quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:14 schreef gundarr het volgende:
Plaats puntjes, komma's en quotes op de juiste plekken en probeer het opnieuw. Ik snap er geen hout van.
Waarom zou je niet kunnen werken met die gedachten?quote:dus ik pardon ik zeg net dat ik sucidiale gedachten heb en ik kan mijn werk hervatten ?
Met zo'n opmerkingen is het natuurlijk moeilijk je serieus te nemen. Je komt over alsof je jezelf erg zielig vindt en een organisatie als UWV laat zich niet chanteren voor gratis geld.quote:moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb ?
Apart om te lezen dat die 'pogingen' bedoeld zijn om mensen te laten zien hoe zwaar je het hebt en niet perse om te stoppen met ademen....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:06 schreef vragen123 het volgende:
[..] moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb ?
Dit is precies wat ik bedoel. Stond er nog niet toen ik aan mijn reactie begonquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef fruityloop het volgende:
Ik krijg toch het gevoel dat je veel afwacht en vérwacht van alles en iedereen, behalve jezelf.
Klopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:18 schreef Gripper het volgende:
Stop in ieder geval eens met die zelfmoordpogingen. Da's slecht voor je.
Aan de andere kant: als hij gelukt is, is het ook niet meer slecht voor je toch?quote:
Dit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:05 schreef Civilian het volgende:
Ik heb overigens nu al 't idee dat dit een topic is waarin TS niet meer te zien zal zijn en dit alleen maar een vraag om wat aandacht was.
Heeft ze daar ook dit topic geopend? Normaliter is er wel wat meer meelevendheid onder veel viva dames.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef duivelin1 het volgende:
Jammer he dat de antwoorden hier weinig verschillen van die op viva.
Hou op met dramaqueengedrag,zoek een baan en zoek hulp.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/128043quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heeft ze daar ook dit topic geopend? Normaliter is er wel wat meer meelevendheid onder veel viva dames.
Nee idd he want je eigen leven willen nemen zelfs al is het voor de aandacht is compleet gezond.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef brulaap112 het volgende:
Is het hebben van zelfmoordneigingen een ziekte? Lijkt me vooral aandachttrekkerij in dit geval.. Zoek een baantje in de buurt zou ik zeggen.
Ik neem direct een abo op VIVAquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:13 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/128043
I knowquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:15 schreef gundarr het volgende:
[..]
Ik neem direct een abo op VIVA
Geniale replies!
dat zal TO niet zijn, die heeft dr vriendin gebeld omdat ze zelfmoord wilde plegenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:18 schreef TJV het volgende:
Nou jongens, laten we de regionale kranten maar in de gaten houden voor brugspringers en boomhangers.
ja, dat is zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:20 schreef Maanvis het volgende:
Op de viva site stond dat een gesprek bij de psycholoog maar 10 euro kost aan eigen bijdrage. Wie weet of dit waar is?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:23 schreef gundarr het volgende:
Voor minder dan 10 euro kun je ook een mooi stuk touw kopen
nouja, zelfs die 10,- per gesprek had ze niet. en dat kon ze ook niet lenen. en ze vond het niet belangrijk genoeg iig.quote:
als je ziek bent heb je gewoon recht op een uitkering ook al woon je met de familie brenninkmeijer samen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
Trouwens waarom denk je dat je recht hebt op een uitkering als je getrouwd bent? Werkt je man ook niet?
jij kunt hem terugzetten als modje.quote:
Niet de gewenste reacties, dus lekker weghalen.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:22 schreef gundarr het volgende:
"Hallo met het UW?"
Tuut tuut tuut tuut
"Shit. Opgehangen"
Niet nodig. Dat is meer voor mensen die zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:18 schreef TJV het volgende:
Nou jongens, laten we de regionale kranten maar in de gaten houden voor brugspringers en boomhangers.
quote:
Zijn wij mild geworden of is de viva zijn onschuld kwijt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:33 schreef DumDaDum het volgende:
Op het Viva forum reacties met precies dezelfde strekking als hier
wij zijn te mild gewordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn wij mild geworden of is de viva zijn onschuld kwijt?
help met de pogingen? misschien daar een trainingscentrum voor opzettenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Het verhaal werd overigens echt ongeloofwaardig toen ze zich begon af te vragen of ze dan nog een poging moest doen. Zo van 'ik doe nog wel een poging, dood ga ik er toch niet van, maar dan krijg ik iig wel geld.'
Neemt allemaal overigens niet weg dat ik best medelijden heb met TS. Als je zo'n aandachtsbehoefte hebt en die alleen kunt uiten door 'zelfmoordpogingen' te doen verdien je serieus hulp!
Volgens mij wel... heb ergens dit jaar een paar tientjes moeten betalen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:20 schreef Maanvis het volgende:
Op de viva site stond dat een gesprek bij de psycholoog maar 10 euro kost aan eigen bijdrage. Wie weet of dit waar is?
Waarom haal je nou kinderachtig posts weg?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:19 schreef Five_Horizons het volgende:
OP is weer terug. Kunnen we normaal doen tegen TS? Dank u...
Serieus subforum, wellicht?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom haal je nou kinderachtig posts weg?
Dit is WGR (en ja, ik maakte me ook schuldig)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom haal je nou kinderachtig posts weg?
Sjonge jonge zeg.
Als ze maar geholpen worden, toch? Of aandachtsbehoefte weg of leren dat men met een stuk hout aan het lichaam gebonden nooit zal zinkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
help met de pogingen? misschien daar een trainingscentrum voor opzetten
je gebruikt "poging" als dwangmiddel blijkbaar.quote:moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb ?
Waar wordt er precies gehakt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Wat is de bedoeling? Zo hard mnogelijk hakken in de hoop dat TS helemaal over de zeik gaat en vannacht alsnog voor een intercity springt of zo
ik moest ineens denken aan die user die postte dat ie een vrouw op de rails van de betuwelijn had zien liggen, die toen nog niet gebruikt werdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Wat is de bedoeling? Zo hard mnogelijk hakken in de hoop dat TS helemaal over de zeik gaat en vannacht alsnog voor een intercity springt of zo
Welke ziekte heb je, als je dat wilt vertellen? Dan kunnen wij je misschien vertellen waarom het UWV daar zo moeilijk over doet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef YebCar het volgende:
weer ontopic...
heb ook lang gezeik gehad met het uwv over mijn ziekte.
Ze zijn geen doktoren en snappen er de ballen niet van. Ze proberen alleen maar manieren te vinden om je toch geen ziektewetuitkering te hoeven betalen.
Een ziekte die zich voornamelijk afspeelt in je geestelijk welzijn is gewoon moeilijk vast te stellen. En het UWV is er niet om iedereen in de uitkering te krijgen maar grotendeels een tijdelijk vangnet in mijn ogen. Wat wil je dan dat ze zeggen: Mevrouw u heeft een zelfmoordpoging gedaan na een scheiding stopt u maar met werken? Dat is te makkelijk voor zo een gebeurtenis.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef YebCar het volgende:
weer ontopic...
heb ook lang gezeik gehad met het uwv over mijn ziekte.
Ze zijn geen doktoren en snappen er de ballen niet van. Ze proberen alleen maar manieren te vinden om je toch geen ziektewetuitkering te hoeven betalen.
ik weet niet precies met welke gedachtes TS rondloopt , aangezien niemand hier iemand kan inzien hoe serieus het probeem is.
verder zou ik toch niet meer al teveel van het uwv verwachten en gewoon een deeltijdbaan nemen.
Ook al is het laagbetaald werk. dan heb je tenminste nog iets en ben je met je gedachten ergens anders.
krijg je later toch nog geld van het uwv is dat mooi meegenomen en kan je het geleende geld terugbetalen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik moest ineens denken aan die user die postte dat ie een vrouw op de rails van de betuwelijn had zien liggen, die toen nog niet gebruikt werd
If it looks like a duck and says "quack quack", it is probably a duck.quote:als ik naar buiten ga voelt het netalsof iedereen mij aankijkt en over mij praat !
Ik had het topique er even bijgezocht.quote:
plus weer een machinist in de wao...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:35 schreef Cornelis83 het volgende:
Mocht je het niet kunnen laten een zelfmoord poging te wagen, alsjeblieft, spring dan niet voor een trein. Die vertragingen zijn zo irritant...
Ik denk dat er betere plekken zijn op Fok! dan WGR waar dit topic naartoe verplaatst zou moeten worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef Sjeen het volgende:
Beste vragen123, wat wil je nu graag met dit topic? Op dit moment lijkt het alleen maar een lief dagboek verhaal...
om yoda maar even te quoten;quote:moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb
quote:Do or do not, there is no try.
Dat zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef Maanvis het volgende:
je hebt ondertussen wel een sollicitatieplicht, en als je zo labiel bent als TS (als het tenminste waar is wat ze schrijft) dan komt daar niet veel terecht van.
Als je WW aanvraagt, waar je recht op hebt... dan heb je een inkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef Maanvis het volgende:
je hebt ondertussen wel een sollicitatieplicht, en als je zo labiel bent als TS (als het tenminste waar is wat ze schrijft) dan komt daar niet veel terecht van.
als iedereen zo goed kan doorzetten is en geen therapie meer nodigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Een ziekte die zich voornamelijk afspeelt in je geestelijk welzijn is gewoon moeilijk vast te stellen. En het UWV is er niet om iedereen in de uitkering te krijgen maar grotendeels een tijdelijk vangnet in mijn ogen. Wat wil je dan dat ze zeggen: Mevrouw u heeft een zelfmoordpoging gedaan na een scheiding stopt u maar met werken? Dat is te makkelijk voor zo een gebeurtenis.
Ik vind juist dat je zelf al de instelling moet hebben van: Dit ga ik nooit meer doen, ik kom hier overheen en ga werken aan mijn leven. Dus zet je schouders eronder zoek hulp en een passende baan.
als je het wilt weten: ik heb clusterhoofdpijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Welke ziekte heb je, als je dat wilt vertellen? Dan kunnen wij je misschien vertellen waarom het UWV daar zo moeilijk over doet.
kilometer belastingvergoeding en plaats van inkoopquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef YebCar het volgende:
[..]
als je het wilt weten: ik heb clusterhoofdpijn.
ik ben goedgekeurd door het uvw om te werken....hun redenatie?: ik heb maar 6 uur per dag tot 8 uur per dag aanvallen met nog 8 uur om te slapen heb ik nog 8 uurtje "vrij"om te werken
ze houden geen rekening met:
de periodes wanneer ik aanvallen heb
de periode na een aanval dat ik weer bij moet komen
dat ik tijdens het werken zomaar een aanval kan krijgen
dus met andere woorden moet ik gaan solliciteren voor een baan waar ik gerust pauze kan nemen van 3uur en dan verder kan werken
nou succes voor het vinden van een baan voor me dan.
maar gelukkig duren deze aanvallen maar max 3-4 maanden en dan kan ik weer gewoon werken.
FOK DETECTIVES STRIKE AGAIN!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
kilometer belastingvergoeding en plaats van inkoop
????
Dus als ik iets niet kan moet ik een uitkering krijgen? Er is ongelofelijk veel wat ik niet kan, waar kan ik mijn geld halen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef YebCar het volgende:
[..]
als iedereen zo goed kan doorzetten is en geen therapie meer nodig
je moet niet zo zwart wit denken. Wat jij wel kan betekend niet dat de ander het ook kan.
niet dat is het met TS eens bent, maar jij bent wel erg kort door de bocht
Dat zei ik al eerder alleen werd die post verwijderd ondanks dat het hartstikke ontopic is.... zodra je mensen gaat informeren dat je zelfmoord gaat plegen dan wil je geen zelfmoord plegen maar dan wil je aandacht. Zo blijkbaar ook TS.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:31 schreef Audreyoot het volgende:
Pff mensen die zeggen een zelfmoordpoging te hebben gedaan maar dan andere mensen er 'gelukkig' op tijd bij zijn geweest.... Als je echt suïcidaal bent vind je dat helemaal niet zo gelukkig.
Alsof mensen waar dat van 'mislukt' is, achteraf niet zouden kunnen bedenken dat ze er toch spijt van zouden hebben gekregen.....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:31 schreef Audreyoot het volgende:
Als je echt suïcidaal bent vind je dat helemaal niet zo gelukkig.
Niet als je 6 van de 8 uur ziek bentquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef YebCar het volgende:
[..]
lol
en naast mijn eigen zaak kan ik dus niet ergens werken??
dat er zulkequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Niet als je 6 van de 8 uur ziek bent
je haalt de zinnen nu helemaal uit verband met het verhaal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:59 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Dus als ik iets niet kan moet ik een uitkering krijgen? Er is ongelofelijk veel wat ik niet kan, waar kan ik mijn geld halen?
Hun redenatie zal wel zijn dat wie in staat is een eigen bedrijf te runnen ook in staat moet zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef YebCar het volgende:
[..]
als je het wilt weten: ik heb clusterhoofdpijn.
ik ben goedgekeurd door het uvw om te werken....hun redenatie?: ik heb maar 6 uur per dag tot 8 uur per dag aanvallen met nog 8 uur om te slapen heb ik nog 8 uurtje "vrij"om te werken
ze houden geen rekening met:
de periodes wanneer ik aanvallen heb
de periode na een aanval dat ik weer bij moet komen
dat ik tijdens het werken zomaar een aanval kan krijgen
dus met andere woorden moet ik gaan solliciteren voor een baan waar ik gerust pauze kan nemen van 3uur en dan verder kan werken
nou succes voor het vinden van een baan voor me dan.
maar gelukkig duren deze aanvallen maar max 3-4 maanden en dan kan ik weer gewoon werken.
wat dacht je van partner? en mensen in loondienst?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:26 schreef eight het volgende:
[..]
Hun redenatie zal wel zijn dat wie in staat is een eigen bedrijf te runnen ook in staat moet zijn
om ergens anders in loondienst te werken.
Niet om te bagatelliseren maar hoe doe je eigenlijk een onderneming runnen als je gedurende 3-4 maanden zoveel hinder ondervindt van clusterhoofdpijn?
Als je werk genoeg hebt, waarom dan nog ander werk erbij doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef YebCar het volgende:
wat dacht je van partner? en mensen in loondienst?
en bij een eigen zaak is het mogelijk om wel een paar uur pauze te nemen zonder dat iemand er wat van zegt?
ik denk niet zwart wit , als iedereen bij de pakken neer gaat zitten is het einde ook zoekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef YebCar het volgende:
[..]
als iedereen zo goed kan doorzetten is en geen therapie meer nodig
je moet niet zo zwart wit denken. Wat jij wel kan betekend niet dat de ander het ook kan.
niet dat is het met TS eens bent, maar jij bent wel erg kort door de bocht
Een familielid van mij heeft zichzelf door zijn hoofd geschoten... nee geen medelijden of respect, zeker niet hoe hij zijn broer en familie/gezin achterliet..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:44 schreef theNull het volgende:
Een roep tot zelfmoord is inderdaad roepen om aandacht. Laten we met z'n allen vooropstellen dat iets roepen nog altijd minder erg is, dan dat zo'n iemand daadwerkelijk zelfmoord pleegt. Voor hetzelfde geld is het een vriend/in van je dan hebben we opeens wel respect & medelijden.
Heb gewoon respect voor elkaar en als je graag iemand wil afbranden doe het dan lekker bij je zelf.
Mensen die daadwerkelijk overgaan tot zelfmoord zijn vrijwel altijd depressief. Dit zorgt ervoor dat ze op een gegeven moment niet meer helder kunnen nadenken en menen dat het voor iedereen beter is dat zij niet meer leven. Vroeger oordeelde ik ook altijd hard over mensen die zich voor de trein wierpen en hun nabestaanden veel verdriet bezorgden en niet rekening hield met trauma's van conducteurs en hulpverleners. Totdat een kennis van mij zich van zijn leven beroofde. Iedereen in zijn omgeving zag hoe diep hij was gegaan en zelfs in een inrichting heeft gezeten om hulp te krijgen. Het mocht niet baten en hij liet een vrouw en 2 tieners achter. Er is echter niemand die hem iets kwalijk neemt, want hij zat voor zijn dood al in een heel andere wereld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Een familielid van mij heeft zichzelf door zijn hoofd geschoten... nee geen medelijden of respect, zeker niet hoe hij zijn broer en familie/gezin achterliet..
Dat kan, maar lijkt me niet waarschijnlijk als je zegt dat je op dit moment nog suïcidaal bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alsof mensen waar dat van 'mislukt' is, achteraf niet zouden kunnen bedenken dat ze er toch spijt van zouden hebben gekregen.....
Dat is TS niet, als je namelijk zegt dat je op dit moment suïcidaal bent is gedwongen opname in een inrichting de oplossing, niet een ziektewetuitkering.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:50 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat kan, maar lijkt me niet waarschijnlijk als je zegt dat je op dit moment nog suïcidaal bent.
Ze zegt zelf van wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is TS niet, als je namelijk zegt dat je op dit moment suïcidaal bent is gedwongen opname in een inrichting de oplossing, niet een ziektewetuitkering.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:06 schreef vragen123 het volgende:
hierna zegt die mevrouw doodleuk in jouw situatie wat je me nu verteld kan je gewoon je werk weer hervatten ? dus ik pardon ik zeg net dat ik sucidiale gedachten heb en ik kan mijn werk hervatten ? waarop de arts zegt volgens de wet ben je verplicht om aan je herstel te werken en dat heb je niet gedaan sinds je ziekmelding 10 maanden terug !,
Wat weet zij er nou van.quote:
nee dat zeg ik niet dat je haar niet moet stimuleren om wat te gaan doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik denk niet zwart wit , als iedereen bij de pakken neer gaat zitten is het einde ook zoek.
Ik schrijf alleen wat ik ervan vind en heel gek, maar volgens mij mag dat...
Als ik schrijf: Oh wat erg , ik leef met je mee wat rot dat je geen uitkering krijgt. Daar schiet ze verder ook weinig mee op toch? En de opmerking : Misschien moet ik nog een zelfmoordpoging ondernemen zodat ze zien hoe zwaar ik het heb, vind ik echt erg gewoon..
Het begint bij haar vanwege haar opmerkingen en acties. Alleen een professionele hulpverlener op dat gebied kan bepalen hoe serieus het werkelijk is.quote:
Mee eens. Waarschijnlijk is de mate van verslaving ook bij iedereen anders.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef YebCar het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet dat je haar niet moet stimuleren om wat te gaan doen.
zelfde als met rookverslaving. Ik heb jarenlang gerookt. Maar ik zei ik stop en ben ook gestopt wanneer ik het wilde. Dit is dus makkelijk voor mij. Moet ik nu andere rookverslaafde gaan zeggen dat het makkelijk is en dat ze zich aanstellen dat het niet lukt? Of in hun face gaan uitlachen?
tuurlijk niet want ieder mens is qua karakter/instelling anders.
lijkt het er sterk op dat het vooral een schreeuw om hulp en aandacht is.quote:Misschien moet ik nog een zelfmoordpoging ondernemen zodat ze zien hoe zwaar ik het heb
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is .ik zeg wat ik ervan vind . Daarnaast heb ik het van dichtbij meegemaakt maar dat verandert mijn kijk erop niet. Verschillende mensen, verschillende meningen.Als iedereen er hetzelfde over zou moeten denken dan staan we stil.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef YebCar het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet dat je haar niet moet stimuleren om wat te gaan doen.
zelfde als met rookverslaving. Ik heb jarenlang gerookt. Maar ik zei ik stop en ben ook gestopt wanneer ik het wilde. Dit is dus makkelijk voor mij. Moet ik nu andere rookverslaafde gaan zeggen dat het makkelijk is en dat ze zich aanstellen dat het niet lukt? Of in hun face gaan uitlachen?
tuurlijk niet want ieder mens is qua karakter/instelling anders. Sommige mensen zijn echt fucked up in hun hoofd. Voor jou onbegrijpbaar. Als iedereen zoals ik ben is er geen rookverslaving op deze wereld. Maar de werkelijkheid is anders.
staat in dit topique een linkje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef duivelin1 het volgende:
post eens linkjes naar de andere fora, ben wel benieuwd
waarschijnlijk beidequote:
In dat geval is ze dus psychisch gestoord en heeft ze daarom wel recht op een uitkeringquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Op het Viva forum is ze ook al ontmaskerd als iemand met een ziekelijke drang naar aandacht en een pathologische leugenares. Zo'n type die tijdens haar jeugd te weinig aandacht heeft gehad. Gewoon lekker negeren.
Goed gelezen , het is een troll.. Man was overigens weg volgens de verzonnen op.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:10 schreef leolinedance het volgende:
Verlaag je vaste lasten, stop met die zelfmoordpogingen, laat je man een beter betaalde baan zoeken of om loonsverhoging vragen en probeer zelf parttime te gaan werken
Zeg dat ga ik echt allemaal niet lezen, maar is het misschien een idee voor TS (mocht die geen troll zijn), en anderen in vergelijkbare situaties:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:06 schreef vragen123 het volgende:
Beste Forumleden,
Dit wordt waarschijnlijk een langdradig verhaal maar ik moet het echt van mij afschrijven !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |