Hallo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo liefies
hoe is het met jullie vandaag
Prima, met jou?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo liefies
Goed hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo liefies
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo.Gaat wel goed met mij.
En met jou?
Nicequote:
Nee nog niet.quote:
Ja ik heb meer te doenquote:
Ik snap het wel.quote:
Vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wat is het toch smerig weer
Jij ook al?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
Ben ik even blij dat ik me vandaag ziek heb gemeld, anders had ik door dit weer moeten reizen.
vin dr niks anquote:
Oja dat is wel een beetje naar jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vin dr niks an
ik moet op de fiets boodschappen en alles gelukkig heb ik nog 2 dagen voedsel in huis enzo
Verwend jongquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja dat is wel een beetje naar ja
Maarja ik doe alles met de auto
Ik ben al 4 dagen `ziek`quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
Ben ik even blij dat ik me vandaag ziek heb gemeld, anders had ik door dit weer moeten reizen.
Ik heb ook een fiets hoorquote:
Ik begin ook ziek te wordenquote:
Boodschappen bestellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vin dr niks an
ik moet op de fiets boodschappen en alles gelukkig heb ik nog 2 dagen voedsel in huis enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |