Ahw, same. Maar ik zit er net! Altijd leuk als je 's nachts per ongeluk je bril van je nachtkastje gestoten hebt en je als een mongool over de grond moet kruipen. Ik bedoel een mol.quote:
Net als dare-devil kan ik in mijn eigen huis alles vinden door echo-locatie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ahw, same. Maar ik zit er net! Altijd leuk als je 's nachts per ongeluk je bril van je nachtkastje gestoten hebt en je als een mongool over de grond moet kruipen. Ik bedoel een mol.
Bitch je weet niet eens half hoe hardcore gangster het volk hier is.quote:
Laysa heeft een Derringer in de handtas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bitch je weet niet eens half hoe hardcore gangster het volk hier is.
Oee sletje wa zeg jij wa zeg jijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bitch je weet niet eens half hoe hardcore gangster het volk hier is.
Alsof dat wat uitmaakt. Hosti is uit mijn hood. Moet ik alvast de .22 pakken, meister?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:32 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oee sletje wa zeg jij wa zeg jij
Ik haal mijn broertje erbij!
Mijn bro zit in groep 2, harde kern jongequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt. Hosti is uit mijn hood. Moet ik alvast de .22 pakken, meister?
Een echte priester doet alles tussen groep 1 en 12.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn bro zit in groep 2, harde kern jonge
De bus was dus precies op tijd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef HostiMeister het volgende:
Nah D_K is cool, ik handel dat ukkie uit Vosseveld zelf wel af.![]()
Moet wel ff wachten want alles doet pijn, ben weer eens aangereden, was al weer een tijdje geleden, dus BGTes wacht maar....
Nah, een mannetje in een Peugot vond dat ik de spoorwegovergang toch maar na hem had moeten oversteken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De bus was dus precies op tijd?
Een peugeot? Djeejs, voor wat meer geld was het een echte auto geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, een mannetje in een Peugot vond dat ik de spoorwegovergang toch maar na hem had moeten oversteken.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, een mannetje in een Peugot vond dat ik de spoorwegovergang toch maar na hem had moeten oversteken.
Voor pleisters, wondgaas, desinfectiemiddelen, handschoenen, mes, en garen? Rambo!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef HostiMeister het volgende:
Leef nog hoor, D_K was ff naar de winkel gestrompeld
Met mijn geluk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:36 schreef BGTes het volgende:
![]()
Wie is de volgende met een ongeluk in dit topic?
Het is net Final Destination, jewait
Impressive. Toch vraag ik me af hoeveel hij nog daadwerkelijk wist van hetgeen er gebeurde nadat hij neergeschoten was. Als ik kijk hoe weinig ik herinnerde van toen ik dat ongeluk had, dan weet hij wel veel details te vertellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:46 schreef Swine het volgende:
Goed verhaal (two-parter):
http://www.dumpert.nl/mediabase/1745881/d5668d06/kijktip_.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/1746101/115f2427/kijktip_(vervolg).html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |