quote:
Wann gedoequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik voorzie nog meer gedoe met DUO. Krijg ineens post dat ik vanaf september 2012 geen recht meer heb op stufi en gratis OV, omdat ik dan niet (meer) (volttijd) studeer volgens hun. Mijn verwachte einddatum staat ook op 31 augustus 2012 zie ik (totaal niet realistisch, geneeskunde halen binnen 3 jaar), dus die einddatum moet ik denk ik even veranderen.
Of is die wet al aangenomen dat mensen tijdens hun master geen stufi + gratis OV meer krijgen? Dan klopt het wel.
In diezelfde post (digitaal) staat ook dat ik in januari 2012 thuiswonend ben terwijl de adressen al zijn omgezetquote:
ff achteraan maandag dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
In diezelfde post (digitaal) staat ook dat ik in januari 2012 thuiswonend ben terwijl de adressen al zijn omgezet. Hoop maar dat die mail gestuurd was voordat het omgezet was. Tevens staat bij de datum van die mail: 22-10-2011, ook ietwat apart
.
Inderdaad. Morgen eerst maar eens alles voor de bezwaarbrief regelen/kopiëren/uitprinten/opsturen om die ¤680,- niet te hoeven betalen.quote:
Doen ze expres! Bezwaar maken hè mevrouwtje? Gaan we het zo spelen! Eens even het wapen der bureaucratie inzetten!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat maken ze er ook altijd een zooi van he
Ik heb hier nog een mooie brief liggen voor DUO. Het mooie is als ze er niet op ingaan dan verlies ik niets en als ze ermee akkoord gaan, dan kan ik DUO terug betalen met geld van DUO en dan beschouw ik het quitte.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Gelukkig geen gezeik met DUO hier.
Nu maar hopen dat ze per 1 januari een leuk rentetarief vaststellen zodat ik niet te veel terug hoef te betalen
Je bent er nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen is taart eten bij swarmi, gefeli!
Jij ookquote:
Appeltaartquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgende meet is toch bij ons, dus dat is lekker handig voor Rituals.. Hoeft ze maar 4 deuren verder
Als het goed is hebben we dan ook al een combi magnetron. Dus kan ze zelfs verse appeltaart maken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |