Heb al behoorlijk lang niet geshopt (geldnood), maar moet een winterjas hebben en die krijg ik van m'n oudersquote:
Wat een luxe zeg! De laatste keer dat m'n ouders voor mij kleding kochten is echt jaren geleden!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heb al behoorlijk lang niet geshopt (geldnood), maar moet een winterjas hebben en die krijg ik van m'n ouders.
Ik krijg een jas omdat ik ze ergens mee heb geholpen wat voor hun belangrijk was en mij ook veel tijd heeft gekost. Had voor mij niet gehoeven, maar ze willen graag iets terugdoenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:01 schreef Mikkie het volgende:
Lekker briefjes gaan schrijven dus.
[..]
Wat een luxe zeg! De laatste keer dat m'n ouders voor mij kleding kochten is echt jaren geleden!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij de c&a hebben ze best keuken jassen, komt de mijne ook vandaan!
Dan moet je gewoon binnen de gestelde termijn een bezwaar aantekenen tegen hetgeen DUO te melden heeft. Je gaat daarmee niet akkoord, omdat ondanks het verschil in adressen je nooit thuiswonend bent geweest en dat je een gewaarmerkt kopie (kan bij de uni) bijgesloten hebt om dit te bewijzen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:58 schreef Rituals het volgende:
Ik heb trouwens een reactie van DUO. De enige manier op het te corrigeren is het indienen van een
bezwaarschrift. Afhankelijk van de reden waarom de adressen niet aan elkaar gelijk gemaakt zijn, kan de afdeling Bezwaar, Beroep, Klachten en Beleid de beslissing nemen om de beurs alsnog aan te passen.
Eens op de site lezen hoe dat allemaal in z'n werk gaat.
Dat zijn de goede vrouwen. Die hebben nog 'keuken' in hun DNA.quote:
Ik heb even op de site gekeken en er is zelfs een letterlijk pdfje voor mijn situatie (komt blijkbaar vaker voor) die ik zo kan uitprinten, invullen en opsturen. Moet wat nog dingen uitprinten/kopiëren/uitzoeken, maar dat is wel de moeite waard lijkt me?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon binnen de gestelde termijn een bezwaar aantekenen tegen hetgeen DUO te melden heeft. Je gaat daarmee niet akkoord, omdat ondanks het verschil in adressen je nooit thuiswonend bent geweest en dat je een gewaarmerkt kopie (kan bij de uni) bijgesloten hebt om dit te bewijzen.
Met vriendelijke groet,
Jacq de Balzacq
quote:Beste IB,
Bedankt voor je inschrijving bij Randstad. Via onderstaande link kun je jouw Mijn Randstad-account activeren of aanmaken.
* Heb je je ingeschreven via een van onze vestigingen? Maak een online account aan.
* Heb je je via internet ingeschreven of gesolliciteerd? Activeer je account
Kun je niet doorklikken? Kopieer dan de link ("copy shortcut" of "kopieer link") in de adresbalk van je browser.
Met je Mijn Randstad-account kun je:
* je online sollicitaties terugzien
* je persoonlijke gegevens bijhouden
* je gewerkte uren declareren en je salaris inzien
* direct contact opnemen met jouw contactpersoon
Vriendelijke groet,
Randstad
Bezwaar maken is altijd wel de moeite waard. Kost een beetje moeite maar kan je honderden euro's schelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb even op de site gekeken en er is zelfs een letterlijk pdfje voor mijn situatie (komt blijkbaar vaker voor) die ik zo kan uitprinten, invullen en opsturen. Moet wat nog dingen uitprinten/kopiëren/uitzoeken, maar dat is wel de moeite waard lijkt me?
quote:
Precies! Hopelijk komt het allemaal goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bezwaar maken is altijd wel de moeite waard. Kost een beetje moeite maar kan je honderden euro's schelen.
Ah kijk. Nah, fijn toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik krijg een jas omdat ik ze ergens mee heb geholpen wat voor hun belangrijk was en mij ook veel tijd heeft gekost. Had voor mij niet gehoeven, maar ze willen graag iets terugdoen. Ook weten ze dat ik het momenteel niet kan betalen en mijn jas van vorig jaar echt te groot is.
Wat een heldin. IB, goed afgericht die griet!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij de c&a hebben ze best keuken jassen, komt de mijne ook vandaan!
Hoe kansloosquote:
Ik zag het ook. Wauw! Maar geen echte badkamer en wellicht wat weinig licht in de woonkamer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://wonen.sshn.nl/rtiv(...)osid=1400&chksm=3526
Hoe ironisch btwNaja die zal toch wel weer gaan naar iemand met 100+ punten en de parkeren is daar volgens mij ook lastig
Dat zat ik inderdaad net ook te bedenkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah kijk. Nah, fijn toch?
[..]
Wat een heldin. IB, goed afgericht die griet!
[..]
Hoe kansloos. Maar ben ik heel raar als ik roep: verander je adres, je mailadres en je telefoonnummer gewoon in grote onzin? Dan ben je er vanaf, lijkt me.
Inderdaad, en we hebben er natuurlijk al éénquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Wauw! Maar geen echte badkamer en wellicht wat weinig licht in de woonkamer.
Mijn ervaring: heel snelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad, en we hebben er natuurlijk al één![]()
IB zei net ook al, vraag me af hoe snel dat als "thuis" gaat aanvoelen
IB met z'n messenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zat ik inderdaad net ook te bedenkenGeef gewoon een ander telefoonnummer op..
En jullie weten toch allemaal dat IB hier de kok is he
Ze moeten mijn gegevens maar gewoon helemaal verwijderen. Mijn adres staat ffs nog steeds op mijn ouders huis, en ik vind het gewoon onzin om de rest te moeten veranderen. Volgens mij zijn ze wettelijk verplicht dat te verwijderen als ik daar om vraag, en kan beargumenteren waarom ik dat wil hebben. Ben best bereid zo'n standaardbrief uit te draaien en op te sturenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef Mikkie het volgende:
Hoe kansloos. Maar ben ik heel raar als ik roep: verander je adres, je mailadres en je telefoonnummer gewoon in grote onzin? Dan ben je er vanaf, lijkt me.
Is het al de 18equote:
Ze zijn wel grootquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vage foto maar goed, vind ze int echt leuker dan op de foto
Als in een grote foto, of ik krijg er grote voeten inquote:
Ik doe altijd ali@baba.nlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef IrishBastard het volgende:
a@b.nl , 1234567890, Bruine Anjerweg 69, 1337 AA te Seksbierum?
Dat poetsen is niet je sterkste kant hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vage foto maar goed, vind ze int echt leuker dan op de foto
Wat denk je zelf? Je hebt gewoon grote, lomp baggerschuiten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als in een grote foto, of ik krijg er grote voeten in![]()
Dat valt int echt wel mee hooranders had ik ze nooit gekocht
De maat van de foto jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als in een grote foto, of ik krijg er grote voeten in![]()
Dat valt int echt wel mee hooranders had ik ze nooit gekocht
Wat ga je overal toch weer schattig op inquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je een vriendje hebt dat binnen hout aan het schuren is, dan heeft poetsen niet veel nut
Sowieso heeft het in dit huis geen nut, ben benieuwd hoe dat dadelijk gaat worden
Heb me in ieder geval voorgenomen om met IB om en om de badkamer te poetsen iedere week
Ga je maar vast inlezen voor dinsdag. We gaan namelijk steden en ridders spelen.. Heb nu namelijk wel alles opgeplaktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ga je overal toch weer schattig op in.
Sorry Yash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |