Net als dare-devil kan ik in mijn eigen huis alles vinden door echo-locatie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ahw, same. Maar ik zit er net! Altijd leuk als je 's nachts per ongeluk je bril van je nachtkastje gestoten hebt en je als een mongool over de grond moet kruipen. Ik bedoel een mol.
Bitch je weet niet eens half hoe hardcore gangster het volk hier is.quote:
Laysa heeft een Derringer in de handtas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bitch je weet niet eens half hoe hardcore gangster het volk hier is.
Oee sletje wa zeg jij wa zeg jijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bitch je weet niet eens half hoe hardcore gangster het volk hier is.
Alsof dat wat uitmaakt. Hosti is uit mijn hood. Moet ik alvast de .22 pakken, meister?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:32 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oee sletje wa zeg jij wa zeg jij
Ik haal mijn broertje erbij!
Mijn bro zit in groep 2, harde kern jongequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt. Hosti is uit mijn hood. Moet ik alvast de .22 pakken, meister?
Een echte priester doet alles tussen groep 1 en 12.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn bro zit in groep 2, harde kern jonge
De bus was dus precies op tijd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef HostiMeister het volgende:
Nah D_K is cool, ik handel dat ukkie uit Vosseveld zelf wel af.![]()
Moet wel ff wachten want alles doet pijn, ben weer eens aangereden, was al weer een tijdje geleden, dus BGTes wacht maar....
Nah, een mannetje in een Peugot vond dat ik de spoorwegovergang toch maar na hem had moeten oversteken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De bus was dus precies op tijd?
Een peugeot? Djeejs, voor wat meer geld was het een echte auto geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, een mannetje in een Peugot vond dat ik de spoorwegovergang toch maar na hem had moeten oversteken.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, een mannetje in een Peugot vond dat ik de spoorwegovergang toch maar na hem had moeten oversteken.
Voor pleisters, wondgaas, desinfectiemiddelen, handschoenen, mes, en garen? Rambo!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef HostiMeister het volgende:
Leef nog hoor, D_K was ff naar de winkel gestrompeld
Met mijn geluk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:36 schreef BGTes het volgende:
![]()
Wie is de volgende met een ongeluk in dit topic?
Het is net Final Destination, jewait
Impressive. Toch vraag ik me af hoeveel hij nog daadwerkelijk wist van hetgeen er gebeurde nadat hij neergeschoten was. Als ik kijk hoe weinig ik herinnerde van toen ik dat ongeluk had, dan weet hij wel veel details te vertellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:46 schreef Swine het volgende:
Goed verhaal (two-parter):
http://www.dumpert.nl/mediabase/1745881/d5668d06/kijktip_.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/1746101/115f2427/kijktip_(vervolg).html
Bwhehehe, drie jaar gehad, 5 euro verloren. Prima deal. Die kerel was ook te makkelijk zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef IrishBastard het volgende:
Vanmiddag mijn oude speakers op marktplaats gezet, zonder foto's enzo. Belt er net een kerel die ze vanavond wil komen bekijken, die vanuit Culemborg hierheen moet komen
Prima
Relaxt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwhehehe, drie jaar gehad, 5 euro verloren. Prima deal. Die kerel was ook te makkelijk zegGewoon een beetje met technische termen gooien en meneer is verkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enorm goed geslaagd vind ik. Ben net thuis, vermoeiende dag.
Your body. Your soul. Your rituals.
Het is 145 euro die ik terugkrijg op de nieuwe. Althans, zo beschouw ik het maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef Mikkie het volgende:
Haha, doe je goed. En nu hebben jullie weer geld voor gordijnen of een vloer.
Of voor de housewarming
Ik ook normaal niet! Zoals ik al zei, ik had iets gedaan voor m'n ouders waardoor ik een jas kreeg, maar ze weten ook dat ik het financieel niet red nu om kleding te kopen, terwijl ik het wel echt nodig heb (had maar 1 redelijk passende broek bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is dat toch met ouders die shopdagen betalenIk heb dat nooit
Mooi!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is 145 euro die ik terugkrijg op de nieuwe. Althans, zo beschouw ik het maarScheelt weer iets
En omdat ik het niet kan laten het te crossposten *trots is*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat terwijl ik volgens mij zo ongeveer iedereen wel op Facebook heb
Dat is ook wel terecht dan. Tof dat je ouders het dan alsnog doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook normaal niet! Zoals ik al zei, ik had iets gedaan voor m'n ouders waardoor ik een jas kreeg, maar ze weten ook dat ik het financieel niet red nu om kleding te kopen, terwijl ik het wel echt nodig heb (had maar 1 redelijk passende broek bijvoorbeeld), dus dit wilde ze graag voor me doen.
Ja ontzettend liefquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is ook wel terecht dan. Tof dat je ouders het dan alsnog doenIk denk nog steeds dat ik dat, van in ieder geval een kant, niet hoef te verwachten
Niet felroze!quote:
Mikke's modetips #232quote:
Het gaat wel, het aanprikken was wel een gedoe, maar dat komt omdat het de eerste keer was. Verder is de medicatie opgehoogd dus ze heeft nu last van de bijwerkingen daarvan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef Rituals het volgende:
Laysa, hoe gaat het met jou? Vandaag was je weer in Amsterdam toch?
Wat voor bijwerkingen geeft deze medicatie? Hopelijk voelt ze zich straks snel wat beter. Wens d'r maar sterkte namens mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikke's modetips #232
[..]
Het gaat wel, het aanprikken was wel een gedoe, maar dat komt omdat het de eerste keer was. Verder is de medicatie opgehoogd dus ze heeft nu last van de bijwerkingen daarvan.
Qua kleren misschien niet, maar verder behandelen mijn ouders jou wel een beetje hetzelfde als mij, het is namelijk niet alsof jij verder niks van mijn ouders krijgtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is dat toch met ouders die shopdagen betalenIk heb dat nooit
Mag ik ook op de zak van je ouders komen profiteren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Qua kleren misschien niet, maar verder behandelen mijn ouders jou wel een beetje hetzelfde als mij, het is namelijk niet alsof jij verder niks van mijn ouders krijgt
Bijv je ruitenwissers![]()
Jij wil wel profiteren de zak van Yasha's vader?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag ik ook op de zak van je ouders komen profiteren?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wens d'r maar sterkte namens mij ons.
Zou niet voor het eerst zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij wil wel profiteren de zak van Yasha's vader?
Will do!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |