Bwhehehe, drie jaar gehad, 5 euro verloren. Prima deal. Die kerel was ook te makkelijk zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef IrishBastard het volgende:
Vanmiddag mijn oude speakers op marktplaats gezet, zonder foto's enzo. Belt er net een kerel die ze vanavond wil komen bekijken, die vanuit Culemborg hierheen moet komen
Prima
Relaxt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwhehehe, drie jaar gehad, 5 euro verloren. Prima deal. Die kerel was ook te makkelijk zegGewoon een beetje met technische termen gooien en meneer is verkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enorm goed geslaagd vind ik. Ben net thuis, vermoeiende dag.
Your body. Your soul. Your rituals.
Het is 145 euro die ik terugkrijg op de nieuwe. Althans, zo beschouw ik het maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef Mikkie het volgende:
Haha, doe je goed. En nu hebben jullie weer geld voor gordijnen of een vloer.
Of voor de housewarming
Ik ook normaal niet! Zoals ik al zei, ik had iets gedaan voor m'n ouders waardoor ik een jas kreeg, maar ze weten ook dat ik het financieel niet red nu om kleding te kopen, terwijl ik het wel echt nodig heb (had maar 1 redelijk passende broek bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is dat toch met ouders die shopdagen betalenIk heb dat nooit
Mooi!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is 145 euro die ik terugkrijg op de nieuwe. Althans, zo beschouw ik het maarScheelt weer iets
En omdat ik het niet kan laten het te crossposten *trots is*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat terwijl ik volgens mij zo ongeveer iedereen wel op Facebook heb
Dat is ook wel terecht dan. Tof dat je ouders het dan alsnog doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook normaal niet! Zoals ik al zei, ik had iets gedaan voor m'n ouders waardoor ik een jas kreeg, maar ze weten ook dat ik het financieel niet red nu om kleding te kopen, terwijl ik het wel echt nodig heb (had maar 1 redelijk passende broek bijvoorbeeld), dus dit wilde ze graag voor me doen.
Ja ontzettend liefquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is ook wel terecht dan. Tof dat je ouders het dan alsnog doenIk denk nog steeds dat ik dat, van in ieder geval een kant, niet hoef te verwachten
Niet felroze!quote:
Mikke's modetips #232quote:
Het gaat wel, het aanprikken was wel een gedoe, maar dat komt omdat het de eerste keer was. Verder is de medicatie opgehoogd dus ze heeft nu last van de bijwerkingen daarvan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef Rituals het volgende:
Laysa, hoe gaat het met jou? Vandaag was je weer in Amsterdam toch?
Wat voor bijwerkingen geeft deze medicatie? Hopelijk voelt ze zich straks snel wat beter. Wens d'r maar sterkte namens mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikke's modetips #232
[..]
Het gaat wel, het aanprikken was wel een gedoe, maar dat komt omdat het de eerste keer was. Verder is de medicatie opgehoogd dus ze heeft nu last van de bijwerkingen daarvan.
Qua kleren misschien niet, maar verder behandelen mijn ouders jou wel een beetje hetzelfde als mij, het is namelijk niet alsof jij verder niks van mijn ouders krijgtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is dat toch met ouders die shopdagen betalenIk heb dat nooit
Mag ik ook op de zak van je ouders komen profiteren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Qua kleren misschien niet, maar verder behandelen mijn ouders jou wel een beetje hetzelfde als mij, het is namelijk niet alsof jij verder niks van mijn ouders krijgt
Bijv je ruitenwissers![]()
Jij wil wel profiteren de zak van Yasha's vader?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag ik ook op de zak van je ouders komen profiteren?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wens d'r maar sterkte namens mij ons.
Zou niet voor het eerst zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij wil wel profiteren de zak van Yasha's vader?
Will do!quote:
quote:
Wann gedoequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik voorzie nog meer gedoe met DUO. Krijg ineens post dat ik vanaf september 2012 geen recht meer heb op stufi en gratis OV, omdat ik dan niet (meer) (volttijd) studeer volgens hun. Mijn verwachte einddatum staat ook op 31 augustus 2012 zie ik (totaal niet realistisch, geneeskunde halen binnen 3 jaar), dus die einddatum moet ik denk ik even veranderen.
Of is die wet al aangenomen dat mensen tijdens hun master geen stufi + gratis OV meer krijgen? Dan klopt het wel.
In diezelfde post (digitaal) staat ook dat ik in januari 2012 thuiswonend ben terwijl de adressen al zijn omgezetquote:
ff achteraan maandag dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
In diezelfde post (digitaal) staat ook dat ik in januari 2012 thuiswonend ben terwijl de adressen al zijn omgezet. Hoop maar dat die mail gestuurd was voordat het omgezet was. Tevens staat bij de datum van die mail: 22-10-2011, ook ietwat apart
.
Inderdaad. Morgen eerst maar eens alles voor de bezwaarbrief regelen/kopiëren/uitprinten/opsturen om die ¤680,- niet te hoeven betalen.quote:
Doen ze expres! Bezwaar maken hè mevrouwtje? Gaan we het zo spelen! Eens even het wapen der bureaucratie inzetten!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat maken ze er ook altijd een zooi van he
Ik heb hier nog een mooie brief liggen voor DUO. Het mooie is als ze er niet op ingaan dan verlies ik niets en als ze ermee akkoord gaan, dan kan ik DUO terug betalen met geld van DUO en dan beschouw ik het quitte.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Gelukkig geen gezeik met DUO hier.
Nu maar hopen dat ze per 1 januari een leuk rentetarief vaststellen zodat ik niet te veel terug hoef te betalen
Je bent er nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen is taart eten bij swarmi, gefeli!
Jij ookquote:
Appeltaartquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgende meet is toch bij ons, dus dat is lekker handig voor Rituals.. Hoeft ze maar 4 deuren verder
Als het goed is hebben we dan ook al een combi magnetron. Dus kan ze zelfs verse appeltaart maken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook zeggen als ik hem wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laat ik Ib wel doen dan xD maar jullie zijn jarig geweest dus jullie moeten voor taart zorgen( volgens Ib)
Gewoon een taart kopen en dan zeggen zelf gebakken!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik hem was. Wat een onzin
.
Zo, nu ga ik eens alles bij elkaar zoeken voor dat bezwaarschrift. Of misschien eerst maar even lunchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:35 schreef Rituals het volgende:
Mikkie! Foto van de oudroze ribbroek. Nu zie je op de foto nog steeds niet heel duidelijk dat hij oudroze is volgens mij (of het ligt aan mijn scherm), maar goed
.
slinger er anders ff een kleine kleurbewerking overheen? op mijn scherm lijkt dit meer paars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu ga ik eens alles bij elkaar zoeken voor dat bezwaarschrift. Of misschien eerst maar even lunchen.
Mikkie! Foto van de oudroze ribbroek. Nu zie je op de foto nog steeds niet heel duidelijk dat hij oudroze is volgens mij (of het ligt aan mijn scherm), maar goed
.
En nu dan de naaktreportage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu ga ik eens alles bij elkaar zoeken voor dat bezwaarschrift. Of misschien eerst maar even lunchen.
![]()
Bezwaarze!
.
Leuke kleertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu ga ik eens alles bij elkaar zoeken voor dat bezwaarschrift. Of misschien eerst maar even lunchen.
![]()
Paars?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
slinger er anders ff een kleine kleurbewerking overheen? op mijn scherm lijkt dit meer paars.
Die had ik ook binnen. Snapte er ook weinig van, maar geloof dat het gaat om de bachelor-termijn die dan verstrijkt. Als je dan aan je master begint heb je wel weer gewoon recht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik voorzie nog meer gedoe met DUO. Krijg ineens post dat ik vanaf september 2012 geen recht meer heb op stufi en gratis OV, omdat ik dan niet (meer) (volttijd) studeer volgens hun. Mijn verwachte einddatum staat ook op 31 augustus 2012 zie ik (totaal niet realistisch, geneeskunde halen binnen 3 jaar), dus die einddatum moet ik denk ik even veranderen.
Of is die wet al aangenomen dat mensen tijdens hun master geen stufi + gratis OV meer krijgen? Dan klopt het wel.
Volgens mij komt er weinig leuks op tv vanavond. Maar ik kijk zelden tv, dus ik ben misschien niet de juiste persoon om die vraag te beantwoordenquote:
Wat vreemd! Maar fijn dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Die had ik ook binnen. Snapte er ook weinig van, maar geloof dat het gaat om de bachelor-termijn die dan verstrijkt. Als je dan aan je master begint heb je wel weer gewoon recht.
Doe je er een begeleidend schrijven bij. Doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Volgens mij komt er weinig leuks op tv vanavond. Maar ik kijk zelden tv, dus ik ben misschien niet de juiste persoon om die vraag te beantwoorden.
In het pdf-je van het bezwaarschrift hoef ik geen motivatie te geven, maar ik wil de situatie graag uitleggen. Is het raar als ik een brief typ met daarin uitleg?
Net gedaan inderdaad. Ik ga maar 2 postzegels plakken op de envelop, er gaat nogal wat papier inquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe je er een begeleidend schrijven bij. Doe ik ook altijd.
.
Hmmm, ik weet nog niet wat ik er van vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu ga ik eens alles bij elkaar zoeken voor dat bezwaarschrift. Of misschien eerst maar even lunchen.
. Ik vind wel dat er niets meer van je benen over is gebleven!
Oh, en:
[ Bericht 6% gewijzigd door Mikkie op 08-10-2011 19:23:48 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
De benen zitten er nog hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet nog niet wat ik er van vind. Ik vind wel dat er niets meer van je benen over is gebleven!
Oh, en:
[ afbeelding ]
Leuke kleren, maar volgens mij mist er verder ook wel iets jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
De benenbeenderen zitten er nog hoor.
Dankje!quote:
quote:
En dan is het donker!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een raar weer is het vandaag zeg, dan schijnt de zon, dan weer regen, dan weer zon :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |