jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Zal ik me morgen ziek melden? Ik heb echt geen zin om naar school te gaan.
Oké.quote:
Denken dat ik echt Rezania heet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik ''rezania'' zoek op fb, staan er best wel knappe meiden tussen hoor
Maar ik kom jou neit tegen
Gewoon je gevoel volgen, je instinctquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Als LompeHork hier niet is, dan jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de oudste hier.
Dat is me enigste indicatie puntquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Denken dat ik echt Rezania heet.
Oui non je ne sais pasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Maar oudste hier betekent nog wel jong tochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de oudste hier.
Het is potatoequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar oudste hier betekent nog wel jong toch
Think positive, eat an aardappel
Ik kan geen Frans.quote:
Knuffel en een pijpbeurtje terug.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben Fringe kijken, KusjesKnuffel voor Papa
Lekkerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan geen Frans.
[..]
Knuffel en een pijpbeurtje terug.
Nee, ik heb er hier ook een staan om dezelfde reden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Is het paranoid om een honkbalknuppel in huis te hebben terwijl je niet honkballt?
Ohquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan geen Frans.
[..]
Knuffel en een pijpbeurtje terug.
Nee, vet handig voor inbrekers enzo! (schoonmoeders , ex-enquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Is het paranoid om een honkbalknuppel in huis te hebben terwijl je niet honkballt?
Ik heb een samoerai zwaard,quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
En ook geen Turks.quote:
Neuh. Ik heb een hele collectie, vraag maar rond hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Ja nee ik weet het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ook geen Turks.Alleen Nederland en Engels.
Ik heb ook 6 van die dingen, een kruisboog en gewone boog en nog een bibi-gun en een luchtbuks, gewoon omdat het vette dingen zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb een samoerai zwaard,
en ik doe niet eens aan vechtsporten
AHAAA HA AHAHAquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb een hele collectie, vraag maar rond hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |