Succesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:22 schreef Californium het volgende:
Mogguhover 10 min tentamen
Straks haaltde auto van zijn ouders op
BGTes Potterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:06 schreef BGTes het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook:P Ik had maar twee cocktails op, daar ga je dus echt niet van out. Ik stond gezellig te kletsen, twee seconden later deed ik mijn ogen open en stonden er allemaal mensen om mij heen.
Misschien had mijn lijf er even geen zin meer in ofzo
Baal wel dat mijn bril stuk is. Nou zit er een lelijke pleister op
REPARO! *wacht*quote:
Balenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef Californium het volgende:
Tentamen ging niet zo goedveel artikelen gelezen, gingen ze echt dingen uit de college's vragen die ik nou net niet had bekeken... Nouja... Weet iig wat ik met de her wel en niet moet doen
Bij mij hadden ze het kennelijk niet afgeschreven, dus kon ik er vorige week opeens niet meer in. Geef je aan de balie aan dat het bij zo'n machtiging wellicht handig is als ze óf een vaste datum óf een vaste termijn geven waarbinnen het bedrag afgeschreven wordt, kijken ze je aan alsof je een idioot bentquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:30 schreef BGTes het volgende:
Edit; En dan heeft het USC ook nog eens twee keer het sportgeld afgeschreven waardoor ik opeens geen geld meer heb. MIJN WEEK WAT DOE JE
Mijn brillenglazen moet geslepen worden door een telescopen-fabrikant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef BGTes het volgende:
Bril van 109 euro, vergoedt CZ 100 euro. Bril voor 9 euro
En het USC had al teruggemaild dat ze mij mn geld zsm tergustorten. Gelukkig.(Had gehoopt dat ik iets gratis kreeg voor het ongemak, gratis 5 kilo eraf ofzo, maar helaas)
Ahw! Welke sterkte heb je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn brillenglazen moet geslepen worden door een telescopen-fabrikant.
Minus twee getallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |