Cool zullen we er dingen mee kapot maken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:31 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 van die dingen, een kruigboog en gewone boog en nog een bibi-gun en een luchtbuxk, gewoon omdat het vette dingen zijn
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb een hele collectie, vraag maar rond hier.
Ja.. Nee. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt eigenlijk geen mening?
Da's een vet goed idee, maar wat, alles wat ik hier sloop moet ik zelf weer betalen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Cool zullen we er dingen mee kapot maken?
Ik vind het echt leuk om dingen kapot te maken, gewoon om de kick
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik heb er hier ook een staan om dezelfde reden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Nee, vet handig voor inbrekers enzo! (schoonmoeders , ex-en
Okay... en een kruisboog dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb een samoerai zwaard,
en ik doe niet eens aan vechtsporten
Aah, ook een wapen liefhebber zie ik?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:31 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 van die dingen, een kruisboog en gewone boog en nog een bibi-gun en een luchtbuks, gewoon omdat het vette dingen zijn
Uhm op straat staan wel coole dingen om kapot te makenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Da's een vet goed idee, maar wat, alles wat ik hier sloop moet ik zelf weer betalen.
Weetje, soms he. Nee echt, soms vraag ik mij serieus af hoe jij aan zulke debiele oneliners komt.quote:
Jep, jammer dat er nooit een inbreker is.. zou wel gaaf zijn, eens uitproberen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aah, ook een wapen liefhebber zie ik?
Oui oui!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
Oké, ik heb een besluit genomen! Ik ga me morgen ziek melden en zeg tegen mijn ouders dat er te veel leraren ziek zijn en dat één klas thuis moet blijven.
Nee, die wil ik ook nog maar mijn moeder zegt dat die dingen gevaarlijk zijn je kan iemand in zijn oog schieten en dan is die blind of dood..quote:
Ik denk dat je aan het juichen bent of zo.quote:
AK-47 FTWquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
Wapenliefhebber meot een m1 garand hebben, IK WIL EEN
Ik schiet weleens met mijn vaders luchtbuks op lege colablikjes enzo. Je hoeft ze niet per se op indringers te "testen".quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Jep, jammer dat er nooit een inbreker is.. zou wel gaaf zijn, eens uitproberen.
Dat mag niet van de overheid mang!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
Wapenliefhebber meot een m1 garand hebben, IK WIL EEN
neequote:
Ja ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan het juichen bent of zo.
Ik ben er van op de hoogte, dit is vervelendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat mag niet van de overheid mang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |