Ja zeg! M'n cheatmethoden, wat doe je?! Je reinste competitievervalsing dit. Nu kan ik nooit winnenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga je maar vast inlezen voor dinsdag. We gaan namelijk steden en ridders spelen.. Heb nu namelijk wel alles opgeplakt
Machtsverheffen, vermenigvuldigen, delen, worteltrekken, optellen, aftrekken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik snap niet waar je de letters vandaan haalt danvoor dat ezelsbruggetje.
Succesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:22 schreef Californium het volgende:
Mogguhover 10 min tentamen
Straks haaltde auto van zijn ouders op
BGTes Potterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:06 schreef BGTes het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook:P Ik had maar twee cocktails op, daar ga je dus echt niet van out. Ik stond gezellig te kletsen, twee seconden later deed ik mijn ogen open en stonden er allemaal mensen om mij heen.
Misschien had mijn lijf er even geen zin meer in ofzo
Baal wel dat mijn bril stuk is. Nou zit er een lelijke pleister op
REPARO! *wacht*quote:
Balenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef Californium het volgende:
Tentamen ging niet zo goedveel artikelen gelezen, gingen ze echt dingen uit de college's vragen die ik nou net niet had bekeken... Nouja... Weet iig wat ik met de her wel en niet moet doen
Bij mij hadden ze het kennelijk niet afgeschreven, dus kon ik er vorige week opeens niet meer in. Geef je aan de balie aan dat het bij zo'n machtiging wellicht handig is als ze óf een vaste datum óf een vaste termijn geven waarbinnen het bedrag afgeschreven wordt, kijken ze je aan alsof je een idioot bentquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:30 schreef BGTes het volgende:
Edit; En dan heeft het USC ook nog eens twee keer het sportgeld afgeschreven waardoor ik opeens geen geld meer heb. MIJN WEEK WAT DOE JE
Mijn brillenglazen moet geslepen worden door een telescopen-fabrikant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef BGTes het volgende:
Bril van 109 euro, vergoedt CZ 100 euro. Bril voor 9 euro
En het USC had al teruggemaild dat ze mij mn geld zsm tergustorten. Gelukkig.(Had gehoopt dat ik iets gratis kreeg voor het ongemak, gratis 5 kilo eraf ofzo, maar helaas)
Ahw! Welke sterkte heb je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn brillenglazen moet geslepen worden door een telescopen-fabrikant.
Minus twee getallen.quote:
Ahw, same. Maar ik zit er net! Altijd leuk als je 's nachts per ongeluk je bril van je nachtkastje gestoten hebt en je als een mongool over de grond moet kruipen. Ik bedoel een mol.quote:
Net als dare-devil kan ik in mijn eigen huis alles vinden door echo-locatie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ahw, same. Maar ik zit er net! Altijd leuk als je 's nachts per ongeluk je bril van je nachtkastje gestoten hebt en je als een mongool over de grond moet kruipen. Ik bedoel een mol.
Bitch je weet niet eens half hoe hardcore gangster het volk hier is.quote:
Laysa heeft een Derringer in de handtas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bitch je weet niet eens half hoe hardcore gangster het volk hier is.
Oee sletje wa zeg jij wa zeg jijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bitch je weet niet eens half hoe hardcore gangster het volk hier is.
Alsof dat wat uitmaakt. Hosti is uit mijn hood. Moet ik alvast de .22 pakken, meister?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:32 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oee sletje wa zeg jij wa zeg jij
Ik haal mijn broertje erbij!
Mijn bro zit in groep 2, harde kern jongequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt. Hosti is uit mijn hood. Moet ik alvast de .22 pakken, meister?
Een echte priester doet alles tussen groep 1 en 12.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn bro zit in groep 2, harde kern jonge
De bus was dus precies op tijd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef HostiMeister het volgende:
Nah D_K is cool, ik handel dat ukkie uit Vosseveld zelf wel af.![]()
Moet wel ff wachten want alles doet pijn, ben weer eens aangereden, was al weer een tijdje geleden, dus BGTes wacht maar....
Nah, een mannetje in een Peugot vond dat ik de spoorwegovergang toch maar na hem had moeten oversteken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De bus was dus precies op tijd?
Een peugeot? Djeejs, voor wat meer geld was het een echte auto geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, een mannetje in een Peugot vond dat ik de spoorwegovergang toch maar na hem had moeten oversteken.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, een mannetje in een Peugot vond dat ik de spoorwegovergang toch maar na hem had moeten oversteken.
Voor pleisters, wondgaas, desinfectiemiddelen, handschoenen, mes, en garen? Rambo!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef HostiMeister het volgende:
Leef nog hoor, D_K was ff naar de winkel gestrompeld
Met mijn geluk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:36 schreef BGTes het volgende:
![]()
Wie is de volgende met een ongeluk in dit topic?
Het is net Final Destination, jewait
Impressive. Toch vraag ik me af hoeveel hij nog daadwerkelijk wist van hetgeen er gebeurde nadat hij neergeschoten was. Als ik kijk hoe weinig ik herinnerde van toen ik dat ongeluk had, dan weet hij wel veel details te vertellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:46 schreef Swine het volgende:
Goed verhaal (two-parter):
http://www.dumpert.nl/mediabase/1745881/d5668d06/kijktip_.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/1746101/115f2427/kijktip_(vervolg).html
Bwhehehe, drie jaar gehad, 5 euro verloren. Prima deal. Die kerel was ook te makkelijk zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef IrishBastard het volgende:
Vanmiddag mijn oude speakers op marktplaats gezet, zonder foto's enzo. Belt er net een kerel die ze vanavond wil komen bekijken, die vanuit Culemborg hierheen moet komen
Prima
Relaxt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwhehehe, drie jaar gehad, 5 euro verloren. Prima deal. Die kerel was ook te makkelijk zegGewoon een beetje met technische termen gooien en meneer is verkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enorm goed geslaagd vind ik. Ben net thuis, vermoeiende dag.
Your body. Your soul. Your rituals.
Het is 145 euro die ik terugkrijg op de nieuwe. Althans, zo beschouw ik het maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef Mikkie het volgende:
Haha, doe je goed. En nu hebben jullie weer geld voor gordijnen of een vloer.
Of voor de housewarming
Ik ook normaal niet! Zoals ik al zei, ik had iets gedaan voor m'n ouders waardoor ik een jas kreeg, maar ze weten ook dat ik het financieel niet red nu om kleding te kopen, terwijl ik het wel echt nodig heb (had maar 1 redelijk passende broek bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is dat toch met ouders die shopdagen betalenIk heb dat nooit
Mooi!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is 145 euro die ik terugkrijg op de nieuwe. Althans, zo beschouw ik het maarScheelt weer iets
En omdat ik het niet kan laten het te crossposten *trots is*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat terwijl ik volgens mij zo ongeveer iedereen wel op Facebook heb
Dat is ook wel terecht dan. Tof dat je ouders het dan alsnog doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook normaal niet! Zoals ik al zei, ik had iets gedaan voor m'n ouders waardoor ik een jas kreeg, maar ze weten ook dat ik het financieel niet red nu om kleding te kopen, terwijl ik het wel echt nodig heb (had maar 1 redelijk passende broek bijvoorbeeld), dus dit wilde ze graag voor me doen.
Ja ontzettend liefquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is ook wel terecht dan. Tof dat je ouders het dan alsnog doenIk denk nog steeds dat ik dat, van in ieder geval een kant, niet hoef te verwachten
Niet felroze!quote:
Mikke's modetips #232quote:
Het gaat wel, het aanprikken was wel een gedoe, maar dat komt omdat het de eerste keer was. Verder is de medicatie opgehoogd dus ze heeft nu last van de bijwerkingen daarvan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef Rituals het volgende:
Laysa, hoe gaat het met jou? Vandaag was je weer in Amsterdam toch?
Wat voor bijwerkingen geeft deze medicatie? Hopelijk voelt ze zich straks snel wat beter. Wens d'r maar sterkte namens mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikke's modetips #232
[..]
Het gaat wel, het aanprikken was wel een gedoe, maar dat komt omdat het de eerste keer was. Verder is de medicatie opgehoogd dus ze heeft nu last van de bijwerkingen daarvan.
Qua kleren misschien niet, maar verder behandelen mijn ouders jou wel een beetje hetzelfde als mij, het is namelijk niet alsof jij verder niks van mijn ouders krijgtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is dat toch met ouders die shopdagen betalenIk heb dat nooit
Mag ik ook op de zak van je ouders komen profiteren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Qua kleren misschien niet, maar verder behandelen mijn ouders jou wel een beetje hetzelfde als mij, het is namelijk niet alsof jij verder niks van mijn ouders krijgt
Bijv je ruitenwissers![]()
Jij wil wel profiteren de zak van Yasha's vader?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag ik ook op de zak van je ouders komen profiteren?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wens d'r maar sterkte namens mij ons.
Zou niet voor het eerst zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij wil wel profiteren de zak van Yasha's vader?
Will do!quote:
quote:
Wann gedoequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik voorzie nog meer gedoe met DUO. Krijg ineens post dat ik vanaf september 2012 geen recht meer heb op stufi en gratis OV, omdat ik dan niet (meer) (volttijd) studeer volgens hun. Mijn verwachte einddatum staat ook op 31 augustus 2012 zie ik (totaal niet realistisch, geneeskunde halen binnen 3 jaar), dus die einddatum moet ik denk ik even veranderen.
Of is die wet al aangenomen dat mensen tijdens hun master geen stufi + gratis OV meer krijgen? Dan klopt het wel.
In diezelfde post (digitaal) staat ook dat ik in januari 2012 thuiswonend ben terwijl de adressen al zijn omgezetquote:
ff achteraan maandag dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
In diezelfde post (digitaal) staat ook dat ik in januari 2012 thuiswonend ben terwijl de adressen al zijn omgezet. Hoop maar dat die mail gestuurd was voordat het omgezet was. Tevens staat bij de datum van die mail: 22-10-2011, ook ietwat apart
.
Inderdaad. Morgen eerst maar eens alles voor de bezwaarbrief regelen/kopiëren/uitprinten/opsturen om die ¤680,- niet te hoeven betalen.quote:
Doen ze expres! Bezwaar maken hè mevrouwtje? Gaan we het zo spelen! Eens even het wapen der bureaucratie inzetten!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat maken ze er ook altijd een zooi van he
Ik heb hier nog een mooie brief liggen voor DUO. Het mooie is als ze er niet op ingaan dan verlies ik niets en als ze ermee akkoord gaan, dan kan ik DUO terug betalen met geld van DUO en dan beschouw ik het quitte.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Gelukkig geen gezeik met DUO hier.
Nu maar hopen dat ze per 1 januari een leuk rentetarief vaststellen zodat ik niet te veel terug hoef te betalen
Je bent er nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen is taart eten bij swarmi, gefeli!
Jij ookquote:
Appeltaartquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgende meet is toch bij ons, dus dat is lekker handig voor Rituals.. Hoeft ze maar 4 deuren verder
Als het goed is hebben we dan ook al een combi magnetron. Dus kan ze zelfs verse appeltaart maken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook zeggen als ik hem wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laat ik Ib wel doen dan xD maar jullie zijn jarig geweest dus jullie moeten voor taart zorgen( volgens Ib)
Gewoon een taart kopen en dan zeggen zelf gebakken!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik hem was. Wat een onzin
.
Zo, nu ga ik eens alles bij elkaar zoeken voor dat bezwaarschrift. Of misschien eerst maar even lunchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:35 schreef Rituals het volgende:
Mikkie! Foto van de oudroze ribbroek. Nu zie je op de foto nog steeds niet heel duidelijk dat hij oudroze is volgens mij (of het ligt aan mijn scherm), maar goed
.
slinger er anders ff een kleine kleurbewerking overheen? op mijn scherm lijkt dit meer paars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu ga ik eens alles bij elkaar zoeken voor dat bezwaarschrift. Of misschien eerst maar even lunchen.
Mikkie! Foto van de oudroze ribbroek. Nu zie je op de foto nog steeds niet heel duidelijk dat hij oudroze is volgens mij (of het ligt aan mijn scherm), maar goed
.
En nu dan de naaktreportage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu ga ik eens alles bij elkaar zoeken voor dat bezwaarschrift. Of misschien eerst maar even lunchen.
![]()
Bezwaarze!
.
Leuke kleertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu ga ik eens alles bij elkaar zoeken voor dat bezwaarschrift. Of misschien eerst maar even lunchen.
![]()
Paars?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
slinger er anders ff een kleine kleurbewerking overheen? op mijn scherm lijkt dit meer paars.
Die had ik ook binnen. Snapte er ook weinig van, maar geloof dat het gaat om de bachelor-termijn die dan verstrijkt. Als je dan aan je master begint heb je wel weer gewoon recht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik voorzie nog meer gedoe met DUO. Krijg ineens post dat ik vanaf september 2012 geen recht meer heb op stufi en gratis OV, omdat ik dan niet (meer) (volttijd) studeer volgens hun. Mijn verwachte einddatum staat ook op 31 augustus 2012 zie ik (totaal niet realistisch, geneeskunde halen binnen 3 jaar), dus die einddatum moet ik denk ik even veranderen.
Of is die wet al aangenomen dat mensen tijdens hun master geen stufi + gratis OV meer krijgen? Dan klopt het wel.
Volgens mij komt er weinig leuks op tv vanavond. Maar ik kijk zelden tv, dus ik ben misschien niet de juiste persoon om die vraag te beantwoordenquote:
Wat vreemd! Maar fijn dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Die had ik ook binnen. Snapte er ook weinig van, maar geloof dat het gaat om de bachelor-termijn die dan verstrijkt. Als je dan aan je master begint heb je wel weer gewoon recht.
Doe je er een begeleidend schrijven bij. Doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Volgens mij komt er weinig leuks op tv vanavond. Maar ik kijk zelden tv, dus ik ben misschien niet de juiste persoon om die vraag te beantwoorden.
In het pdf-je van het bezwaarschrift hoef ik geen motivatie te geven, maar ik wil de situatie graag uitleggen. Is het raar als ik een brief typ met daarin uitleg?
Net gedaan inderdaad. Ik ga maar 2 postzegels plakken op de envelop, er gaat nogal wat papier inquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe je er een begeleidend schrijven bij. Doe ik ook altijd.
.
Hmmm, ik weet nog niet wat ik er van vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu ga ik eens alles bij elkaar zoeken voor dat bezwaarschrift. Of misschien eerst maar even lunchen.
. Ik vind wel dat er niets meer van je benen over is gebleven!
Oh, en:
[ Bericht 6% gewijzigd door Mikkie op 08-10-2011 19:23:48 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
De benen zitten er nog hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet nog niet wat ik er van vind. Ik vind wel dat er niets meer van je benen over is gebleven!
Oh, en:
[ afbeelding ]
Leuke kleren, maar volgens mij mist er verder ook wel iets jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
De benenbeenderen zitten er nog hoor.
Dankje!quote:
quote:
En dan is het donker!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een raar weer is het vandaag zeg, dan schijnt de zon, dan weer regen, dan weer zon :S
Zolang je er niet in doorslaat is het prima tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje!
[..]. Dankje
.
@Yasha & IB (en Mikkie), ik denk dat het ook een kwestie van smaak is. Ik vind slank namelijk mooi.
Nah, net alsof ik op vette zeugen valquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje!
[..]. Dankje
.
@Yasha & IB (en Mikkie), ik denk dat het ook een kwestie van smaak is. Ik vind slank namelijk mooi.
3e BH gratis? Diequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Brrr die hunkemoller reclame...
Inderdaad fraaie bh's.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die ja. Prachtige vrouw. Goddelijk lichaam. Schitterende belichting!
Zeker doen. Ik doe wel ff meequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef Rituals het volgende:
Dankje Mikkie! Heb er uren over gedaan voor ik een leuke jas vond. De meeste jassen waren niet helemaal mijn smaak, te saai of véél te duur (jassen van 300 a 500 euro
).
Ik geloof dat ik even moet googlen op de Hunkemoller-reclame![]()
.
Ik kijk liever bij de sloggi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zeker doen. Ik doe wel ff mee
jonguhhhhhh...als ik iets wil dan gebeurd dat ook.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Jij hebt al een frisbee, je moet niet te veel willen.
Je hebt niet eens twee daagjes geduld?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
Mailtje gestuurd naar de huidige bewoners of we het laminaat iets eerder daar zouden kunnen brengen om te acclimatiseren. Ben benieuwdVerwacht er niets van in ieder geval
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef Laysa het volgende:
Ik zou willen dat ik weer zo slank wordt als Rituals....Er is helemaal niks mis met het figuur van Rituals
Bij mij ging de vorige bewoonster verhuizen op de dag dat ze de sleutel inleverde (die ik diezelfde dag kreeg), dus hier was het niet mogelijk geweest in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
Mailtje gestuurd naar de huidige bewoners of we het laminaat iets eerder daar zouden kunnen brengen om te acclimatiseren. Ben benieuwdVerwacht er niets van in ieder geval
nee helaas ben ik wel aangekomen...maar ik ga weer sportenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik neem aan dat je qua gewicht niet veel bent veranderd t.o.v. de vorige keer dat ik je zag en toen zag je er heel goed uit!
[..]
Bij mij ging de vorige bewoonster verhuizen op de dag dat ze de sleutel inleverde (die ik diezelfde dag kreeg), dus hier was het niet mogelijk geweest in ieder geval.
Die frisbee woog niet zoveel toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee helaas ben ik wel aangekomen...maar ik ga weer sporten
Misschien nog éven mee wachtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee helaas ben ik wel aangekomen...maar ik ga weer sporten
De vorige bewoonster verhuisde hier op woensdag, maar inderdaad, gewoon proberen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, ik denk dat ze het nu in het weekend doen, aangezien ze op maandag de sleutel 's ochtends inleveren.
We kunnen gewoon niets anders, of je moet al je spullen drie keer in handen willen hebben.
Niet geschoten is in ieder geval altijd mis
Die pomp heeft hier niks mee te maken...Een jaar niet echt kunnen bewegen omdat je dat gewoon niet kan daarentegen welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die frisbee woog niet zoveel toch?
Ja ze moesten om 10 uur sochtends de sleutel inleveren (hadden ze toen nog een hele discussie over dat hij daar vrij voor moest hebben want zij moest gewoon werken blabla) dus dan gok ik dat ze alles er int weeken duit hebben.. Naja anders vragen we het wel aan de complexbeheerder. Of misschien krijgen wij zelfs maandag de sleutel alquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, ik denk dat ze het nu in het weekend doen, aangezien ze op maandag de sleutel 's ochtends inleveren.
We kunnen gewoon niets anders, of je moet al je spullen drie keer in handen willen hebben.
Niet geschoten is in ieder geval altijd mis
Ah, dat zou je dan wel denken jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die pomp heeft hier niks mee te maken...Een jaar niet echt kunnen bewegen omdat je dat gewoon niet kan daarentegen wel
Dat kan redelijk verschillen juist daarom leg je het tot 1 cm van de kant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
Vraag me sowieso af in hoeverre laminaat nou gaat werken. Iets, waarschijnlijk, maar daarvoor gebruik je toch je spacers aan de muurkanten
Ja in oude woningquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP heb jij dat laminaat laten acclimatiseren?
http://www.kwantum.nl/Kla(...)king/Laminaat-leggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
Een centimeter? Of bedoel je beide kanten een halve cm? Anders weet ik niet waar jij plinten haalt
Maar dat is inderdaad die spacers die ik noem
En ik dacht dat jij technisch was.quote:Zorg dat u de benodigde materialen binnen handbereik heeft zoals: fijngetande zaag, hamer, winkelhaak, koevoet of aanslagijzer, meetlat, potlood, spandraad, aanslagblokje, PVAc-lijm, (alleen bij laminaat dat in messing en groef verlijmd dient te worden) afstandklosjes van 10 mm dikte, onderlaagschuimstof en dampdichte folie. Eventueel een spiraalboor en een elektrische zaag.
Boeie.. je legt geen 100m2 tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
Een centimeter? Of bedoel je beide kanten een halve cm? Anders weet ik niet waar jij plinten haalt
Maar dat is inderdaad die spacers die ik noem
quote:Het is zeer belangrijk dat er langs wanden, kozijnen, standleidingen, etc. een zwelnaad van 10 mm wordt aangehouden.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over uitzetvoegen in kamers groter dan 50m2.quote:Leg de eerste rij lamellen met de groef langs de muur zonder te verlijmen. Kijk met spandraad of de eerste rij kaarsrecht ligt. Tussen lamellen en wand plaatst u om de 40 cm een afstandsklosje om de zwelnaad van 10 mm aan te kunnen houden. Ook op de kopse kanten plaatsen.
Zwelnaad klinkt wel viesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
En dan hebben we het nog niet eens gehad over uitzetvoegen in kamers groter dan 50m2.
Die jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waren al van plan dit mee te nemen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/12622600/
quote:Zoals u weet moet u laminaat een halve centimeter van de muur afleggen in verband met de werking van het laminaat door temperatuur.
'quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, heb al een heel aantal keer laminaat gelegd, maar een fucking hele centimeter? Zal voor de grap eens kijken hoe breed die plinten zijn, maar dat ga je never nooit kunnen afdekken lijkt mij zo
Meestel hielden wij gewoon de laminaatdikte aan als maat. Gewoon een plaat in stukjes zagen, en klaar is kees
Dan loop je het risico dat het laminaat niet zwevend meer ligt, wat verplicht is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:08 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.formido.nl/producten/vloeren/laminaat-accessoires
[..]
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar de SSHN doet niet aan die eisen dus dat wordt gewoon de goedkoopste ondervloer erin en het goedkoopste laminaat erop.
Al op marktplaats gekeken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:11 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, de meningen op het net zijn nogal verdeeld. Over het algemeen zijn de adviezen inderdaad 8-10mm. Hoe minder acclimatiseren hoe verder richting 10mm dus
Zo leer je weer wat
Ik heb een mooi adresje gevonden toen ja, groothandel van restpartijen. Super kwaliteit vloer, natuurlijk vind ik em zelf ook mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al op marktplaats gekeken?
Daar kan je pas goedkoop of gratis laminaat kopen. AC6 Klasse 34 gratis af te halen of voor een tientje per m2 of zoiets.
Ha, Ikea Slëttën dus? Voor bureaustoelen e.d. hebben ze vloerbeschermers: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100/quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
Nee. Heb ook eigenlijk geen zin om heel veel te gaan zoeken. Dat spul van de Ikea zal niet goed zijn, voor die 3,5 euro per m2, maar het zal onze twee jaar wel uitzitten(liggen). Zolang we letten op de wieltjes en stoelpoten komt dat vast en zeker goed. En als niet, dan zijn we er na 2,5 jaar toch uit
Dat dus. Wij gaan echt niet langer dan 2,5-3 jaar daar zitten. Dan zal het me persoonlijk een zorg zijn wat er met die vloer gebeurd is, je moet hem er met een grote kans toch weer uithalen, of je krijgt er niets voor terug.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb een mooi adresje gevonden toen ja, groothandel van restpartijen. Super kwaliteit vloer, natuurlijk vind ik em zelf ook mooiWas toen kwijt... 300 voor 24m2 inc plinten geloof ik. Ja het is meer dan Ikea, maar de keus voor mij destijds gebaseerd op het feit dat ik hier zeker 5 jaar zou zitten
Denk dat als je naar zulke termijnen gaat kijken dat het dan pas echt belangrijk wordt
Ik had zo'n ding in mijn tweede kamer in Nijmegen. Stom ding! Zolang hij ligt is hij fijn, maar toen ik de kamer uitging, moest dat ding eraf (zit vastgeplakt aan de grond) en dat gaf van die vieze lijmresten die je maar moeilijk schoon kon krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, Ikea Slëttën dus? Voor bureaustoelen e.d. hebben ze vloerbeschermers: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100/
Had je die dan vastgelijmd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had zo'n ding in mijn tweede kamer in Nijmegen. Stom ding! Zolang hij ligt is hij fijn, maar toen ik de kamer uitging, moest dat ding eraf (zit vastgeplakt aan de grond) en dat gaf van die vieze lijmresten die je maar moeilijk schoon kon krijgen.
De huisbaas had dat ding neergelegd, zit zo'n plaklaag onder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Had je die dan vastgelijmd?![]()
Wij hebben er ook 2 maar die plakken niet vast
Vastlijmen? Die dingen zorgen voor een vacuum en zuigen zich vast.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had zo'n ding in mijn tweede kamer in Nijmegen. Stom ding! Zolang hij ligt is hij fijn, maar toen ik de kamer uitging, moest dat ding eraf (zit vastgeplakt aan de grond) en dat gaf van die vieze lijmresten die je maar moeilijk schoon kon krijgen.
nou die van ons trekken idd wel vacuüm maar dr zit geen lijm onderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
De huisbaas had dat ding neergelegd, zit zo'n plaklaag onder.
Misschien zat er wel een jongen in de kamer voor je, en was het helemaal geen lijmquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Rituals het volgende:
Ik neem aan dat ze hem niet zelf hadden vastgelijmd. Zit er niet een folie onder wat je eraf kunt trekken ofzo? Ik ging er vanuit dat ze dat gedaan hadden.
Er zit een folie omheen. Dat is de verpakking.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Rituals het volgende:
Ik neem aan dat ze hem niet zelf hadden vastgelijmd. Zit er niet een folie onder wat je eraf kunt trekken ofzo? Ik ging er vanuit dat ze dat gedaan hadden.
Ow bah viezerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Misschien zat er wel een jongen in de kamer voor je, en was het helemaal geen lijm
een couponnetje bij de kwantum halenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk meer dat het vuil was dan![]()
Ik moet ook nog iets verzinnen alleen is mijn breedte toch wel iets meer dan dat. Zat meer te denken aan een stuk vlak tapijt ofzo? Moet wel opschieten want het ligt er nog steeds niet
Duur.. zeker gezien de moeite.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
Ze hebben in Druten in het failliete woonplaza nog 150m2 laminaat liggen3 euro/m2, maar dan is het gebruikt en je moet het er zelf uit trekken
Gewoon teveel moeitequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja toch, en alle meubels die er altijd overheen geschoven zijn, en alle mensen die er overheen gelopen hebben..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
''Kantoormeubelen voor de scherpste prijzen''....Een heuse CP reclame
Dat zal pas flink plakkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
Ha, ik heb mijn nieuwe project ook gevonden
[ afbeelding ]
De vorige bewoner van rituals had ook zon stoel bovenop de vloerbeschermer.quote:
Ik denk eerder een Sybian.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De vorige bewoner van rituals had ook zon stoel bovenop de vloerbeschermer.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:06 schreef IrishBastard het volgende:
Of die had Rituals zelf, natuurlijk.
dat heb ik toch niet nodig....Ik heb DKquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef IrishBastard het volgende:
Misschien was dat hetgeen Laysa wel even mocht gebruiken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die gaat heel niet slapen, die gaat DK als sybian gebruiken
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
Keuken gepoetst. NOOIT MEER IN DIT HUIS Woei
Wat is het toch met jou en wazige dromen.. die je ook nog eens kan onthoudenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
Oom en tante die gingen trouwen in Azië, een of ander eiland met 5 steden waarvan er eentje La0s heette. Hele familie uitgenodigd, in witte kleren. Heel duur hotel, wij zaten op de 16e verdieping. Mijn broek was van spijkerstof dus ik moest een nieuw pak. Plus ik had mijn zwemkleren niet bij me. Ik verloor een vreemd spelletje van een Aziatische vrouw in een supermooie jurk die alleen maar pingpong pingpong zei. Het was zo subtropisch, alles helderblauw. En nog meer vage details die nergens op sloegen. Hele mooie afdeling exclusieve Vans schoenen en meer van die troep
Echt debiel
Ja netquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:23 schreef Swine het volgende:
[..]
Oeh, nice! Maar nu zeker alweer op...?
Phil Collins?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:49 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Finito!
Die van mij ook als ik het blaadje omdraaiquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb net ontdekt dat mijn scanner ook dubbelzijdig kan scannen
Nee, dat hoeft dus nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Die van mij ook als ik het blaadje omdraai
Ik zou eerder zeggen Ballantinesquote:
Goede zaak, niet kotsen he?quote:
ik ook, ik heb nog rum en twee banken over. Tot zoquote:
Shit joh, ben al de hele dag aan het krassen.quote:
Zeker geen geld gewonnenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Shit joh, ben al de hele dag aan het krassen.
rummmquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik ook, ik heb nog rum en twee banken over. Tot zo
Dus ik kom jouw kant op? Of wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef BGTes het volgende:
[..]
rummm
Ik heb nog een onaangebroken fles Jameson!
Dat boeit niet het ging over krassen voor geldquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toevallig wel, maar dat was met poker.
Er hangt echt een vreemde geur in mijn kamer. Zodra ik het verrotte object gevonden en geelimineerd heb ben je gerust welkomquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus ik kom jouw kant op? Of wat?
Spelbrekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat boeit niet het ging over krassen voor geld
Nou het is 10 minuten fietsen vanaf hier, dus beetje tempo makenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef BGTes het volgende:
[..]
Er hangt echt een vreemde geur in mijn kamer. Zodra ik het verrotte object gevonden en geelimineerd heb ben je gerust welkom
Nou, mijn regenjas is dankzij mijn smak van vrijdag nogal zwart, maar zelf ben ik blank. Dus als er een grote zwarte meneer voor je deur staat in een regenjas, ben ik het niet. En als we niets meer van je horen de komende tijd bellen we de politie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef BGTes het volgende:
Ben jij de grote zwarte man met de regenjas aan?
slaap lekker!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef Californium het volgende:
Kotsen doe ik heul niet... Slapen wel....
Dat is mijn eerste fles van 4 jaar terugquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen Ballantines
Is mooi geworden IB![]()
Zeuren dat je alleen bent, maar dan niet eens vreemde mannen binnen laten in je kamer, vrouwen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef BGTes het volgende:
Nou, ik noemde hem Hostie en toen kwam hij zomaar binnen
Aaah.
* BGTes blijft veilig in haar isolement
Truste Cali!
Die Glen had ik zo niet geradenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:11 schreef IrishBastard het volgende:
Je had ook gewoon naar de andere flessen kunnen kijken
Oh, dan staat er alleen een Glenfiddich opDe foto van gister had volgens mij het voltallige rijtje er op staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |