Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is klaar, staat online, nu ga ik er mee bezig. Ohja, en heb je uberhaupt wel phpmyadmin?
Ahwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb ook FB soms is het wat verwarrend, ik heb ook hyves
Sociale media is echt verslavend waarom ik niet weet maar je logt elke dag in om even te kijken
Maar tot verbazing nooit krabbels ofzo
[ afbeelding ]
Check DM.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:08 schreef coban het volgende:
Ik denk dat mk vinden makkelijker is dan mij vinden op fb
Bitch please.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan niet, 1.4 kilometer vanaf mijn huis is het geen Zoetermeer meer.
/* Index verwijderd, blanco = veel beter. gr gr BBQ. */quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef Dalando het volgende:
Oja nog een bericht aan de devvers, als je aanpassingen maakt aan een script graag dat erbij zetten op de aangegeven plek en dan zeggen wie je bent en wat je hebt aangepast, om het makkelijk te houden.
Oke.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
/* Index verwijderd, blanco = veel beter. gr gr BBQ. */
Niet mijn idee.quote:
HALLO HALLO DIT IS DE RADIO. DM komt er aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hallo hallo, database gegevens?
ok ok tyvm.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
HALLO HALLO DIT IS DE RADIO. DM komt er aan.
Straks zijn het neppertsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb vandaag sennheiser oordopjes van 15 euro gefixt
Kom op, Oerbeer had ook de ballen om een berichtje te sturen.quote:
Ik ga niet eens vragen hoe.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
Ik heb vamdaag portomonnee met 376 euro gefikst
Ah jij hebt hem dus!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
Ik heb vamdaag portomonnee met 376 euro gefikst
zie deze post nu pas, lang leven de spy-toolquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We zijn er druk mee, ontwerp wordt hopelijk binnenkort ook aan gewerkt, en we gaan uit van een groot succes.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah jij hebt hem dus!
Ik ben mijn portemonnee net verloren gek genoeg 376 euro
Dief!!
jou heb ik al gevonden, dus mk komt vanzelf begrijp ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
MK heeft niet de ballen om mij een berichtje op FB te sturen.
srryquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
MK heeft niet de ballen om mij een berichtje op FB te sturen.
Legendarische posts uit deze reeks worden daar verzameld, er is een chat, een tettenhoek, een gastenboek, downloads, en er komt waarschijnlijk nog veel meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
zie deze post nu pas, lang leven de spy-tool
Waar gaat de site over, behalve dit topic? Ben benieuwd.
ik heb niet eens gezocht. maar mk is nu al bang. eigenlijk is het puur terrorisme wak doequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:20 schreef Rezania het volgende:
Iedereen claimt mij gevonden te hebben, toch heb ik geen enkel berichtje gekregen.
Het is toch geen vriendschapsverzoek, berichtjes zijn gewoon privé.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez als ik je berichtje op fb stuur dan weten gelijk fokkers mijn fb
Is het dan een site ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Legendarische posts uit deze reeks worden daar verzameld, er is een chat, een tettenhoek, een gastenboek, downloads, en er komt waarschijnlijk nog veel meer.
We zijn natuurlijk wel altijd opzoek naar ideeën, want tsja, je moet toch wat, met zo'n domein.
Wat voor wil je?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:20 schreef Rezania het volgende:
Iedereen claimt mij gevonden te hebben, toch heb ik geen enkel berichtje gekregen.
quote:
Hwb je hem gevonden?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez als ik je berichtje op fb stuur dan weten gelijk fokkers mijn fb
Hello you pretty young ladyquote:
www.udowu.nlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:22 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Heb je een link? kan ik eens kijken!
Op dit moment staat er nog niks op, we zijn nog bezig. http://udowu.nlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:22 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Heb je een link? kan ik eens kijken!
Hij ging wel aan de slag voor zover ik weet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
Hoop wel op een mooi ontwerp van Patje binnenkort.
Ziet er al wel netjes uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op dit moment staat er nog niks op, we zijn nog bezig. http://udowu.nl
Ahah ahwwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
En toch durven jullie allebei geen berichtje te sturen, ik heb meer chicks op mijn FB nodig.
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Zal ik me morgen ziek melden? Ik heb echt geen zin om naar school te gaan.
Ik heb geen fb anders zou ik wel vriendjes met je willen zijn hoor!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
En toch durven jullie allebei geen berichtje te sturen, ik heb meer chicks op mijn FB nodig.
Volgens mij ben ik de oudste hier.quote:
jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Oké.quote:
Denken dat ik echt Rezania heet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik ''rezania'' zoek op fb, staan er best wel knappe meiden tussen hoor
Maar ik kom jou neit tegen
Gewoon je gevoel volgen, je instinctquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Als LompeHork hier niet is, dan jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de oudste hier.
Dat is me enigste indicatie puntquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Denken dat ik echt Rezania heet.
Oui non je ne sais pasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Maar oudste hier betekent nog wel jong tochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de oudste hier.
Het is potatoequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar oudste hier betekent nog wel jong toch
Think positive, eat an aardappel
Ik kan geen Frans.quote:
Knuffel en een pijpbeurtje terug.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben Fringe kijken, KusjesKnuffel voor Papa
Lekkerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan geen Frans.
[..]
Knuffel en een pijpbeurtje terug.
Nee, ik heb er hier ook een staan om dezelfde reden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Is het paranoid om een honkbalknuppel in huis te hebben terwijl je niet honkballt?
Ohquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan geen Frans.
[..]
Knuffel en een pijpbeurtje terug.
Nee, vet handig voor inbrekers enzo! (schoonmoeders , ex-enquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Is het paranoid om een honkbalknuppel in huis te hebben terwijl je niet honkballt?
Ik heb een samoerai zwaard,quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
En ook geen Turks.quote:
Neuh. Ik heb een hele collectie, vraag maar rond hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Ja nee ik weet het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ook geen Turks.Alleen Nederland en Engels.
Ik heb ook 6 van die dingen, een kruisboog en gewone boog en nog een bibi-gun en een luchtbuks, gewoon omdat het vette dingen zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb een samoerai zwaard,
en ik doe niet eens aan vechtsporten
AHAAA HA AHAHAquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb een hele collectie, vraag maar rond hier.
Cool zullen we er dingen mee kapot maken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:31 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 van die dingen, een kruigboog en gewone boog en nog een bibi-gun en een luchtbuxk, gewoon omdat het vette dingen zijn
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb een hele collectie, vraag maar rond hier.
Ja.. Nee. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt eigenlijk geen mening?
Da's een vet goed idee, maar wat, alles wat ik hier sloop moet ik zelf weer betalen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Cool zullen we er dingen mee kapot maken?
Ik vind het echt leuk om dingen kapot te maken, gewoon om de kick
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik heb er hier ook een staan om dezelfde reden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Nee, vet handig voor inbrekers enzo! (schoonmoeders , ex-en
Okay... en een kruisboog dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb een samoerai zwaard,
en ik doe niet eens aan vechtsporten
Aah, ook een wapen liefhebber zie ik?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:31 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 van die dingen, een kruisboog en gewone boog en nog een bibi-gun en een luchtbuks, gewoon omdat het vette dingen zijn
Uhm op straat staan wel coole dingen om kapot te makenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Da's een vet goed idee, maar wat, alles wat ik hier sloop moet ik zelf weer betalen.
Weetje, soms he. Nee echt, soms vraag ik mij serieus af hoe jij aan zulke debiele oneliners komt.quote:
Jep, jammer dat er nooit een inbreker is.. zou wel gaaf zijn, eens uitproberen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aah, ook een wapen liefhebber zie ik?
Oui oui!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
Oké, ik heb een besluit genomen! Ik ga me morgen ziek melden en zeg tegen mijn ouders dat er te veel leraren ziek zijn en dat één klas thuis moet blijven.
Nee, die wil ik ook nog maar mijn moeder zegt dat die dingen gevaarlijk zijn je kan iemand in zijn oog schieten en dan is die blind of dood..quote:
Ik denk dat je aan het juichen bent of zo.quote:
AK-47 FTWquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
Wapenliefhebber meot een m1 garand hebben, IK WIL EEN
Ik schiet weleens met mijn vaders luchtbuks op lege colablikjes enzo. Je hoeft ze niet per se op indringers te "testen".quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Jep, jammer dat er nooit een inbreker is.. zou wel gaaf zijn, eens uitproberen.
Dat mag niet van de overheid mang!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
Wapenliefhebber meot een m1 garand hebben, IK WIL EEN
neequote:
Ja ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan het juichen bent of zo.
Ik ben er van op de hoogte, dit is vervelendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat mag niet van de overheid mang!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, die wil ik ook nog maar mijn moeder zegt dat die dingen gevaarlijk zijn je kan iemand in zijn oog schieten en dan is die blind of dood..
Blikjes heb ik al gehad, en alles dat stuk kan.. Nu liggen ze in de kast weg te stoffen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik schiet weleens met mijn vaders luchtbuks op lege colablikjes enzo. Je hoeft ze niet per se op indringers te "testen".
Wel als je wapenvergunning hebt..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat mag niet van de overheid mang!
Ga dan slapen.quote:
autist is niet per definitie gestoord ok dankje groetenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel als je wapenvergunning hebt..
Ik ken een autist die wapen vergunning heeft.. dit is echt waar
Vorige keer op het nieuws was er nog een kat beschoten met een kruisboog dat beest overleefde het:P zo'n coole kat wil ik ook!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, die wil ik ook nog maar mijn moeder zegt dat die dingen gevaarlijk zijn je kan iemand in zijn oog schieten en dan is die blind of dood..
Die gozer uit Alphen had ook een wapenvergunning, iedere gestoorde kan er eentje krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel als je wapenvergunning hebt..
Ik ken een autist die wapen vergunning heeft.. dit is echt waar
terusten dikke kus op je aardappelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga dan slapen.Ga ik ook doen.
Welterusten iedereen.
slaap lekker!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welterusten iedereen.
Als ik mijn pillen niet heb ingenomenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef coban het volgende:
[..]
Weetje, soms he. Nee echt, soms vraag ik mij serieus af hoe jij aan zulke debiele oneliners komt.
Gr.
Deze man.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
autist is niet per definitie gestoord ok dankje groeten
ik heb een kadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Vorige keer op het nieuws was er nog een kat beschoten met een kruisboog dat beest overleefde het:P zo'n coole kat wil ik ook!
Ik bedoel IRL, ik gamende welleens met die jongen en aan zijn reacties en hoe die prate enzo is die autist, hij heeft het zelf aan mij toe gegevenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Iemand autist noemen zonder ervaring wat betreft het stellen van diagnoses of aan de hand van een paar trekjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel IRL, ik gamende welleens met die jongen en aan zijn reacties en hoe die prate enzo is die autist
Tsja, iedereen die over straat met een wapen rondloopt mag van mij heel lang opgesloten worden. Maar ik ben er wel voor dat je wapens in je eigen huis mag houden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die gozer uit Alphen had ook een wapenvergunning, iedere gestoorde kan er eentje krijgen.
Dankje lekkere zak van plástic (op z'n belgisch)quote:
Wesley is een kabouter groetjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, iedereen die over straat met een wapen rondloopt mag van mij heel lang opgesloten worden. Maar ik ben er wel voor dat je wapens in je eigen huis mag houden.
Ik denk namelijk niet dat ik anders een kans maak in mijn pyjama met mijn 65kg tegen Wesley, de 110kg wegende inbreken van 2.10m.
Hij heeft het zelf aan mij verteld..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Iemand autist noemen zonder ervaring wat betreft het stellen van diagnoses of aan de hand van een paar trekjes.
Sorry maar ik HAAT het als ongegronde conclusies worden getrokken of conclusies die niet getrokken mogen worden
groetjens
Ik bedoel kamper-wesley, niet kabouter-wesley.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wesley is een kabouter groetjes
Ja straksquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welterusten iedereen.
Zal maar net hier ingesteld wezenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind de regels in chili veel chiller; hier mag je gewoon wapen hebben thuis en als iemand op eigen terrein en hij valt jou aan mag je hem neerschieten als zelfverdediging enzo. Op straat mag je geen wapen. Goeie regelsInbrekers op eigen terrein neer mogen schieten
Probleem is dat als niet na lang psychologisch onderzoek is vast gesteld (kan ook zijn dat het wel zo is) het ook onterecht kan zijn en OOK NA onderzoek kan het fout zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf aan mij verteld..
Dus wat is het probleem, het is aardige jongen maar op sommige vlakten heeft ie zwakke punten
je mag wel met mij kletsenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
Bah ik zit in de knoop omdat ik maar mensen blijf kwetsen terwijl ik het helemaal niet wil
Eensch, gewoon van uit elkaars tuin blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind de regels in chili veel chiller; hier mag je gewoon wapen hebben thuis en als iemand op eigen terrein en hij valt jou aan mag je hem neerschieten als zelfverdediging enzo. Op straat mag je geen wapen. Goeie regelsInbrekers op eigen terrein neer mogen schieten
Permban.quote:
Oma had altijd revolver in nachtkastjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eensch, gewoon van uit elkaars tuin blijven.
Wat is er dan, is er wat aan de hand meisje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat wel allemaal wilt horen..
Ik stuur je wel een dm/pm of iets.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is er dan, is er wat aan de hand meisje?
oke okequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een dm/pm of iets.
Pm waarschijnlijk omdat lang verhaal
Jahquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
als je bij google maps uitzoomt krijg je heel veel werelden naast elkaar. Ik denk dat ik de andere dimensies heb gevonden; ze zijn van bedacht door google (complottheorie?!)
Meld het aan dat genie dat via de computer praat (ben z'n naam kwijt) (Steve Hawking?)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
als je bij google maps uitzoomt krijg je heel veel werelden naast elkaar. Ik denk dat ik de andere dimensies heb gevonden; ze zijn van bedacht door google (complottheorie?!)
ik vind het echt vet ordinair als je zoiets gewoon verkondigd. tevens raar idee dat mooie vrouwen poepen, sorry can't imagine it and don't want toquote:
Zullen in die andere werelden ook klonen van ons zitten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
Ja maar dan allemaal als kadden of gewoon allemaal in de toekomst ik wee tniet? zou gaaf zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zullen in die andere werelden ook klonen van ons zitten?
Ik zou me kloon wel willen ontmoeten en hem willen doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar dan allemaal als kadden of gewoon allemaal in de toekomst ik wee tniet? zou gaaf zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |