Nah, net alsof ik op vette zeugen valquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje!
[..]. Dankje
.
@Yasha & IB (en Mikkie), ik denk dat het ook een kwestie van smaak is. Ik vind slank namelijk mooi.
3e BH gratis? Diequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Brrr die hunkemoller reclame...
Inderdaad fraaie bh's.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die ja. Prachtige vrouw. Goddelijk lichaam. Schitterende belichting!
Zeker doen. Ik doe wel ff meequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef Rituals het volgende:
Dankje Mikkie! Heb er uren over gedaan voor ik een leuke jas vond. De meeste jassen waren niet helemaal mijn smaak, te saai of véél te duur (jassen van 300 a 500 euro
).
Ik geloof dat ik even moet googlen op de Hunkemoller-reclame![]()
.
Ik kijk liever bij de sloggi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zeker doen. Ik doe wel ff mee
jonguhhhhhh...als ik iets wil dan gebeurd dat ook.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Jij hebt al een frisbee, je moet niet te veel willen.
Je hebt niet eens twee daagjes geduld?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
Mailtje gestuurd naar de huidige bewoners of we het laminaat iets eerder daar zouden kunnen brengen om te acclimatiseren. Ben benieuwdVerwacht er niets van in ieder geval
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef Laysa het volgende:
Ik zou willen dat ik weer zo slank wordt als Rituals....Er is helemaal niks mis met het figuur van Rituals
Bij mij ging de vorige bewoonster verhuizen op de dag dat ze de sleutel inleverde (die ik diezelfde dag kreeg), dus hier was het niet mogelijk geweest in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
Mailtje gestuurd naar de huidige bewoners of we het laminaat iets eerder daar zouden kunnen brengen om te acclimatiseren. Ben benieuwdVerwacht er niets van in ieder geval
nee helaas ben ik wel aangekomen...maar ik ga weer sportenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik neem aan dat je qua gewicht niet veel bent veranderd t.o.v. de vorige keer dat ik je zag en toen zag je er heel goed uit!
[..]
Bij mij ging de vorige bewoonster verhuizen op de dag dat ze de sleutel inleverde (die ik diezelfde dag kreeg), dus hier was het niet mogelijk geweest in ieder geval.
Die frisbee woog niet zoveel toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee helaas ben ik wel aangekomen...maar ik ga weer sporten
Misschien nog éven mee wachtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee helaas ben ik wel aangekomen...maar ik ga weer sporten
De vorige bewoonster verhuisde hier op woensdag, maar inderdaad, gewoon proberen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, ik denk dat ze het nu in het weekend doen, aangezien ze op maandag de sleutel 's ochtends inleveren.
We kunnen gewoon niets anders, of je moet al je spullen drie keer in handen willen hebben.
Niet geschoten is in ieder geval altijd mis
Die pomp heeft hier niks mee te maken...Een jaar niet echt kunnen bewegen omdat je dat gewoon niet kan daarentegen welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die frisbee woog niet zoveel toch?
Ja ze moesten om 10 uur sochtends de sleutel inleveren (hadden ze toen nog een hele discussie over dat hij daar vrij voor moest hebben want zij moest gewoon werken blabla) dus dan gok ik dat ze alles er int weeken duit hebben.. Naja anders vragen we het wel aan de complexbeheerder. Of misschien krijgen wij zelfs maandag de sleutel alquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, ik denk dat ze het nu in het weekend doen, aangezien ze op maandag de sleutel 's ochtends inleveren.
We kunnen gewoon niets anders, of je moet al je spullen drie keer in handen willen hebben.
Niet geschoten is in ieder geval altijd mis
Ah, dat zou je dan wel denken jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die pomp heeft hier niks mee te maken...Een jaar niet echt kunnen bewegen omdat je dat gewoon niet kan daarentegen wel
Dat kan redelijk verschillen juist daarom leg je het tot 1 cm van de kant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
Vraag me sowieso af in hoeverre laminaat nou gaat werken. Iets, waarschijnlijk, maar daarvoor gebruik je toch je spacers aan de muurkanten
Ja in oude woningquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP heb jij dat laminaat laten acclimatiseren?
http://www.kwantum.nl/Kla(...)king/Laminaat-leggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
Een centimeter? Of bedoel je beide kanten een halve cm? Anders weet ik niet waar jij plinten haalt
Maar dat is inderdaad die spacers die ik noem
En ik dacht dat jij technisch was.quote:Zorg dat u de benodigde materialen binnen handbereik heeft zoals: fijngetande zaag, hamer, winkelhaak, koevoet of aanslagijzer, meetlat, potlood, spandraad, aanslagblokje, PVAc-lijm, (alleen bij laminaat dat in messing en groef verlijmd dient te worden) afstandklosjes van 10 mm dikte, onderlaagschuimstof en dampdichte folie. Eventueel een spiraalboor en een elektrische zaag.
Boeie.. je legt geen 100m2 tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
Een centimeter? Of bedoel je beide kanten een halve cm? Anders weet ik niet waar jij plinten haalt
Maar dat is inderdaad die spacers die ik noem
quote:Het is zeer belangrijk dat er langs wanden, kozijnen, standleidingen, etc. een zwelnaad van 10 mm wordt aangehouden.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over uitzetvoegen in kamers groter dan 50m2.quote:Leg de eerste rij lamellen met de groef langs de muur zonder te verlijmen. Kijk met spandraad of de eerste rij kaarsrecht ligt. Tussen lamellen en wand plaatst u om de 40 cm een afstandsklosje om de zwelnaad van 10 mm aan te kunnen houden. Ook op de kopse kanten plaatsen.
Zwelnaad klinkt wel viesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
En dan hebben we het nog niet eens gehad over uitzetvoegen in kamers groter dan 50m2.
Die jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waren al van plan dit mee te nemen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/12622600/
quote:Zoals u weet moet u laminaat een halve centimeter van de muur afleggen in verband met de werking van het laminaat door temperatuur.
'quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, heb al een heel aantal keer laminaat gelegd, maar een fucking hele centimeter? Zal voor de grap eens kijken hoe breed die plinten zijn, maar dat ga je never nooit kunnen afdekken lijkt mij zo
Meestel hielden wij gewoon de laminaatdikte aan als maat. Gewoon een plaat in stukjes zagen, en klaar is kees
Dan loop je het risico dat het laminaat niet zwevend meer ligt, wat verplicht is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:08 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.formido.nl/producten/vloeren/laminaat-accessoires
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |