Dat sowiesoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar de SSHN doet niet aan die eisen dus dat wordt gewoon de goedkoopste ondervloer erin en het goedkoopste laminaat erop.
Al op marktplaats gekeken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:11 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, de meningen op het net zijn nogal verdeeld. Over het algemeen zijn de adviezen inderdaad 8-10mm. Hoe minder acclimatiseren hoe verder richting 10mm dus
Zo leer je weer wat
Ik heb een mooi adresje gevonden toen ja, groothandel van restpartijen. Super kwaliteit vloer, natuurlijk vind ik em zelf ook mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al op marktplaats gekeken?
Daar kan je pas goedkoop of gratis laminaat kopen. AC6 Klasse 34 gratis af te halen of voor een tientje per m2 of zoiets.
Ha, Ikea Slėttėn dus? Voor bureaustoelen e.d. hebben ze vloerbeschermers: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100/quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
Nee. Heb ook eigenlijk geen zin om heel veel te gaan zoeken. Dat spul van de Ikea zal niet goed zijn, voor die 3,5 euro per m2, maar het zal onze twee jaar wel uitzitten(liggen). Zolang we letten op de wieltjes en stoelpoten komt dat vast en zeker goed. En als niet, dan zijn we er na 2,5 jaar toch uit
Dat dus. Wij gaan echt niet langer dan 2,5-3 jaar daar zitten. Dan zal het me persoonlijk een zorg zijn wat er met die vloer gebeurd is, je moet hem er met een grote kans toch weer uithalen, of je krijgt er niets voor terug.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb een mooi adresje gevonden toen ja, groothandel van restpartijen. Super kwaliteit vloer, natuurlijk vind ik em zelf ook mooiWas toen kwijt... 300 voor 24m2 inc plinten geloof ik. Ja het is meer dan Ikea, maar de keus voor mij destijds gebaseerd op het feit dat ik hier zeker 5 jaar zou zitten
Denk dat als je naar zulke termijnen gaat kijken dat het dan pas echt belangrijk wordt
Ik had zo'n ding in mijn tweede kamer in Nijmegen. Stom ding! Zolang hij ligt is hij fijn, maar toen ik de kamer uitging, moest dat ding eraf (zit vastgeplakt aan de grond) en dat gaf van die vieze lijmresten die je maar moeilijk schoon kon krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, Ikea Slėttėn dus? Voor bureaustoelen e.d. hebben ze vloerbeschermers: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100/
Had je die dan vastgelijmd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had zo'n ding in mijn tweede kamer in Nijmegen. Stom ding! Zolang hij ligt is hij fijn, maar toen ik de kamer uitging, moest dat ding eraf (zit vastgeplakt aan de grond) en dat gaf van die vieze lijmresten die je maar moeilijk schoon kon krijgen.
De huisbaas had dat ding neergelegd, zit zo'n plaklaag onder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Had je die dan vastgelijmd?![]()
Wij hebben er ook 2 maar die plakken niet vast
Vastlijmen? Die dingen zorgen voor een vacuum en zuigen zich vast.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had zo'n ding in mijn tweede kamer in Nijmegen. Stom ding! Zolang hij ligt is hij fijn, maar toen ik de kamer uitging, moest dat ding eraf (zit vastgeplakt aan de grond) en dat gaf van die vieze lijmresten die je maar moeilijk schoon kon krijgen.
nou die van ons trekken idd wel vacuüm maar dr zit geen lijm onderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
De huisbaas had dat ding neergelegd, zit zo'n plaklaag onder.
Misschien zat er wel een jongen in de kamer voor je, en was het helemaal geen lijmquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Rituals het volgende:
Ik neem aan dat ze hem niet zelf hadden vastgelijmd. Zit er niet een folie onder wat je eraf kunt trekken ofzo? Ik ging er vanuit dat ze dat gedaan hadden.
Er zit een folie omheen. Dat is de verpakking.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Rituals het volgende:
Ik neem aan dat ze hem niet zelf hadden vastgelijmd. Zit er niet een folie onder wat je eraf kunt trekken ofzo? Ik ging er vanuit dat ze dat gedaan hadden.
Ow bah viezerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Misschien zat er wel een jongen in de kamer voor je, en was het helemaal geen lijm
een couponnetje bij de kwantum halenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk meer dat het vuil was dan![]()
Ik moet ook nog iets verzinnen alleen is mijn breedte toch wel iets meer dan dat. Zat meer te denken aan een stuk vlak tapijt ofzo? Moet wel opschieten want het ligt er nog steeds niet
Duur.. zeker gezien de moeite.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
Ze hebben in Druten in het failliete woonplaza nog 150m2 laminaat liggen3 euro/m2, maar dan is het gebruikt en je moet het er zelf uit trekken
Gewoon teveel moeitequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja toch, en alle meubels die er altijd overheen geschoven zijn, en alle mensen die er overheen gelopen hebben..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
''Kantoormeubelen voor de scherpste prijzen''....Een heuse CP reclame
Dat zal pas flink plakkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
Ha, ik heb mijn nieuwe project ook gevonden
[ afbeelding ]
De vorige bewoner van rituals had ook zon stoel bovenop de vloerbeschermer.quote:
Ik denk eerder een Sybian.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De vorige bewoner van rituals had ook zon stoel bovenop de vloerbeschermer.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:06 schreef IrishBastard het volgende:
Of die had Rituals zelf, natuurlijk.
dat heb ik toch niet nodig....Ik heb DKquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef IrishBastard het volgende:
Misschien was dat hetgeen Laysa wel even mocht gebruiken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die gaat heel niet slapen, die gaat DK als sybian gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |