Zolang je er niet in doorslaat is het prima tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje!
[..]. Dankje
.
@Yasha & IB (en Mikkie), ik denk dat het ook een kwestie van smaak is. Ik vind slank namelijk mooi.
Nah, net alsof ik op vette zeugen valquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje!
[..]. Dankje
.
@Yasha & IB (en Mikkie), ik denk dat het ook een kwestie van smaak is. Ik vind slank namelijk mooi.
3e BH gratis? Diequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Brrr die hunkemoller reclame...
Inderdaad fraaie bh's.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die ja. Prachtige vrouw. Goddelijk lichaam. Schitterende belichting!
Zeker doen. Ik doe wel ff meequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef Rituals het volgende:
Dankje Mikkie! Heb er uren over gedaan voor ik een leuke jas vond. De meeste jassen waren niet helemaal mijn smaak, te saai of véél te duur (jassen van 300 a 500 euro
).
Ik geloof dat ik even moet googlen op de Hunkemoller-reclame![]()
.
Ik kijk liever bij de sloggi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zeker doen. Ik doe wel ff mee
jonguhhhhhh...als ik iets wil dan gebeurd dat ook.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Jij hebt al een frisbee, je moet niet te veel willen.
Je hebt niet eens twee daagjes geduld?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
Mailtje gestuurd naar de huidige bewoners of we het laminaat iets eerder daar zouden kunnen brengen om te acclimatiseren. Ben benieuwdVerwacht er niets van in ieder geval
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef Laysa het volgende:
Ik zou willen dat ik weer zo slank wordt als Rituals....Er is helemaal niks mis met het figuur van Rituals
Bij mij ging de vorige bewoonster verhuizen op de dag dat ze de sleutel inleverde (die ik diezelfde dag kreeg), dus hier was het niet mogelijk geweest in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
Mailtje gestuurd naar de huidige bewoners of we het laminaat iets eerder daar zouden kunnen brengen om te acclimatiseren. Ben benieuwdVerwacht er niets van in ieder geval
nee helaas ben ik wel aangekomen...maar ik ga weer sportenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik neem aan dat je qua gewicht niet veel bent veranderd t.o.v. de vorige keer dat ik je zag en toen zag je er heel goed uit!
[..]
Bij mij ging de vorige bewoonster verhuizen op de dag dat ze de sleutel inleverde (die ik diezelfde dag kreeg), dus hier was het niet mogelijk geweest in ieder geval.
Die frisbee woog niet zoveel toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee helaas ben ik wel aangekomen...maar ik ga weer sporten
Misschien nog éven mee wachtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee helaas ben ik wel aangekomen...maar ik ga weer sporten
De vorige bewoonster verhuisde hier op woensdag, maar inderdaad, gewoon proberen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, ik denk dat ze het nu in het weekend doen, aangezien ze op maandag de sleutel 's ochtends inleveren.
We kunnen gewoon niets anders, of je moet al je spullen drie keer in handen willen hebben.
Niet geschoten is in ieder geval altijd mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |