Nee, die wil ik ook nog maar mijn moeder zegt dat die dingen gevaarlijk zijn je kan iemand in zijn oog schieten en dan is die blind of dood..quote:
Ik denk dat je aan het juichen bent of zo.quote:
AK-47 FTWquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
Wapenliefhebber meot een m1 garand hebben, IK WIL EEN
Ik schiet weleens met mijn vaders luchtbuks op lege colablikjes enzo. Je hoeft ze niet per se op indringers te "testen".quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Jep, jammer dat er nooit een inbreker is.. zou wel gaaf zijn, eens uitproberen.
Dat mag niet van de overheid mang!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
Wapenliefhebber meot een m1 garand hebben, IK WIL EEN
neequote:
Ja ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan het juichen bent of zo.
Ik ben er van op de hoogte, dit is vervelendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat mag niet van de overheid mang!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, die wil ik ook nog maar mijn moeder zegt dat die dingen gevaarlijk zijn je kan iemand in zijn oog schieten en dan is die blind of dood..
Blikjes heb ik al gehad, en alles dat stuk kan.. Nu liggen ze in de kast weg te stoffen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik schiet weleens met mijn vaders luchtbuks op lege colablikjes enzo. Je hoeft ze niet per se op indringers te "testen".
Wel als je wapenvergunning hebt..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat mag niet van de overheid mang!
Ga dan slapen.quote:
autist is niet per definitie gestoord ok dankje groetenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel als je wapenvergunning hebt..
Ik ken een autist die wapen vergunning heeft.. dit is echt waar
Vorige keer op het nieuws was er nog een kat beschoten met een kruisboog dat beest overleefde het:P zo'n coole kat wil ik ook!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, die wil ik ook nog maar mijn moeder zegt dat die dingen gevaarlijk zijn je kan iemand in zijn oog schieten en dan is die blind of dood..
Die gozer uit Alphen had ook een wapenvergunning, iedere gestoorde kan er eentje krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel als je wapenvergunning hebt..
Ik ken een autist die wapen vergunning heeft.. dit is echt waar
terusten dikke kus op je aardappelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga dan slapen.Ga ik ook doen.
Welterusten iedereen.
slaap lekker!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga dan slapen.Ga ik ook doen.
Welterusten iedereen.
Als ik mijn pillen niet heb ingenomenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef coban het volgende:
[..]
Weetje, soms he. Nee echt, soms vraag ik mij serieus af hoe jij aan zulke debiele oneliners komt.
Gr.
Deze man.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
autist is niet per definitie gestoord ok dankje groeten
ik heb een kadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Vorige keer op het nieuws was er nog een kat beschoten met een kruisboog dat beest overleefde het:P zo'n coole kat wil ik ook!
Ik bedoel IRL, ik gamende welleens met die jongen en aan zijn reacties en hoe die prate enzo is die autist, hij heeft het zelf aan mij toe gegevenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Iemand autist noemen zonder ervaring wat betreft het stellen van diagnoses of aan de hand van een paar trekjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel IRL, ik gamende welleens met die jongen en aan zijn reacties en hoe die prate enzo is die autist
Tsja, iedereen die over straat met een wapen rondloopt mag van mij heel lang opgesloten worden. Maar ik ben er wel voor dat je wapens in je eigen huis mag houden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die gozer uit Alphen had ook een wapenvergunning, iedere gestoorde kan er eentje krijgen.
Dankje lekkere zak van plástic (op z'n belgisch)quote:
Wesley is een kabouter groetjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, iedereen die over straat met een wapen rondloopt mag van mij heel lang opgesloten worden. Maar ik ben er wel voor dat je wapens in je eigen huis mag houden.
Ik denk namelijk niet dat ik anders een kans maak in mijn pyjama met mijn 65kg tegen Wesley, de 110kg wegende inbreken van 2.10m.
Hij heeft het zelf aan mij verteld..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Iemand autist noemen zonder ervaring wat betreft het stellen van diagnoses of aan de hand van een paar trekjes.
Sorry maar ik HAAT het als ongegronde conclusies worden getrokken of conclusies die niet getrokken mogen worden
groetjens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |