Probleem is dat als niet na lang psychologisch onderzoek is vast gesteld (kan ook zijn dat het wel zo is) het ook onterecht kan zijn en OOK NA onderzoek kan het fout zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf aan mij verteld..
Dus wat is het probleem, het is aardige jongen maar op sommige vlakten heeft ie zwakke punten
je mag wel met mij kletsenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
Bah ik zit in de knoop omdat ik maar mensen blijf kwetsen terwijl ik het helemaal niet wil
Eensch, gewoon van uit elkaars tuin blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind de regels in chili veel chiller; hier mag je gewoon wapen hebben thuis en als iemand op eigen terrein en hij valt jou aan mag je hem neerschieten als zelfverdediging enzo. Op straat mag je geen wapen. Goeie regelsInbrekers op eigen terrein neer mogen schieten
Permban.quote:
Oma had altijd revolver in nachtkastjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eensch, gewoon van uit elkaars tuin blijven.
Wat is er dan, is er wat aan de hand meisje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat wel allemaal wilt horen..
Ik stuur je wel een dm/pm of iets.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is er dan, is er wat aan de hand meisje?
oke okequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een dm/pm of iets.
Pm waarschijnlijk omdat lang verhaal
Jahquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
als je bij google maps uitzoomt krijg je heel veel werelden naast elkaar. Ik denk dat ik de andere dimensies heb gevonden; ze zijn van bedacht door google (complottheorie?!)
Meld het aan dat genie dat via de computer praat (ben z'n naam kwijt) (Steve Hawking?)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
als je bij google maps uitzoomt krijg je heel veel werelden naast elkaar. Ik denk dat ik de andere dimensies heb gevonden; ze zijn van bedacht door google (complottheorie?!)
ik vind het echt vet ordinair als je zoiets gewoon verkondigd. tevens raar idee dat mooie vrouwen poepen, sorry can't imagine it and don't want toquote:
Zullen in die andere werelden ook klonen van ons zitten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
Ja maar dan allemaal als kadden of gewoon allemaal in de toekomst ik wee tniet? zou gaaf zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zullen in die andere werelden ook klonen van ons zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |