Dat zijn Vrijmetselaars, niet Illuminatie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wtfff illuminatie in venlo
http://www.omroepvenlo.nl(...)_terug_in_Venlo.html
Is het zelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn Vrijmetselaars, niet Illuminatie.
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi, weet iemand of de overheid invloeden kan hebben qua technische ontwikkelingen in een land?
Ik denk door technische projecten te subsidiëren, geld geven voor investeringen etc
Klopt dit?
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi, weet iemand of de overheid invloeden kan hebben qua technische ontwikkelingen in een land?
Ik denk door technische projecten te subsidiëren, geld geven voor investeringen etc
Klopt dit?
Dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn Vrijmetselaars, niet Illuminatie.
Ik smeer alleen tijgerbalsem over mijn genitaliën.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
sometimes when everyones asleep i like to rub vaseline on my body and pretend im slug
Doen jullie dit ook?
Doet dat geen pijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik smeer alleen tijgerbalsem over mijn genitaliën.
Je went eraan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn?
XXx anoniempje.
heyquote:
hele kinkyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Serieus?
Wat heb jij voor gedachtes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |